Tak si dovolím napsat po nějaké době o zkušenostech s VIFem, co jsem zaznamenal.
Po první dávce jsem nezaznamenal téměř nic, během vyjetí první nádrže jsem měl pocit, že se lehce ztišil motor a přestaly kolísat volnoběžné otáčky (ne, že by to bylo něco drastického, ale teď mi to přijde klidnější).
Na výkonu se použití nijak neprojevilo, na spotřebě zpočátku také ne.
Až po asi 3 měsících používání, tedy cca 5-ti vyjetých nádržích jsem zaznamenal i snížení spotřeby a "zpřesnění" informací o spotřebě na palubním počítači. Nejcitelnější to bylo po natankování v červenci v Praze, kde jsem ještě ujel asi 100 km a pak absolvoval dálnici D1 do Brna, kde jsem dotankoval před cestou na Slovensko. Spotřeba dle palubního počítače i dle měřené skutečnosti - 5,55l/100km
Z toho cca 100 km po Praze, cca 50 km rychlostí 80 km/h v opravovaných úsecích D1 a zbytek (150 km) rychlostí těsně nad 130 km/h.
V současné době je měřená spotřeba kolem 5,9 l/100 km v převážně městském provozu. Už poněkolikáté. Palubní počítač uvádí stejný údaj. Před použitím VIFu byla kolem 6,4 l/100 km a PC v autě uváděl vždy spotřebu nižší, než byla ve skutečnosti.
Jezdím stále ke stejné benzínce Agip na Černém mostě, jezdím stále téměř stejné trasy za podobných podmínek (zácpa, déšť apod.).
Tolik má zkušenost s tímto aditivem do benzínu. Ostatní vlastnosti (lepší mazivost paliva vůči vstřikům, lepší skladovatelnost a eliminace negativních účinků biosložky v benzínu) samozřejmě nejsem schopen porovnat, ale mám pocit, že na tom asi něco bude. A podotýkám, že jezdím stále stejně - s použitím VIFu jsem nijak nezměnil styl a způsob jízdy, tedy nejezdím nijak úsporněji či co