Espero píše:
Ta 3 500 km není stav kilometrů, ten je 122 000 km, ale cena v bosenských tzv. Konvertibilních markách. Podívám se, jaký by mohl být kurz, je to ve skutečnosti měna nekonvertibilní, ale před lety to bylo něco přes 10,- Kč. takže cena toho vozu kolem 40 tis. Kč odhadem. Za chvíli upřesním. Myslím, že bude možné platit v EUR, protože v Bosně to používají jako neoficiální paralení měnu, ovšem zpátky dávají je v těch jejich km.
Je to zjevně v novém laku, ale přece jenom země, kde se to dělalo není zrovna s nejlepší pověstí. Ale líbí se mi to.
Lak je dle mého názoru původní, až na přední pravý blatník - viz. zalakovaný tmelený spoj. Obvykle si nikdo při lakování R4 nedá práci odstranit původní karosářský tmel, nalakovat a poté nově vytmelit pružným tmelem. Na zbytku auta jsou spoje původní. V motoru jsou stále originální nálepky, díly nejsou postříkané barvou, takže to taky vypadá na původní lak. 122 000km není velký nájezd, znám R4 co mají najeto okolo půl milionu. Když si odmyslím vylepšení jako gumy na podbězích dřevo na zadních dveřích, vypadá to na zajímavý kousek za dobrou cenu. Už jsem si všiml, že z Chorvatské inzerce mizí a ceny lezou nahoru, hodně je skupují Němci, Rakušané a kupodivu i Poláci. V Bosně jsou stále ještě lépe dostupné... Nejsem si jistý, jak je to s přihlášením vozu původem mimo EU, rok 91 musí na V značky ještě počkat, takže jedině klasické přihlášení.