No a chovalo se to tak studený, nebo teplý? Pokud studený bez sytiče, tak bych to přikládal právě teplotě. Pokud vychladlý třeba po 4 hodinovým stání (i po této době to chytne bez problému přes plyn), bude to zase o teplotě. Takže - jak se to chová při studeným startu se sytičem, jak při teplým startu bez sytiče?
Pokud jde o topení - jak poznáš, že z toho teče chladící kapalina a voda? Asi to s deštěm nebude mít souvislost, jen sis toho všiml po krátké jízdě při dešti. Myslím. Pokud teče samotná voda bez zápachu, pak teče odněkud z přihrádky od baterky a nesouvisí to s topením. Předpokládám, že prostě to teče vše z jednoho místa. Tedy buď to bude téct zpod těch spon (zkus je vyměnit tak, aniž bys sundal ty hadice, ale dávej pozor, abys neurazil ty vývody z topení, pač jsou plastový), nebo bude téct topení (nezávisle na tom, jestli je zapnutý, nebo ne - není tam žádný kohoutek, který pouští teplou vodu do radiátoru, radiátor je teplý pořád a když páčkou zatopíš, jen přesměruješ klapkou tok vzduchu tak, aby šel přes ten radiátor) a to poteče pořád. Vyměnit bez toho, abys pootočil ten středový panel, co je v něm radiátor to asi jde, jen musíš při demontáži urazit ty plastový vývody o kterých píšu nahoře a koupit radiátor od Valea, kde jsou ty vývody jako extra trubičky, který tam ze strany motoru zasuneš po montáži radiátoru. Jinak to tam nedostaneš, aniž bys něco dělal s tím panelem. Ale než se k tomu odhodláš, zkoukni pořádně, jestli to teče z radiátoru, jestli by nepomohly ty spony a jestli to neteče jak z těch spon, tak voda odněkud vlivem deště. K radiátoru se dostaneš od pedálů, je tam normálně z boku vidět, pokud by tekl, bude to tam mokrý od kapaliny (pohmatem a čichem poznáš, že nejde o vodu), poteče to pořád a možná bude po zatopení v autě cítit charakteristický pach chladící kapaliny