RENAULT CAR CLUB
http://diskuze.renaultcarclub.cz/

Esperův Logan I sedan
http://diskuze.renaultcarclub.cz/viewtopic.php?f=5&t=602
Stránka 2 z 2

Autor:  Espero [ čtv 31. srp 2017 15:17:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův Logan I sedan

Ne, ten olej byl vyměněný naposledy vloni v listopadu než jsem auto koupil, koupil jsem ho s novým a byl měněný pravidelně každý rok.

Autor:  Espero [ sob 29. zář 2018 20:18:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův Logan I sedan

Dneska jsem zjistil, no kluk to zjistil, že mi Dacii obešel vandal, nevím kdy ani kde, asi někdy mezi středou a pátkem, jezdím s tím do práce a přes den to stojí v Praze na Stodůlkách. Klíčem objel oboje pravé dveře, na levých takovou silou, že jsou po celé délce toho vrypu dveře promáčklé, na pravé straně menší vryp, ale zase udělal loktem lavórek v ploše dveří. Na levých předních pak udělal vryp na sloupku podle okna. Opravit to vše půjde asi jako po kroupách, ale s lakem to bude horší. Asi budu muset se dohodnout s pojišťovnou na plnění z havarijka. Kdybych to nechal přes zimu, dala by se do toho rez. Zřejmě mu vadilo, že mám původní českobudějovické číslo.

Autor:  Espero [ pon 04. úno 2019 23:53:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův Logan I sedan

Po skoro 14 letech jezdění s Daciemi Logan (2x MCV a 1x sedan) jsem se rozhodl tuto značku opustit, což se týká současného sedánka. Důvody jsou 3:
1.Nikdy jsem se nedokázal v pravém smyslu toho slova skamarádit s tím benzinovým motorem 1,2 16V, 55kW - je na mě moc vysokootáčkový, je dynamický při větších otáčkách, ale jen v dost úzkém pásmu otáček, pak si vezme poměrně dost benzinu někde mezi 6,2-6,4, ale průběh točivého momentu mi fakt nevyhovuje. Najezdil jsem s tím 45 tisíc km, úpěnlivě jsem měl snahu mít ho rád, ale nakonec jsem to vzdal. Já když nemám motor s maximálním točivým momentem 1700 otáček, neboli z motorem, který má tah už odspodu, jsem nesvůj.
2. Vůz je již 8 let starý a zatím je bezporuchový, má sice skvělou ekonomiku v absolutních hodnotách, ale průběh Harris-Wilsonovy nákladové funkce, pomocí které sleduji prognózu minima tzv. integrálních kilometrických nákladů v čase mi říká, že vůz se dostává do úrovně minima funkce. Tedy do nejnižšího místa na časové ose X této funkce, neboli místa, kde by první derivace funkce nabyla nulové hodnoty. Vůz nemá další potenciál k poklesu integrálních nákladů rozpuštěných do 1 km jízdy. Neboli v relativně krátkém období s výhledem tak 4 měsíců se kilometrické náklady začnou zvyšovat a již nikdy nepoklesnou, ledažeby funkce nabyla, diskrétní tvar v důsldku extrémního vývoje - třeba nutnosti nákladně měnit převodovku nebo motor. Důvodem je nízká pořizovací cena tehdejší zánovní ojetiny a současně do současné doby téměř nulové náklady na opravy, což ale nepotrvá věčně a funkce svou konstrukcí s takovým vývojem počítá. Paradoxem je, že na potenciálním růstu nákladů podle této funkce pro blízkou budoucnost se podepisuje právě dosavadní bezporuchovost vozu.
3. Po roce a 2 měsících, kdy žádný Hyundai nemám se mi hrozně stýská po vozu značky Hyundai.

Pro vůz přichází do úvahy 2 varianty řešení - buď jeho přenechání nějaké sblížené osobě anebo prodej. Obě možnosti jsou ve hře. Jedna osůbka zítra dělá státnice na inženýrku, tak jsem jsem jí slíbil, že když je udělá, auto jí dám. Ovšem když je neudělá, pak.....

Autor:  Espero [ ned 10. úno 2019 14:49:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův Logan I sedan

Dacia včera prodána.

Autor:  Espero [ pát 22. úno 2019 22:49:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův Logan I sedan

....ale pořád je k mání zde: https://www.sauto.cz/osobni/detail/dacia/logan/18134824?goFrom=list

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/