RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je stř 04. pro 2024 21:16:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 15. lis 2015 2:04:09 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Jo, v tom jsem jezdil, svého času jsem k tomu měl i šoféra. V 90. letech. Když se jely dělat velké obchody (řekněme tak půl miliardy a více, největší, který jsem v tom autě jel dělat byl za 36 miliard), bylo potřeba jednak reprezentovat, ale také aby člověk nebyl utahaný po cestě, kdyby řídil sám a měl pokud možno neunavenou hlavu, ta jednání byla složitá a tvrdá. Jelo to asi tak 230, ale nadzvedávala se tomu od cca 210 km/h přední kapota. Taky to mělo zelené světélko, které svítilo šoférovi na nohy, nevím proč, když to mělo otevřenou přední kapotu, tu kapotu otvíral šofér, takže fakt nevím, proč mu to svítilo k nohám, když tam nebyl. Takže jakmile se dosáhlo 210 rychlosti, šoférovi to hezky osvětlovalo chodidla. Praktické to bylo. Ale jinak pohodlné autíčko, za nějakých 14 - 15 litrů na 100. Ale Tatra 603 byla pohodlnější na zadním sedadle.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz