RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je čtv 28. bře 2024 10:06:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 12. kvě 2014 23:50:16 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05. pro 2012 21:23:59
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha
No ty máš taky ještě smůlu koukám, mužem ráno dat sraz a jet spolu :D

_________________
Renault 21 TSE - 1.8 8V r.v. 90
Renault 21 TurboD - 2.1 r.v. 91
Renault Laguna 1.6 16V - r.v. 00
Renault Avantime - 3.0 V6 r.v. 02
Renault Laguna III 2.0 Dci - r.v. 11

http://mustang88.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 0:16:35 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
To můžeme, já tam pojedu možná už brzo :)

Ale pojedu tam rozhodně "jedenáctkou".....s tou smůlou je to tak - auto mám otestované na hist. původnost ještě za platnosti předpisu, podle kterého to bylo 25 let. Čili veterán s platnou testací to je (přesto, že spousta lidí - bohužel i z řad veteránistů - se tváří, jakoby taková auta neexistovala a za veterány považují od platnosti nové úpravy jen auta nad 30 let...nechápu a je mi to do jisté míry líto) a tak by tam měl za klub být :)

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 14:32:52 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:53:15
Příspěvky: 54
Bydliště: Sedlčánky
Jirko, souhlasím s Tebou. "11-tku " máš otestovanou na historickou původnost podle tehdy platných předpisů. Dnes je ale jedním z kritérií min. 30 let stáří. Tahle hranice se bude určitě časem zase posouvat a asi i zcela logicky. Uvidíš, že jednou se dočkáš, kdy R11 bude stát mezi ostatními "veterány" a nikomu to nebude připadat divné.
Živě si pamatuji (cca 10 zpět) jak se zatracovali Škody 1000MB nebo ještě hůř Š100. Dnes jsou vidět na pomalu každém srazu a lidé se za 1000MB ohlédnou a říkají jak to bylo pěkné auto. Takže vše má svůj čas.
Ale k čemu jsem se chtěl dostat, zkus nepoužívat výraz "veterán" pro svojí jedenáctku. To totiž je ten rudý hadr na řadu "zarytých" veteránistů a možná celkem i oprávněně. Když se podíváš do kodexu FIVA, který by si jako budoucí testační komisař měl znát, tak se tam v části 6 dočteš následující:

Pro účely FIVA jsou vozidla zařazována do následujících kategorií:

- Třída A (Ancestor) Vozidla vyrobená do 31. prosince 1904
- Třída B (Veteran) Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1905 a 31. prosincem 1918
- Třída C (Vintage) Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1919 a 31. prosincem 1930
- Třída D (Post Vintage) Vozidla zhotovená mezi 1.lednem 1931 a 31. prosincem 1945
- Třída E (Post War) Vozidla postavená mezi 1. lednem 1946 a 31. prosincem 1960
- Třída F Vozidla postavená mezi 1. lednem 1961 a 31. prosincem 1970
- Třída G Vozidla postavená mezi 1.lednem 1971 a věkovým limitem FIVA dle § 1.1


Všimni si, kde je použito slovo veterán! Je to u skoro o 70 let starších vozidel. Pro auta 25-30 let stará se zažil výraz "youngtimer". Někdy se to používá pro všechno vyrobené po roce 1975.

To že se doba pro určení historických vozidel fixuje a posouvá si myslím, že je zcela logický krok a dle mě i jedině správný. Jinak by celá FIVA a nějaké testování historických vozidel za chvíli ztratilo smysl. Kdo z vás by chtěl aby za 7 let na závody historických vozidel jezdili Octavie I, Focus I, Megany apod. ? Za mě, já tedy ne.

Co se týče hodnoty, nebo sběratelské zajímavosti, vždy na tom budou lépe předválečná vozidla ať se píše rok 2014 nebo 2040. A vždy bude více lidí zajímat Aero 662 než Renault 19. To je prostě fakt, který je nutné tak brát.

