Bóďa píše:
auto je přestavěno na manuál, troufnu si říci jediný kus na světě
Né že bych byl nějak moc ješitnej, ale troufnu si říct, že není jedinej a ani první
Ale jinak respekt, mě se zatím ještě do takového stavu, nebezpečně blížícímu se dokonalosti, žádné auto dotáhnout nepovedlo
milan/43 píše:
ač já zas jsem spíš na co nejvíc podobné z fabriky
Filozofie Bódi (a do velké míry i moje) není té Tvé až tak vzdálená. On se snaží postavit to nejlepší (i když to může být subjektivní) co se dá ze Safrana dostat, když opomenu Biturbo. Phase II má spoustu věcí lepších, než ph I. Například elektroinstalaci, prvky pasivní bezpečnosti a další hromadu drobností. Ale zase byla ochuzena o spoustu prvků výbavy. Takže on tam nacpal veškerou výbavu, která se do Ph. II. už nedávala, jako hlavně pneumatický podvozek (v tom je fakt asi jediný na světě) a pak drobnosti, jako elektricky ovládaný sloupek řízení, zadní sedačky v elektrice a pár dalších drobností. Samozřejmě výbava Initiale/Baccara - úplně vše v kůži. Co se vzhledu týče, tak má názor podobný, jako většina nás safránistů, kombinace Ph. II předku s nárazníkem biturba a zadek komplet po vzoru biturba. A to vše z dílů nových, nebo dokonale zrenovovaných. Pak už jen pár neviditelných úprav typu pevnější silentbloky pro přesnější jízdní vlastnosti atd.
No je to sice můj mladší brácha, ale za to, co už dokázal, ho fakt obdivuju. Škoda toho prvního Safrana, ale bylo to jeho první auto a bohužel mi nějak nevěřil, že první auto většinou "pro poučení" skončí špatně a že to, co všechno jeho stavbě obětoval, rozhodně nezaručuje jeho nesmrtelnost
No hlavně že to bylo jen "o plechách" a poučení
Jinak Tvou filozofii stoprocentně sériového stavu stoprocentně sdílím u opravdu raritních a vzácných aut