RENAULT CAR CLUB
http://diskuze.renaultcarclub.cz/

Esperův R11, 1,7i
http://diskuze.renaultcarclub.cz/viewtopic.php?f=5&t=629
Stránka 2 z 7

Autor:  Espero [ stř 25. říj 2017 15:55:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

To Sova: Jsou to moje peníze a ne Tvoje, tak se nestarej o to, co si s nimi dělám. Ty jsi mi je nedal. Trošku Tě lituju, asi Tě moc lidí rádo nemá. Tyhle vozy zmizely ze silnic i z bazarů, v Německu jsou v současné době k mání 2 ks. Při letošní cestě do Portugalska a zpět jsme na silnici nepotkali jediný. Tu opravnu to zajímá a začali to sami sledovat, proč nevím, mám to od nich. Myslím, že doba a ocenění těchto vozů je za dveřmi. O W353, embéčkách a Trabantech se taky tvrdilo, že nikdy veterány nebudou a situace se mění.

Autor:  Sova [ stř 25. říj 2017 21:26:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

Klid
Já jen že za 130 tisíc jsi mohl mít Turbo, což je určitě lepší investice.

https://www.autoscout24.de/angebote/renault-r-11-turbo-benzin-schwarz-73f6032a-93f4-0377-e053-e350040a8dd6?cldtidx=13

...mimochodem na autoscoutu je 11tek 20 kusů

Autor:  Espero [ stř 25. říj 2017 22:32:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

No tak tohle zatím není veterán, je to fáze II. Ale už dlouho čekat nebude. Já v zahraničí vozy nekupuji. Moje má dobrý mechanický stav, karoserie bude po G.O. a je to 1,7 GTX, kterých je tady málo.

Autor:  Espero [ čtv 26. říj 2017 12:42:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

Jsem překvapený, jak se za posledních 5 měsíců zhoršila situace s díly na R11.
Pro dokončení opravy potřebuji sehnat některé nové díly, jde o situaci, kdy staré ještě použít lze, ale vykazují určitá poškození, prasklinky nebo u hlavních světel takové steření platových držáčků vymezovacích tyčí, že si servis není jistý, že ty reflektory kvůli tomu vydrží zpětnou montáž. V květnu např. byla normálně k sehnání zadní kompletní světla na R11, v současnosti už nejsou. Takže se mi podařilo sehnat jen nové přední reflektory 4x a pravé zpětné kompletní zrcátko. Levý plastový držák reflektorů musím dát opravit do speciální opravny plastů, taktéž kompletní přední masku (střední mřížka a levé a pravé brýle), nejsem schopen sehnat prahové lišty z nerezu a další potřebné drobnosti. Dneska mě sakra mrzí, že jsem nebyl akční a zadní světla a další drobné díly nekoupil už v tom květnu s půlročním předstihem.

Autor:  Pavel V [ pát 27. říj 2017 10:22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

Nevím, v jakých obchodech a firmách hledáš díly na tvou R11, ale myslím si, že ve Francii se ledacos ještě sehnat dá. Dále je dobré hledat a nakupovat například na Ebay, různé zaměřené kluby na R11, nebo třeba se podívat na odkazy na firmy s díly zde http://www.renaultcarclub.cz/odkazy-3/

Autor:  Espero [ pát 27. říj 2017 10:54:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

Já nehledám staré díly. Tem zadním světlům až na několik malých prasklinek až tak moc není, můžu je vrátit, ale raději bych nové. E Bay anglickou jsem prohlédl a nic. Navíc mám ten problém, že moje banka nedělá zahraniční platby v jakékoli měně a ani tuzemské v cizí měně, platební karty nevydává, takže mám technickou barieru tu E bay vůbec zaplatit. Francouzské obchody mi moc nepomohou, protože jsem tady na ne ve Francii a nemám už dovolenou na to, abych pro ně mohl jet, nehledě k tomu, že ani nepoznám, co se tam píše, protože francouzsky neumím, tedy pokud tam není obrázek, cenu bych snad poznal.

Autor:  Espero [ úte 31. říj 2017 11:47:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

Další drobný problém a upozornění pro kolegy.
Některé detaily si opravuji sám, abych rekonstrukci zlevnil (hlavně plasty - ty dávám v případě potřeby dělat do velmi specializované dílny, kde umí vařit a brousit měkké i tvrdé plastové díly, a to i esteticky, nejen praskliny, ale m.j. i nádrž a potrubí k ní). No a při repasi nádrže, v neděli předevčírem, (nádrž je OK postačí jen nově natřít), jsem zjistil, že potrubí od hrdla v blatníku do nádrže, ke které je připojeno k nádrži gumovou trubicí je pod tou trubicí u dolní příruby prorezlé. Je to jen malá dírka, cca 4 mm v průměru a odhalila se po obroušení koroze, ale nový díl je samozřejmě k nesehnání. Jenže tentokrát se mi nedaří sehnat někoho, kdo by to zavařil, prý vařit potrubí od benzínu je zakázané bezpečnostními předpisy. Nevíte o někom?

Jen bych chtěl upozornit kolegy, kteří takové opravy dělali a nádrží se třeba nezabývali, vyndali jí i s trubkou a bez údržby zase vrátili, že je může potkat únik paliva v souvislosti s proreznutím toho přívodního potrubí. Moje opravna totiž takové detaily také nechce dělat a kdybych se spokojil s tím, že bych přistoupil na to vrátit ty díly do vozu tak jak jsou, asi bych mohl nevědomky mít i problém s nebezpečím požáru při drobném úniku paliva pod spojovací gumou mezi trubkou a nádrží.

Autor:  Espero [ ned 03. pro 2017 0:48:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

Mám za sebou opravu vyvařením benzinové přívodní trubky v zadním podběhu, která byla prokorodovaná skrz naskrz. Normálně se to vařit nesmí a asi by to k slabému materiálu i špatnému stavu trubky ani nešlo, ale řešením bylo zavaření díry laserem, neboli vaření za studena. Nejprve bylo nutno díru (původně cca 0,25 cm2) rozšířit a pak do ní vložit kousek plechu, který měl být přivařen pomocí kompozitního drátku k trubce. Je to jakoby zalátané nití - viz. foto. Jenže ta trubka byla tak vyrezlá, že se i ten laser propaloval, takže nakonec museli vystřihnout díru cca 7x 3,5 cm, kde konečně byl alespoň trochu zdravější plech. Takže znovu vystřihnout nový kus plechu, vložit a přivařit, ale navíc ještě okolí provařit tím drátkem, aby byl zpevněn původní plech trubky. Dělali mi to v Brně, a pomáhali mi s tím kolegové z VW Transporterclubu, konkrétně jedna veteranistka, co jezdí s VW T3, neboli s asi tak 30-35 let starým vozem, ale používá ho za vůz denní potřeby a za veteranistku se nepovažuje. Je to strojařka, která vaří tím laserem v práci. Teď mě ještě čeká natažení epoxidové pryskyřice na ten svár z obou stran, aby se to ještě poněkud zpevnilo, a pak alespoň 4 vrstvý nátěr (2x základovka, email a na to nějaký gumoasfalt. Nevýhodou laserového vaření je možné prolínání kapaliny, ke ktrému může, ale také nemusí dojít, zkoušeli to a svár neprolíná, leč doporučují mi to udělat.
Příloha:
Pal_trubka_1.jpg
Pal_trubka_1.jpg [ 69 KiB | Zobrazeno 10990 krát ]

Příloha:
Pal_trubka_2.jpg
Pal_trubka_2.jpg [ 72.87 KiB | Zobrazeno 10990 krát ]

Příloha:
Pal_trubka_3.jpg
Pal_trubka_3.jpg [ 69.34 KiB | Zobrazeno 10990 krát ]

Příloha:
Pal_trubka_4.jpg
Pal_trubka_4.jpg [ 73.62 KiB | Zobrazeno 10990 krát ]

Příloha:
Pal_trubka_5.jpg
Pal_trubka_5.jpg [ 71.14 KiB | Zobrazeno 10990 krát ]

Příloha:
Pal_trubka_6.jpg
Pal_trubka_6.jpg [ 68.94 KiB | Zobrazeno 10990 krát ]

Autor:  petrmaj [ stř 06. pro 2017 21:28:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

Espero píše:
Já nehledám staré díly. Tem zadním světlům až na několik malých prasklinek až tak moc není, můžu je vrátit, ale raději bych nové. E Bay anglickou jsem prohlédl a nic. Navíc mám ten problém, že moje banka nedělá zahraniční platby v jakékoli měně a ani tuzemské v cizí měně, platební karty nevydává, takže mám technickou barieru tu E bay vůbec zaplatit. Francouzské obchody mi moc nepomohou, protože jsem tady na ne ve Francii a nemám už dovolenou na to, abych pro ně mohl jet, nehledě k tomu, že ani nepoznám, co se tam píše, protože francouzsky neumím, tedy pokud tam není obrázek, cenu bych snad poznal.


Prosím tě, není nic jednoduššího, než eBay platit přes paypal. Co to máš za banku?

Autor:  Espero [ stř 06. pro 2017 22:57:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Esperův R11, 1,7i

Záruční a rozvojovou. Ona to dělá jen sama pro sebe, al ne pro klienty a klienti s běžnými konty jsou jen její zaměstnanci

Stránka 2 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/