Dnes jsem byl s R4 na seřízení geometrie, přijedu před servis a tam šedá R4, říkám si zajímavá náhoda. O to větší překvapení mě čekalo, když jsem vešel do servisu, kde se zrovna pracovalo na R5 první generace Náhodou jsme se všichni objednali na geometrii po sobě. Vyměnili jsme si kontakty, pán s R5 by měl navíc sadu Fergatů které sháním a pán s R4 je původem z Chorvatska a má tam dobré kontakty na vrakoviště. Mimochodem ta červená R4 v Koněvově ulici byla jeho, kvůli velké korozi jí rozebral na díly a místo ní výhodně koupil z chorvatského vrakoviště tuto šedou. Karoserie i rám je vcelku zdravý, pouze byla místy lehce obouchaná a lak měl vady. Prý ji má jako běžné auto a rád by dovezl ze zemí bývalé Jugoslávie další zachovalou, kterou by měl jako veterána.
Přílohy
FormatFactory20150427_153612.jpg (163.04 KiB) Zobrazeno 7955 x
FormatFactory20150427_155121.jpg (128.57 KiB) Zobrazeno 7955 x
Taková škoda, je jasné jak asi skončí. Minimálně nárazníky a možná i palubní deska by si zasloužily zachránit
Radek
Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983 Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992 Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976 Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003 Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024