Stránka 22 z 47

Re: Články nejen o Renaultech

Napsal: stř 08. bře 2017 19:16:51
od Pavel V

Re: Články nejen o Renaultech

Napsal: ned 12. bře 2017 19:01:36
od Pavel V

Re: Clio Grandtour

Napsal: čtv 16. bře 2017 12:44:18
od Espero
Tentokrát z méně příjemného soudku, začal zřejmě hon na Renault se snahou dokázat i u něj za každou cenu falšování emisí.

http://autobible.euro.cz/podvadi-emisem ... emise-300/

Re: Články nejen o Renaultech

Napsal: čtv 23. bře 2017 10:20:52
od Espero
O kousek výš jsem psal o T 603. Nyní jsem narazil na jednu T603/2 ve skvělém stavu v aukci v USA, v Arizoně. Aukce končí za 5 dní a přiznám se, že mě hrozně svrbí prsty tam dát bid. Musel bych si půjčit a pak taky dost dobře nevím, jak to dostat k nám, ale na to jsou spec. špeditérské firmy. Možná doprava bude dražší, než celé auto. Píšou tam, že má najeto 20 tis. km, ale tomu nevěřím, tenkrát se dělaly tachometry jen do 100 tisíc a pak se začínalo znovu od nuly, takže 120 tisíc, 220 tisíc? Ale posuďte sami: http://bringatrailer.com/listing/1969-tatra-603/

Re: Články nejen o Renaultech

Napsal: pon 27. bře 2017 20:46:43
od Pavel V

Re: Články nejen o Renaultech

Napsal: úte 28. bře 2017 0:16:24
od Mustang88
Moc pekná a ještě US verze 8-)

Re: Články nejen o Renaultech

Napsal: čtv 30. bře 2017 7:28:59
od Pavel V

Re: Články nejen o Renaultech

Napsal: čtv 30. bře 2017 17:35:12
od Safrane
Tyhle slinty si zajisté zaplatil server nejlevnější pneu cz.

Re: Články nejen o Renaultech

Napsal: čtv 30. bře 2017 20:22:30
od Espero
Kecy, jemu vadí, že bychom sjížděli s větším opotřebením zimní gumu, která už se stejně jinak použít nedá. Zákon to nezakazuje, tak proč ty zimáky nedojet. Zatím je to jedna z mála věcí, kde si výrobci neprosadili zákaz takového používání do zákona, aby měli vyšší tržby. Vícespotřeba může dělat tak 0,1 litru/100 km, neboli 3 Kč na sto, při letním projezdu 15 tisíc km a spotřebě 5 litrů je to 15000:100*0,1 neboli 15 litrů benzinu navíc, takže 15*30 Kč = 450 Kč. To je pořád o nějakých 60% méně, než stojí celá jedna nová letní guma. Takže dojíždění gum je ekonomické a efektivní a to i ekologicky, protože to nezvyšuje nároky na výrobu v chemickém průmyslu, do kterého výroba pneumatik spadá. A jestli je někdo blbec a neumí se vyrovnat s mírně změněnými jízdními vlastnosti - tím, že to má nízkou hloubku dezénu se měkkost gumy částečně eliminuje, protože dezénová kuželka se přestává ohýbat ve směru vektoru působící síly, pak je to jeho problém.

Re: Články nejen o Renaultech

Napsal: sob 01. dub 2017 11:15:08
od Otto96
Espero píše:O kousek výš jsem psal o T 603. Nyní jsem narazil na jednu T603/2 ve skvělém stavu v aukci v USA, v Arizoně. Aukce končí za 5 dní a přiznám se, že mě hrozně svrbí prsty tam dát bid. Musel bych si půjčit a pak taky dost dobře nevím, jak to dostat k nám, ale na to jsou spec. špeditérské firmy. Možná doprava bude dražší, než celé auto. Píšou tam, že má najeto 20 tis. km, ale tomu nevěřím, tenkrát se dělaly tachometry jen do 100 tisíc a pak se začínalo znovu od nuly, takže 120 tisíc, 220 tisíc? Ale posuďte sami: http://bringatrailer.com/listing/1969-tatra-603/
Tak ta 603 se vydražila za milion, což jsem předpokládal. Československé stroje jsou v USA exotické a i ceny např. Škody 120 tomu odpovídají. Když člověk přičte náklady na dopravu, nesmysl... Tatrovácké motory jsou schopny dle kamaráda, co je pomáhá renovovat a zajímá se o ně, najet okolo milionu km bez GO, pokud byl používán dostatečně kvalitní olej a údržba.