RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je čtv 28. bře 2024 22:47:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 1,5 dCi - problém
PříspěvekNapsal: úte 04. lis 2014 15:27:55 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 484
Bydliště: Tetín (Beroun)
Minulý týden jsem byl na vrakovišti Renault-Dacia ve Vlkově u Rakovníku pro zadní bezpečnostní pás, neboť původní se přestal navíjet. A ten mechanik, co tam byl, mně řekl jednu věc, u které si tak trochu nejsem jistý, zda má pravdu, nebo si chtěl dopředu jen přihrát kšeft.

Totiž doporučil mi, abych u motoru 1,5 dCi co mám v Dacii Logan MCV tak někdy ve 150 tis. km, nejpozději ve 160 tis. km nechal udělat opravu motoru, konkrétně vyměnil šály, ložiska a simerinky na klice, jinak prý hrozí vylágrování a drahá oprava o pár desítek km později. Pak už by musela klika do výbrusu a bylo by to podstatně dražší, pokud by to vůbec šlo. O výbrusu válců nemluvil.

Nevím, mně to přijde ve 150 tis. km nějak brzy, a taky, co když se snaží sehnat do budoucna zakázku. Jenže co kdyby měl pravdu. Má s tím někdo zkušenosti?

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dacia Logan 1,5 dCi
PříspěvekNapsal: stř 05. lis 2014 23:23:54 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Osobní zkušenosti s tím nemám, ale obávám se, že má pravdu :( Tyhle motory jsou na spodek motoru, konkrétně zrovna na šály dost háklivý a spousta jich se ani takového kilometrového nájezdu nedožije. Jde zřejmě o šetření na nesprávném místě, v tomhle případě na materiálu, ze kterého šály jsou.
Nakonec to potvrzují i zkušenosti uživatelů v diskusích k tomuto motoru na jiných renaulťáckých forech...

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1,5 dCi - problém
PříspěvekNapsal: pát 07. lis 2014 19:53:04 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. říj 2013 16:11:22
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno
Ahojte, mám s tím dobré zkušenosti. :D U nás v práci se dělali hned tři motory po sobě. Takže určitě bych doporučil výměnu ojničních ložisek dřív, než se vydřou. Tyhle motory za moc nestojí tak jak třeba u Škodovky 1.2 HTP. Lepší motor je 1.9 DCi. Ten takové problémy nemá, teda aspoň jsem se s tím nikdy nesetkal.

_________________
R11 TX CHEVERNY 1988,1721ccm 54kw
R11 GTL 1984,1397ccm 44kw
R11 GTE 1988,1721ccm 69kw
R11 GTD 1987, 1596ccm 40kw
R9 GTL 1983, 1397ccm 44kw
Škoda 105L 1983,33.1kw
Škoda Felicia 1998,1.3 MPI 40kw
Audi A6 Avant 2000,1.9 TDI 81kw+chip
Seat Toledo 1998,1.9 TDI 66kw+chip
VW Polo 1999,1.9 SDI 47kw
Atd...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz