RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je čtv 05. pro 2024 4:44:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 08. čer 2015 22:39:18 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
V internetovém magazínu VETERÁN vyšel o našem srazu článek :)


Přílohy:
VETERAN_2015_06.pdf [11.04 MiB]
558 krát

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 11. čer 2015 8:58:58 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha 8
..a na facebookovém profilu Mototechny máme kratičký článek o našem sraze, takže kdo jste na FB, koukněte

PS: no, moc se firma nepochlapila, budu muset více pro náš klub prudit:)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 21. čer 2015 0:20:44 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 384
Přidávám odkaz ještě jedné fotografické vzpomínky na letošní sraz.

https://plus.google.com/photos/10849231 ... 6521186625

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 21. čer 2015 11:04:49 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Pěné fotky Radku, díky ;)

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. črc 2015 12:31:29 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha 8
Ahoj,

ještě opožděně interní reklama pro zaměstnance AAA Auto na nás sraz..

P.


Přílohy:
RCC_sraz_2015_clanek_AAA.jpg
RCC_sraz_2015_clanek_AAA.jpg [ 152.43 KiB | Zobrazeno 9296 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 17. črc 2015 9:06:32 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Pěkné, díky za propagaci Petře :)

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20. črc 2015 0:00:03 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 384
Nápad ve stylu retro to byl zajímavý, jen skutečnost tak optimistická nebyla, jak by se mohlo dle textu AAA zdát. Zdaleka ne všechny typy renaultů, co byly opatřeny cedulkou Mototechny na náměstí, byly jejím prostřednictvím za socialismu prodávány (pro ty mladší z nás, co dobu nepamatují ;) ).

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22. črc 2015 20:16:50 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 26. čer 2012 21:57:09
Příspěvky: 53
Já osobně jsem viděl cedulky s nápisem Mototechna na vozech R4CV a R8. R4CV se prodával prostřednictvím Mototechny a vozy R8 se prodávaly prostřednictvím Mototechny a PZO Tuzex. Celkem bylo v ČSSR prodáno asi 8 tisíc vozů R8. Počet prodaných R4CV zpaměti nevím, ale bylo jich také dost a jistě by se to dalo dohledat. Nevím, zda se zmíněná cedulka objevila i na modelu, který se v Mototechně neprodával, pak by asi měl Radek pravdu. Samozřejmě, že sehnat auto za minulého režimu byl problém, zvláště pak zahraniční. Jde jen o to, aby se psala pravda a nic se ani nepřikrášlovalo, ale ani bezdůvodně nekritizovalo.
Honza Mišurec


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. črc 2015 10:25:22 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 384
Neměl jsem na mysli jen typy R4CV a R8, ale obecně ostatní typy renaultů, či vozů ostatních "západních" výrobců. Pokud vím, tak Mototechna po R8 prodávala už jen R6, R5 a R16, vždy v provedení TL, čili ve výbavě co nejlevnější. Cena však byla i tak pro běžně pracujícího člověka s prům. příjmem cca 2000 Kč nedostupná. Pokud si době vzpomínám, R16 TL stál téměř 160 000 Kčs. A rozhodně to nebylo tak, že by tyto vozy měli skladem. Vidět tedy tabulku Mototechna např. na R11 či R9 bylo něco jako science fiction :) Tedy jedna věc byla možnost legálně koupit "západní auto" bez přístupu k devizovému účtu (čili mimo Tuzex) a druhá věc na něj vůbec vydělat (tím ale nechci říci, že dnes každý vydělá na každé auto. Obecně se však auta dnes stala více dostupným, a tím i více spotřebním, zbožím). Ještě si nejsem úplně jist, zda chvilku nenabízeli R15 a R18, ale ty byly spíše také v Tuzexu, a to v provedení GTL. Kritizovat Mototechnu jsem nechtěl (zkrátka byla smůla, že naše vlast musela projít dobou, která monopolu typu Mototechny vůbec dala vzniknout, přičemž monopol na prodej aut tím hlavním neštěstím nebyl :( ), ale jsem rád že podnik typu Mototechny už nemusí existovat a že si každý může auto vybrat od velkého množství autorizovaných prodejců zcela svobodně a že Mototechna už je jen to "retro" :)

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. črc 2015 13:32:56 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 26. čer 2012 21:57:09
Příspěvky: 53
V zásadě s Tebou Radku souhlasím. Sám jsem v životě v Mototechně kupoval (nebo byl alespoň přítomen) 4 auta (Trabant 601 a 3 x Dacia). Nebudu to zde rozebírat, tématicky to do tohoto vlákna nespadá, ale vydalo by to na pořádnou povídku. Možná o tom někdy napíšu. Co se týče ceny vozu, tak pořízení auta nebyla nikdy levná záležitost, a to jak za komunistů, tak ani za 1. republiky (myslím, že to bylo i horší). V podstatě ani dnes cena, s ohledem na kvalitu vyráběných aut, neodpovídá reálné hodnotě - nebo spíše tomu neodpovídají naše platy.
Zdraví Honza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz