RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 19. črc 2019 16:27:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Renault 4
PříspěvekNapsal: stř 31. led 2018 20:09:01 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1099
Bydliště: Kolín
https://www.olx.ba/artikal/28001596/renault-4-gtl/

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault 4
PříspěvekNapsal: pát 02. úno 2018 11:07:31 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 405
Bydliště: Praha 8
https://www.olx.ba/artikal/28001596/renault-4-gtl/

pro info:
Bosensko-hercegovinská marka: 1 BAM = 12.89 CZK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault 4
PříspěvekNapsal: pon 05. úno 2018 11:30:30 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 406
Bydliště: Tetín (Beroun)
Ta 3 500 km není stav kilometrů, ten je 122 000 km, ale cena v bosenských tzv. Konvertibilních markách. Podívám se, jaký by mohl být kurz, je to ve skutečnosti měna nekonvertibilní, ale před lety to bylo něco přes 10,- Kč. takže cena toho vozu kolem 40 tis. Kč odhadem. Za chvíli upřesním. Myslím, že bude možné platit v EUR, protože v Bosně to používají jako neoficiální paralení měnu, ovšem zpátky dávají je v těch jejich km.
Je to zjevně v novém laku, ale přece jenom země, kde se to dělalo není zrovna s nejlepší pověstí. Ale líbí se mi to.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 19.6.11 Dacia Logan sedan I (phase II) 1,2 16V 55 kW červen passion,
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue Hdi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault 4
PříspěvekNapsal: pon 05. úno 2018 11:43:50 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 406
Bydliště: Tetín (Beroun)
Espero píše:
Ta 3 500 km není stav kilometrů, ten je 122 000 km, ale cena v bosenských tzv. Konvertibilních markách. Podívám se, jaký by mohl být kurz, je to ve skutečnosti měna nekonvertibilní, ale před lety to bylo něco přes 10,- Kč. takže cena toho vozu kolem 40 tis. Kč odhadem. Za chvíli upřesním. Myslím, že bude možné platit v EUR, protože v Bosně to používají jako neoficiální paralení měnu, ovšem zpátky dávají je v těch jejich km.
Je to zjevně v novém laku, ale přece jenom země, kde se to dělalo není zrovna s nejlepší pověstí. Ale líbí se mi to.


Pokračování:
Takže kurz KĆ x BAM (konvertibilní marka) je 100 Kč za 7,53 BAM neboli cena vozu bude cca 47 000 - 48 tis. Kč. (3500:7,43*100) Kurs jsem musel právě zjišťovat v Unicredit bank Bosna i Hercegovina, u nás se nedá. A jde o prodej Kč za km, což je jejich slangové označení BAM). Na naše poměry bych cenu považoval za dobrou.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 19.6.11 Dacia Logan sedan I (phase II) 1,2 16V 55 kW červen passion,
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue Hdi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault 4
PříspěvekNapsal: úte 06. úno 2018 12:21:30 
Offline
člen RCC

Registrován: ned 10. úno 2013 1:07:36
Příspěvky: 73
Espero píše:
Ta 3 500 km není stav kilometrů, ten je 122 000 km, ale cena v bosenských tzv. Konvertibilních markách. Podívám se, jaký by mohl být kurz, je to ve skutečnosti měna nekonvertibilní, ale před lety to bylo něco přes 10,- Kč. takže cena toho vozu kolem 40 tis. Kč odhadem. Za chvíli upřesním. Myslím, že bude možné platit v EUR, protože v Bosně to používají jako neoficiální paralení měnu, ovšem zpátky dávají je v těch jejich km.
Je to zjevně v novém laku, ale přece jenom země, kde se to dělalo není zrovna s nejlepší pověstí. Ale líbí se mi to.


Lak je dle mého názoru původní, až na přední pravý blatník - viz. zalakovaný tmelený spoj. Obvykle si nikdo při lakování R4 nedá práci odstranit původní karosářský tmel, nalakovat a poté nově vytmelit pružným tmelem. Na zbytku auta jsou spoje původní. V motoru jsou stále originální nálepky, díly nejsou postříkané barvou, takže to taky vypadá na původní lak. 122 000km není velký nájezd, znám R4 co mají najeto okolo půl milionu. Když si odmyslím vylepšení jako gumy na podbězích dřevo na zadních dveřích, vypadá to na zajímavý kousek za dobrou cenu. Už jsem si všiml, že z Chorvatské inzerce mizí a ceny lezou nahoru, hodně je skupují Němci, Rakušané a kupodivu i Poláci. V Bosně jsou stále ještě lépe dostupné... Nejsem si jistý, jak je to s přihlášením vozu původem mimo EU, rok 91 musí na V značky ještě počkat, takže jedině klasické přihlášení.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault 4
PříspěvekNapsal: úte 11. čer 2019 9:59:04 
Offline

Registrován: sob 09. čer 2012 10:25:14
Příspěvky: 97
http://ruylclassics.nl/ClassicCars/rena ... 2/?taal=EN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault 4
PříspěvekNapsal: stř 10. črc 2019 9:26:30 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 405
Bydliště: Praha 8
https://auto.bazos.cz/inzerat/106659468 ... v-1987.php
35t


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz