Objevila se mi první koroze na karoserii u Dacia Logan MCV. Najeto 137 600 Km. Stáří vozu 7,5 roku. Jde o lem levých zadních křídlových dveří úplně dole z vnitřní strany. Je tam plastizol kryjící svár a pod ním to kvete. Nejedná se se však o původní dveře, ty byly po roce provozu po zadním nárazu od Felicie jedné ožralky vyměněny ve značkovém servisu Freiberg v Praze, takže tyhle jsou staré 6,5 roku, o rok mladší než vůz. Nezbude než plastizol odstranit, odrezit a pak od základu znovu natřít po celé šířce dveří. Bohužel budu muset nechat namíchat spray v barvě vozu - 1/2 litru za cca 400,- Kč a koupit inhibitor koroze, kvalitní pod 1200,- Kč nepůjdou, obyčejný bezoplachový odrezovač pak přijde na cca 150 Kč. Myslím, že ještě nejde o žádnou tragedii, ale počítám, že tak do 2, max. 3 let budu muset dveře měnit, protože prokvetou na povrch u dolního lemu. Zajímavé je, že pravé křídlové dveře, také měněné po té bouračce, jsou perfektní a bez známek koroze. Informoval jsem se na vrakovišti Renault Dacia u Hořesedel, není problém, aby mi prodali použité dveře v mojí barvě za 3,5 tis. Kč kompletně vybavené vč. skla i kliky, takže bych možná nemusel ani nové dveře stříkat. Ale jak říkám, tak daleko to ještě nedošlo.
_________________ od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza
|