radek919 píše:
Ale třeba měl tvůrce reklamy (on jistě sám sebe nazývá "kryjejtrem" či jak se ta nebohá mateřština komolí
) tím levným autem na mysli tu bílou popelnici vpravo.
No samozřejmě, že měl na mysli tu "bílou popelnici", protože "osmička" v superstavu má daleko vyšší hodnotu, než jakýkoli běžný současný vůz, ne?
A tvůrce reklamy samozřejmě předběhl dobu, neboť chtěl nenásilným způsobem upozornit na fakt, že pokud má "osmička" veteránskou testaci, zaplatí ČSOB v případě nehody celou opravu v ceně dílů z Mecaparts...
A jen tak mě napadá v souvislosti s tím, co jsem napsal.....kdo asi vedl "krýjejtrovi" v ČSOB ruku při tvorbě reklamy a vůbec nelobboval za "osmičky"....ač sám jednu vlastní...
Jen to chtělo na blatník dát ještě klubové logo...
Chlapci, musíte to brát s nadhledem