Jo, v tom jsem jezdil, svého času jsem k tomu měl i šoféra. V 90. letech. Když se jely dělat velké obchody (řekněme tak půl miliardy a více, největší, který jsem v tom autě jel dělat byl za 36 miliard), bylo potřeba jednak reprezentovat, ale také aby člověk nebyl utahaný po cestě, kdyby řídil sám a měl pokud možno neunavenou hlavu, ta jednání byla složitá a tvrdá. Jelo to asi tak 230, ale nadzvedávala se tomu od cca 210 km/h přední kapota. Taky to mělo zelené světélko, které svítilo šoférovi na nohy, nevím proč, když to mělo otevřenou přední kapotu, tu kapotu otvíral šofér, takže fakt nevím, proč mu to svítilo k nohám, když tam nebyl. Takže jakmile se dosáhlo 210 rychlosti, šoférovi to hezky osvětlovalo chodidla. Praktické to bylo. Ale jinak pohodlné autíčko, za nějakých 14 - 15 litrů na 100. Ale Tatra 603 byla pohodlnější na zadním sedadle.
_________________ od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza
|