_________________
Renault 4CV, r.v. 1960


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. kvě 2014 18:10:36 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Naprosto s Tebou souhlasím, máš rozhodně pravdu - napříště budu radši používat pro jedenáctku označení "youngtimer" nebo maximálně v širším kontextu "historické vozidlo".
Samozřejmě chápu, že Tatra 57 bude vždycky poutavější a zajímavější, než "jedenáctka", to je logické, věkový rozdíl mezi nimi se nikdy nesmaže. Stejně tak pokud bude stát jedenáctka vedle Tvého CVčka, vždycky logicky vyhraje eleganci CVčko a nakonec právem. Jen mě ale štve, že někdo zatracuje něco, co je oficiálně uznáno jako historické jen proto, že se změnil nějaký zákon...prostě z principu mě to štve bez ohledu na to, že se mě to zrovna týká - štvalo by mě to i kdybych sám jezdil s Voiturettou;)

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. kvě 2014 18:53:21 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1234
Bydliště: Kolín
Přátelé a kamarádi :) , jistě netrpělivě čekáte na místo a čas, kde se v sobotu ráno setkáme. Po dohodě s Jirkou jsme se dohodli, že bude nejvhodnější místo ulice Na Florenci před novou budovou bývalého Rudého práva (nevím jak se nyní ten nový palác jmenuje). Setkáme se tam v 8.30 a počkáme všichni na všechny a jakmile budeme všichni, tak se společně vydáme do Opletalovy ulice. Těším se na společné setkání :)

p.s. srovnejte si všichni své hodinky, já mám právě nyní 18.52 ........ TEĎ :!: :!: :!:

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. kvě 2014 23:59:38 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Ta nová stavba se jmenuje Florentinum. Ale to je asi jedno, hlavně aby bylo hezky a sešli jsme se v hojném počtu.
Mimochodem, aktuální předpověď z dneška hovoří o možnosti bouřek, ale už nehlásí žádné kroupy, nebo něco podobného. Jen, že by mohly byt přeháňky, či bouřky....prostě Milanův "Přivolávač" zase funguje :mrgreen:

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. kvě 2014 12:41:04 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 473
Bydliště: Praha 8
Ahoj,

moje fotky z akce najdete na http://petrmaj.rajce.idnes.cz/110._vyro ... republiky/.

Omlouvám se, že jsem musel odjet už dopoledne, synové byli utahaní jako koťata a už spí:)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. kvě 2014 17:25:11 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05. pro 2012 21:23:59
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha
http://mustang88.rajce.idnes.cz/110._vy ... _republiky 8-)

_________________
Renault 21 TSE - 1.8 8V r.v. 90
Renault 21 TurboD - 2.1 r.v. 91
Renault Laguna 1.6 16V - r.v. 00
Renault Avantime - 3.0 V6 r.v. 02
Renault Laguna III 2.0 Dci - r.v. 11

http://mustang88.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. kvě 2014 22:09:16 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1234
Bydliště: Kolín
Byl to krásný den :) Děkuji, děkuji všem, kteří jste přijeli buď jako vystavovatelé s vaším vozidlem nebo jako divák a zúčastnili jste se dnešní akce ke 110. výročí založení Autoklubu České republiky. Moc rád jsem vás všechny viděl a moc rád si s vámi popovídal :) A co dodat :?: Z našeho Renault Car Clubu se zúčastnilo celkem 10 vozidel , k vidění bylo celkem 11 Renaultů a celé výstavy se zúčastnilo odhadem kolem 150 vozidel všeho druhu. Děkuji vám za vzornou reprezentaci klubu a těším se na brzkou shledanou na 2. srazu Renault Car Clubu příští víkend 8-)

p.s. odkaz na moji fotogalerii vložím později

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. kvě 2014 21:01:51 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 370
Akce se dočkala i reportáže Auto-moto-revue - viz přiložený odkaz, nutno posunout na cca 43. minutu. Kamera bohužel do části s našimi auty nedošla, ale jsem tam na několika záběrech já v nepřehlédnutelné "týmové" bundě z nedávných šťastných let F1 :)

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 1291269019

A zde je odkaz na výběr mých fotografií - výjimkou je ta titulní - skupinová. Tu jsem si samozřejmě vypůjčil ;)
https://picasaweb.google.com/1084923177 ... 7KYi9XIZA#

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz