Články nejen o Renaultech
Re: Články nejen o Renaultech
Jsem z toho trochu tumpachový, protože v jiném materiálu jsm četl, že R 11 1,7 se vstřikováním se označoval GTX, jestli vozy se vstřikováním byly jen pro Německo a Švýcarsko, s tím bych souhlasil, můj vůz šel do provozu ve Šýcarsku, ovšem je to skutečně tak? Pokud by bylo pravda ohledně phásí, co je tady napsáno, pak by moje R11 nebyla phase I, ale phase III. Nebyl by nakoec lepší nechat to koňovi, ten má větší hlavu než had.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
- x.bobes.x
- člen RCC
- Příspěvky: 120
- Registrován: pon 11. čer 2012 13:14:35
- Bydliště: Horažďovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články nejen o Renaultech
Renault 9 a 11 měla nezávislé zavěšení všech kol ??
a já doteď žil v dojmu že měla tuhou zadní nápravu... ach já hlupák ! Dokonce sem žil v domění že "Phase II" měla blinkry v nárazníku oranžové, zase omyl. Byly bílé !! A v roce 1984 se francoužští inženýři přesunuli v čase do roku 1985 aby mohli vzít motor z R5 GTT. Jo aha, to jen pánové z garáž.cz opět ukázali svoji fundovanost a neschopnost...
Re: Články nejen o Renaultech
No co dodat....amatéři píší rádoby fundované články...
Takže - R 9/11 měl přední nápravu McPherson a zadní vlečená ramena odpružená torzní tyčí. Objem kufru u R11 je 338 litrů.
R11 vyjel rovnou se "čtyřokem", což v případě R9 znamenalo "phasi II" (v případě R11 tedy "phasi I"). Pánové z "garáže" jsou úplně mimo...pletou "hrušky z jablkama", tedy "devítku s jedenáctkou"
O "bílých blinkech v nárazníku" raději pomlčím.....je to samozřejmě blbost
O tom, že motor 1.7 spoluvyvíjelo Volvo nic nevím....každopádně převodovky Renault Volvo využívalo (akorát měly místo "pětky" tzv. rychloběh).
Renault 9 Turbo existoval i se "čtyřokem", což popírá slova autora článku...
Tak to jen k "erudovanosti" autorů článku na http://www.garaz.cz
Takže - R 9/11 měl přední nápravu McPherson a zadní vlečená ramena odpružená torzní tyčí. Objem kufru u R11 je 338 litrů.
R11 vyjel rovnou se "čtyřokem", což v případě R9 znamenalo "phasi II" (v případě R11 tedy "phasi I"). Pánové z "garáže" jsou úplně mimo...pletou "hrušky z jablkama", tedy "devítku s jedenáctkou"
O "bílých blinkech v nárazníku" raději pomlčím.....je to samozřejmě blbost
O tom, že motor 1.7 spoluvyvíjelo Volvo nic nevím....každopádně převodovky Renault Volvo využívalo (akorát měly místo "pětky" tzv. rychloběh).
Renault 9 Turbo existoval i se "čtyřokem", což popírá slova autora článku...
Tak to jen k "erudovanosti" autorů článku na http://www.garaz.cz
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Re: Články nejen o Renaultech
Volvo použilo motor 1.7 Renault a oturbila ho, to je jediné. Pochybuji že by ho spoluvyvíjela.
Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Články nejen o Renaultech
Když nevím, nepíšu o tom chytrosti a nekomentuju to.
Samozřejmě že R11,9,5,19 atd MÁ nezávislé zavěšení zadních kol,tuhou nápravu viděly maximálně v autosalonu třeba na tehdy vedleprodávaných R18,Fuegu a Espasu.
A Societé JE označení pro užitkové 2místné verze,třeba S372 v případě renaultu 11 s motorem C1J-J-715.Další Societé byly R18,5,Espace,Clio,21Nevada...proto je v typu auta písmeno S jako Societé a ne BCLJ.
Volvo F motor používalo v mnoha verzích,1.7karburační i stříkačku a stříkačku s turbem,1.8 i diesely 1.6 a 1.9.Kdo ten motor kreslil,navrhoval,vyráběl,testoval,upravoval,u toho nikdo odsud nebyl,fakt je ten,že (nejen) volvo používalo v široký míře motory Z,J,C,F a možná další,takže ani spolupráce na dalším vývoji a modernizaci krom prvních 2 se nedá jednoznačně vyloučit.
Takže chytrákům nazdar.
Samozřejmě že R11,9,5,19 atd MÁ nezávislé zavěšení zadních kol,tuhou nápravu viděly maximálně v autosalonu třeba na tehdy vedleprodávaných R18,Fuegu a Espasu.
A Societé JE označení pro užitkové 2místné verze,třeba S372 v případě renaultu 11 s motorem C1J-J-715.Další Societé byly R18,5,Espace,Clio,21Nevada...proto je v typu auta písmeno S jako Societé a ne BCLJ.
Volvo F motor používalo v mnoha verzích,1.7karburační i stříkačku a stříkačku s turbem,1.8 i diesely 1.6 a 1.9.Kdo ten motor kreslil,navrhoval,vyráběl,testoval,upravoval,u toho nikdo odsud nebyl,fakt je ten,že (nejen) volvo používalo v široký míře motory Z,J,C,F a možná další,takže ani spolupráce na dalším vývoji a modernizaci krom prvních 2 se nedá jednoznačně vyloučit.
Takže chytrákům nazdar.
