RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 22. lis 2024 17:02:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Moje malá "Super(5)krabička
PříspěvekNapsal: úte 29. kvě 2012 19:56:15 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 29. kvě 2012 10:30:47
Příspěvky: 83
Bydliště: Praha 13
Mé první vlastní autíčko



K mojí „pětce“ jsem se dostal tak, že když jsem zatoužil po malém třídveřovém autíčku (původně jsem chtěl Malucha:-) ) byla mi doporučena „superpětka“ od Renaulta. V tu samou chvíli zrovna prodával kamarád kamaráda svojí krásnou, malou, šedou - a třídveřovou - pětku. Tvrdil, že autu vždy dal, to, co potřebovalo, ničím navíc se nezdržoval, jen slušně jezdil, auto netrápil… a jednou ho poslal do příkopu pravým bokem napřed.

Po krátkém okouknutí se tohle autíčko stalo mým majetkem. Ke koupi došlo 30. srpna 2007 za cenu 10 000 Kč ve které byla započítaná i v ten den čerstvá STK a emise. Tou dobou mělo autíčko „nalítáno“ 144 000 km. Ještě dodám, že bylo někdy v roce 2003 dovezeno z Německa, kde prvních 50 000 km jeho majitel pečlivě vypisoval servisní knížku.


Hned po změně majitele dostalo auto nový klínový řemen, novou palivovou nádrž (stará tekla vpravo uprostřed kolem jakéhosi zalitého špuntu) , palivový a vzduchový filtr, svíčky, zapalovací kabely, palec a víčko rozdělovače, motorový a převodový olej, brzdovou a chladící kapalinu. A samozřejmě dvě sady nových pneumatik.

Při první návštěvě servisu pak dostalo levou poloosu, musela se seřídit geometrie a poposadit volant. Tolik výčet položek po kterých se pětka stala spolehlivým vozítkem (předchozí majitel přece jen některé věci zanedbával).

Celé auto spolehlivě sloužilo až do května roku 2008, kdy došlo na první závady v podobě poruchy palivového čerpadla (ono už hučelo dlouho…) a vyteklého „prasátka“ na pravém zadním kole.

V létě pak došlo na „vystříkání“ prahů a dutin a na drobné kosmetické úpravy laku. Podruhé se pětka zastavila v srpnu 2008 kdy se utrhla nasávací hadice paliva u sacího koše v nádrži. Na podzim autíčko dostalo nové kotouče a brzdové destičky, na jaře proběhla výměna chladiče, utěsnění vstřikování a jako odměnu za věrné služby obdrželo sadu opískovaných a nově nastříkaných plecháčů. Po zimní sezóně se musely opět kytovat prahy a dostalo se opět i na povrchové úpravy laku, včetně vyrovnávání nerovností. Na podzim 2011 se dostalo na větší renovaci podvozkových dílů, které musely po 173 000 km prostě pryč a díky tomu teď auto sedí na silnici jak nikdy :D
Momentálně je v plánu uvést auto do původní podoby v jaké 7.8.1990 opustilo brány Autosalonu Kraus v Erlangenu. V nejbližší době jej proto čeká vyvaření + nový lak.

Technické parametry:

Renault Super 5 Campus, Phase II, 1.4i KAT

rok vyroby: 1989
typ: C 407 (3 dveře)
typ motoru: C3J E760 (jednobodové vstřikování Renix)
zdvihový objem: 1390 ccm
výkon motoru: 43 kW (při 4750 ot/min.)
převodovka: JB5 (5 rychlostí)
max. rychlost: 158 km/h


Přílohy:
Kopie.JPG
Kopie.JPG [ 576.78 KiB | Zobrazeno 15110 krát ]
DSC06040 – kopie.JPG
DSC06040 – kopie.JPG [ 152.25 KiB | Zobrazeno 15110 krát ]
DSC06039 – kopie.JPG
DSC06039 – kopie.JPG [ 148.63 KiB | Zobrazeno 15110 krát ]

_________________
Renault Super 5 Campus Kat., 1390 ccm, 43 kW, r.v.1989
Renault Megane I Break, ph.II, 1390 ccm,16V, 70 kW, r.v.2002
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz