Trošku se zajímám o safrane, tak se v tom tak nějak hrabu a tak. výsledkem mojí nějaké intenzivnější práce na autě bylo auto s podivným a smutným osudem, které se mi dostalo do rukou polorozebrané. Stavěl jsem si ho jako svoje první auto a to proto, protože mělo najeto kolem 500 km. Dával jsem ho dohromady asi rok, skládal jsem ho z nejlepších dílů, co jsem měl a sehnal, takže mimo jiné jsem tam dal pneumatický podvozek nebo nárazníky z biturba (+celý starý zadek), větší brzdy apod. Po čtyřech měsících ježdění jsem nedodělané auto oklopil na boko-střechu a to tak, že nemělo cenu ho opravovat (i když jsem si dlouho myslel, že ano).
Zhruba po půl roce jsem našel na internetu přesně to, co jsem chtěl. Safrana V6 24v ve stejné barvě, víceméně v plné výbavě (ne tedy initiale), docela málo jetého, s rozbitou automatickou převodovkou a za směšné peníze. A v německu. Vše bylo jasné a hned jsme pro něj jeli a já ho tak postupně bastlím a tuzím do svého obrazu. Doteď jsem řešil technické věci, takže auto je teď víceméně bezchybném technickém stavu, je na něm namontován opět originální pneu podvozek (na toto auto to bylo o poznání složitější, nebyla ani el. příprava), auto je přestavěno na manuál, troufnu si říci jediný kus na světě (do safrane se k tomuto motoru manuál nedával), interiér je initiale z předchozího auta a zatím jediná změna na vzhledu je provizorně zadní spojler (přijde opět stejný zadek jako na starém autě) a 18" kola BBS. Pomalu bych se chtěl opět pustit do auta po vzhledové stránce a bude podobné tomu předchozímu.
doufám, že se tu najdou podobně postižení lidé jako já a třeba se s nimi někdy uvidím
tady "pár" fotek (první 5 fotek první auto, další fotky nynější auto)
