RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 18. říj 2019 13:39:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 18. srp 2015 9:09:54 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 412
Bydliště: Tetín (Beroun)
Světlemodrý zákal.
To co popíšu, se stalo před více než 41 lety, kdy mi bylo asi tak 21 let a koupil jsem si jako svoje první auto krátce po maturitě, ojetého, asi 4 letého Trabanta. Světlemodrého, 24 HP, karoserie Tudor výrobcem hrdě nazývaná limuzinou. U Trabantů té doby se projevovala jedna závada - se trhaly se závěsy na předním nárazníku přivařené k předku skeletu, takže nárazník měl tendenci upadnout. Byla to zjevná konstrukční vada, slabý materiál nosníku nárazníku, protože opětovné přivaření nepomáhalo a nový svár se vzápětí znovu utrhl. Takže nezbylo než přistoupit k domorobo řešení a upevnění nárazníku posílit provrtáním nosníku a jakési plošinky na skeletu mezi podběhem a přední maskou a upevnění doplnit masivním šroubem, tuším osmičkou. I provrtal jsem potřebné, pak to ošetřil základovkou a jako správný puntičkář jsem to ještě chtěl nastříkat sprejem v barvě vozu, aby to vypadalo jako "profesionálně a kvalitně provedená oprava". Jenže jak jsem se tak vsoukal pod Trabanta chtěje to stříkat i zespoda, nevšiml jsem si, že mám trysku autospreje přesně opačně a sice tak asi ve vzdálenosti 6-8 cm od svého levého oka. Takže to dopadlo tak, že jsem si prvotřídně nalakoval otevřené levé oko na trabantí světlemodrou. No s tím se nedalo dělat nic jiného, než se vydat do asi 0,7 km vzdálené pražské Vinohradské nemocnice na oční k lékaři, protože umývat otevřené oko ředidlem S6006 dost dobře nešlo. Oko jsem si jen překryl fáčkem, abych na ulici nebudil pozornost a když jsem přišel k přijímacímu okénku, přítomné sestře jsem suše sdělil, že mám světlemodrý zákal na levém oku. Ona ani nepípla a předala to do ordinace. Neuplynuly ani 2 minuty a už mě volali, protože uvedená diagnóza byla pro lékaře nepochybně zajímavá. Přeskočil jsem všechny ostatní pacienty. Jakmile jsem odstranil fáček, celé osazenstvo ordinace propuklo v hurónský smích. No ale po asi 20 minutách práce lékaře byl lak odstraněn a já se mohl vrátit k původnímu záměru nalakovat modře i spodek opravovaného místa. Od té doby, kdykoli stříkám sprejem, se nejdříve bezpečně ujístím, kam skutečně směřuje tryska.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 19.6.11 Dacia Logan sedan I (phase II) 1,2 16V 55 kW červen passion,
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue Hdi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. zář 2019 12:29:56 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 400
Bydliště: Praha 8
..já si odpálil elektriku tím, že jsem si nezaizoloval kablík k levému blinkru v blatníku a spekla se mi tak instalace od přístrojovky přes kufr k předním světlům:(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz