R9 výměna gufera

Moderátoři: Pavel V, R11, Tad

Uživatelský avatar
R11
Administrátor
Příspěvky: 782
Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Bydliště: Praha

Re: R9 výměna gufera

Příspěvek od R11 »

Podle fotky bych se přikláněl k názoru Jack_Smithe, že Ti sákne olej přes gufero manžety převodovky. Zaprvé je mokrá i ta manžeta, za druhé vypouštěcí šroub převodovky máš suchý a za třetí pokud jsi myslel výpušťák od motorového oleje, který sákne na fotce taky, tak ten by se do místa pod tou manžetou nedostal...

Ale k věci: gufero se dá vyměnit i bez rozebírání převodovky, dokonce i bez její demontáže :!: a nemusí být nijak půlené.
Je to návod podle technické nóty z Dialogysu.

Rozbrušovačkou se opatrně rozbrousí ten svár na plochém železe, ze kterého pak vychází do převodovky ta tyčka s guferem. Je to plochý svár, není to provařené, takže stačí opatrně odbrousit ten spodek sváru a ploché železo se pak odsune. Z tyčky se vyndá staré gufero a nasadí se nové (je samozřejmě potřeba ze všeho nejdříve vypustit olej). Po nasazení nového gufera se zpětně znovu svaří ta tyčka s tím plochým železem, ale jen vespod, tak jak to bylo. Jde jen o to, přichytit tu tyčku do toho železa, ne to nafest provařit. A to je celé.


A jen jednu prosbu - fotky ideálně do velikosti širší strany 700, max. 800 ;) Vyjde to hezky na stránku a zbytečně to nezabírá místo. Díky.
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Odpovědět