RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je stř 25. lis 2020 17:57:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Esperův Peugeot 2000 Blue HDi L2H1
PříspěvekNapsal: čtv 23. dub 2020 7:52:25 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 437
Bydliště: Tetín (Beroun)
Blížím se do finále, v neděli 19.4. jsme namontovali servisní skříň do vozu. Skoro rok a půl jsem hledal výrobu, selhali mi dva truhláři, kteří se tím nedokázali popasovat a teprve třetí, mladý kluk asi 25 let to perfektně zvládl. Zbývá ještě dodělat nejaké malé detaily, budeme to dělat zítra, ale jakmile pak zapojím vodu a plyn a dodělám do zadního prostoru 2 autozásuvky na 12V, můžeme vyrážet na cesty s pohodlím hotelu a restaurace.
Do bývalého vozu Hyundai H1 bych toto nikdy nesložil.
Příloha:
Poznámka: Základní korpus skříně, je dělený na 2 část.
Kuchyňka_2.2_WEB.JPG
Kuchyňka_2.2_WEB.JPG [ 13.53 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

Příloha:
Poznámka: Korpus skříně s namontovanou pracovní deskou a vařičem.
Kuchyňka_5.2_WEB.JPG
Kuchyňka_5.2_WEB.JPG [ 13.9 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

Příloha:
Poznámka: Vybavení skříně: 2 zásuvky, vařič, umyvadlo, odkapová miska na nádobí (fotomiska, kdysi jsem v tom vyvolával barevné fotky), Láhve na PB 2 kg (budou 2), 40 litrové nádrže na čistou a špinavou vodu.
kuchynka_14.2_WEB.JPG
kuchynka_14.2_WEB.JPG [ 14.53 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

Příloha:
Poznámka: Horní dělená odkládací deska nad pracovní deskou. je odklápěcí, takže ve zdviženém stavu bude bránit, aby při vaření a mytí stříkalo a prskalo na čalouněbí vozu za skříní.
kuchynka_17.2_WEB.JPG
kuchynka_17.2_WEB.JPG [ 14.28 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 19.6.11 Dacia Logan sedan I (phase II) 1,2 16V 55 kW červen passion,
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue Hdi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův Peugeot 2000 Blue HDi L2H1
PříspěvekNapsal: čtv 23. dub 2020 8:00:35 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 437
Bydliště: Tetín (Beroun)
Příloha:
Poznámka: Zdvižená horní deska.
kuchynka_18.2_WEB.JPG
kuchynka_18.2_WEB.JPG [ 14.54 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

Příloha:
Poznámka: Na čelní straně horní desky je lišta na upevnění stolu. 4elní strana je zahloubená, aby nemohlo dojít k poranění o lištu.
kuchynka_20.2_WEB.JPG
kuchynka_20.2_WEB.JPG [ 13.45 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

Příloha:
Poznámka: Namontovaný stůl, je polohovací libovolně, viz následující snímky.
kuchynka_23.2_WEB.JPG
kuchynka_23.2_WEB.JPG [ 14.63 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

Příloha:
kuchynka_24.2_WEB.JPG
kuchynka_24.2_WEB.JPG [ 14.45 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

Příloha:
kuchynka_25.2_WEB.JPG
kuchynka_25.2_WEB.JPG [ 14.33 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 19.6.11 Dacia Logan sedan I (phase II) 1,2 16V 55 kW červen passion,
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue Hdi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův Peugeot 2000 Blue HDi L2H1
PříspěvekNapsal: čtv 23. dub 2020 8:02:52 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 437
Bydliště: Tetín (Beroun)
No a konečné provedení:
Příloha:
Poznámka: Dveře jsou šoupací, aby nezabíraly místo do prostoru.
kuchynka_26.2_WEB.JPG
kuchynka_26.2_WEB.JPG [ 14.42 KiB | Zobrazeno 1611 krát ]

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 19.6.11 Dacia Logan sedan I (phase II) 1,2 16V 55 kW červen passion,
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue Hdi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův Peugeot 2000 Blue HDi L2H1
PříspěvekNapsal: ned 07. čer 2020 23:37:56 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 437
Bydliště: Tetín (Beroun)
Voda a plyn v servisní skříni zavedeny, do umyvadla voda teče i odtéká, vařič vaří a stěrače stírají. Voda do nádrže se plní buď přímo z kohoutu pro automatickou pračku v koupelně pomocí 8 metrové hadice přes Gardena rychlospojku, anebo při cestách, když nebude možné jinak z kanystru nebo jiné nádoby pomocí trychtýře přes krátkou hadici 2 metry opět pomocí Gardena rychlospojky. Kromě 40 litrů v nádrži mám v servisní skříni kanystry na dalších 40 litrů vody. Plyn jde z PB lahve přes kohout a regulátor tlaku do vařiče. Obě PB láhve jsem kromě rámečku od truhláře pro případ nehody zajistil, aby se pokud možno nemohly ani pohnout širokým pásem připnutým k boční stěně servisní skříně přes 2 železné vingly přišroubované celkem 4 šrouby. Tento víkend vybaveno nádobím, příbory a ostatními potřebnými věcmi. Po dvou letech hotovo a připraveno k trvalému používání. (Ještě zvažuji, že dám dozadu udělat dvojzásuvku na 12V kvůli napájení chladícího boxu a nabíjení trakční baterie 13 Ah, která bude chladící box pohýánět v době, kdy bude vůz stát, ale popravdě nejsem přesvědčený, že ho opravdu nutně potřebuji, i když ho mám doma ještě z Hyundai H1 a tak s montáží zásuvek ještě počkám až si to ujasním v provozu.) Můžu ode dnes plně soběstačně začít jezdit po světe bez nutnosti vjíždět do kempů.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 19.6.11 Dacia Logan sedan I (phase II) 1,2 16V 55 kW červen passion,
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue Hdi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův Peugeot 2000 Blue HDi L2H1
PříspěvekNapsal: pon 24. srp 2020 19:33:04 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 437
Bydliště: Tetín (Beroun)
Dneska jsem dokončil definitivně kemperské úpravy Peugeota. Přední kabinu jsem doplnil druhou 12V zásuvkou, abych mohl současně napájet navigaci a 2 mobilní telefony přes USB zdvojený konektor v nabíječce, vzadu v obytném prostoru jsem nechal zavést 12 V dvouzásuvku. Ta bude za jízdy napájet chladící box (s Peltierovými články bohužel jen) a současně nabíjet malou gelovou trakční baterii 13 Ah. Ta se nabíjí přímo z 12 V zásuvky vozu bez nutnosti nabíječky. Jakmile bude vůz stát, trakční baterie převezme napájení chladícího boxu, takže se nebude vybíjet baterie startovací. Baterie je umístěna, resp. upevněna v nové servisní skříni. Ještě mi zbývá koupit někde 12V ventilátorek, ale to není už nic nezbytně nutného, fungujeme i bez něj.
Teď už jen jezdit a jezdit a kochat se.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 19.6.11 Dacia Logan sedan I (phase II) 1,2 16V 55 kW červen passion,
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue Hdi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz