RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 22. lis 2024 12:20:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Renault Safrane
PříspěvekNapsal: pon 02. črc 2012 23:58:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 08. čer 2012 11:28:20
Příspěvky: 5
zdravím ve spolek.. protože podle mě by mohl mít tento klub budoucnost, tak jsem se rozhodl, že kromě čučení vám to tu taky trošku zaspamuji svým autem :D

Trošku se zajímám o safrane, tak se v tom tak nějak hrabu a tak. výsledkem mojí nějaké intenzivnější práce na autě bylo auto s podivným a smutným osudem, které se mi dostalo do rukou polorozebrané. Stavěl jsem si ho jako svoje první auto a to proto, protože mělo najeto kolem 500 km. Dával jsem ho dohromady asi rok, skládal jsem ho z nejlepších dílů, co jsem měl a sehnal, takže mimo jiné jsem tam dal pneumatický podvozek nebo nárazníky z biturba (+celý starý zadek), větší brzdy apod. Po čtyřech měsících ježdění jsem nedodělané auto oklopil na boko-střechu a to tak, že nemělo cenu ho opravovat (i když jsem si dlouho myslel, že ano).
Zhruba po půl roce jsem našel na internetu přesně to, co jsem chtěl. Safrana V6 24v ve stejné barvě, víceméně v plné výbavě (ne tedy initiale), docela málo jetého, s rozbitou automatickou převodovkou a za směšné peníze. A v německu. Vše bylo jasné a hned jsme pro něj jeli a já ho tak postupně bastlím a tuzím do svého obrazu. Doteď jsem řešil technické věci, takže auto je teď víceméně bezchybném technickém stavu, je na něm namontován opět originální pneu podvozek (na toto auto to bylo o poznání složitější, nebyla ani el. příprava), auto je přestavěno na manuál, troufnu si říci jediný kus na světě (do safrane se k tomuto motoru manuál nedával), interiér je initiale z předchozího auta a zatím jediná změna na vzhledu je provizorně zadní spojler (přijde opět stejný zadek jako na starém autě) a 18" kola BBS. Pomalu bych se chtěl opět pustit do auta po vzhledové stránce a bude podobné tomu předchozímu.

doufám, že se tu najdou podobně postižení lidé jako já a třeba se s nimi někdy uvidím ;)

tady "pár" fotek (první 5 fotek první auto, další fotky nynější auto)


Přílohy:
0.JPG
0.JPG [ 347.18 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
1.JPG
1.JPG [ 393.36 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
2.JPG
2.JPG [ 501.13 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
3.JPG
3.JPG [ 393.76 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
Obraz0110.jpg
Obraz0110.jpg [ 354.56 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1170085.JPG
P1170085.JPG [ 440.54 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1170095.JPG
P1170095.JPG [ 332.99 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180061.JPG
P1180061.JPG [ 411.75 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180080.JPG
P1180080.JPG [ 368.78 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180085.JPG
P1180085.JPG [ 390.98 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]

_________________
Safrane V6 24v manual
http://www.safrane.org
http://www.peceokuzi.cz
diagnostika renault (nxr)


Naposledy upravil Bóďa dne úte 03. črc 2012 9:53:14, celkově upraveno 3
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Safrane
PříspěvekNapsal: úte 03. črc 2012 0:00:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 08. čer 2012 11:28:20
Příspěvky: 5
fotky


Přílohy:
P1180088.JPG
P1180088.JPG [ 406.97 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180091.JPG
P1180091.JPG [ 453.29 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180122.JPG
P1180122.JPG [ 416.18 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180126.JPG
P1180126.JPG [ 436.06 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180129.JPG
P1180129.JPG [ 414.48 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180141.JPG
P1180141.JPG [ 468.19 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180169.JPG
P1180169.JPG [ 437.05 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180194.JPG
P1180194.JPG [ 443.52 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180302.JPG
P1180302.JPG [ 383.54 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1180305.JPG
P1180305.JPG [ 422.65 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]

_________________
Safrane V6 24v manual
http://www.safrane.org
http://www.peceokuzi.cz
diagnostika renault (nxr)


Naposledy upravil Bóďa dne úte 03. črc 2012 9:55:09, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Safrane
PříspěvekNapsal: úte 03. črc 2012 0:01:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 08. čer 2012 11:28:20
Příspěvky: 5
fotky


Přílohy:
P1180306.JPG
P1180306.JPG [ 382.19 KiB | Zobrazeno 20305 krát ]
P1190270.JPG
P1190270.JPG [ 330.29 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
P1190296.JPG
P1190296.JPG [ 335.81 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
x.JPG
x.JPG [ 358.11 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
xx.JPG
xx.JPG [ 378.23 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
xxx.JPG
xxx.JPG [ 438.44 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
xxxx.JPG
xxxx.JPG [ 400.73 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]
z.jpg
z.jpg [ 343.4 KiB | Zobrazeno 20291 krát ]

_________________
Safrane V6 24v manual
http://www.safrane.org
http://www.peceokuzi.cz
diagnostika renault (nxr)


Naposledy upravil Bóďa dne úte 03. črc 2012 9:56:38, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Safrane
PříspěvekNapsal: úte 03. črc 2012 6:50:49 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Je opravdu moc pěkný, rád si ho někdy někde prohlédnu osobně,držím palce aby byl co nejdéle a pokud možno na vždy v tom nejlepším technickém stavu ;)

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Safrane
PříspěvekNapsal: úte 03. črc 2012 18:12:04 
Offline
člen RCC

Registrován: sob 09. čer 2012 15:38:59
Příspěvky: 191
Bydliště: Brno
Nááááádhera......ač já zas jsem spíš na co nejvíc podobné z fabriky, tak tebe Bóďo obdivuji už pár let. Koukám na tvůj web i na tvoje příspěvky v ostatních klubech a takových jako ty po republice moc není. ještě tak Honza z Ústí...ten ho občas prodá a pak koupí, nebo má furt stejnýho? Nevím.
Já ho koupil v AAA v roce 2002 za šílený peníze a navíc mi ho díky byrokracii ve zdravotnictví a pojišťovnictví málem sebrali. 3,0 l V6 1992 RXE. Mně sedí víc ten pliš, v kůži se mi potí prd... Musel jsem vyndat měchy, tehdy stál 27.000 Kč nový a repase nešla. Nedám na něj dopustit....mám sice Avantime, ale Safrane je opravdu auto francouzských prezidentů..snad se někde potkáme osobně, už jsem párkrát mířil na sraz Safranistů, ale nejak se to vždy krylo s něčím jiným, či to bylo daleko..
Pokud děláte sraz i letos...hoď to do srazů...
Držím palce a obdivuju, já toho sám na autě moc neumím...končím u žárovek. ( I když tehdy jsem si ty měchy za normální tlumiče vyměnil sám před domem na ulici... to jsem chtěl moc jezdit)
P.S. Navíc jsem loni dceři koupil na popojíždění 2,2l ve stejný barvě jako můj. Moc si ho pochvaluje..

tohle prostě nemá chybu...že?
Obrázek

_________________
Safrane V6 3,0 RXE (Voiture présidentielle)
Avantime V6 3,0 Privilége (Violette)
Super5 GTE 1,7 Blue Rider
a dalších více něž 555 ks 43x menších na http://www.autosalon.cf.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Safrane
PříspěvekNapsal: úte 03. črc 2012 23:05:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 07. čer 2012 23:36:35
Příspěvky: 134
Bydliště: Markrabství Moravské
jo bodovy safranci to byla vzdy radost pohledet...

že bych taky napsal neco o těch mých šrůtcích :lol:

_________________
Tschechisches Streichholzschächtelchen


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Safrane
PříspěvekNapsal: čtv 06. pro 2012 0:48:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05. pro 2012 20:43:42
Příspěvky: 4
Bóďa píše:
auto je přestavěno na manuál, troufnu si říci jediný kus na světě

Né že bych byl nějak moc ješitnej, ale troufnu si říct, že není jedinej a ani první :twisted:
Ale jinak respekt, mě se zatím ještě do takového stavu, nebezpečně blížícímu se dokonalosti, žádné auto dotáhnout nepovedlo ;)

milan/43 píše:
ač já zas jsem spíš na co nejvíc podobné z fabriky

Filozofie Bódi (a do velké míry i moje) není té Tvé až tak vzdálená. On se snaží postavit to nejlepší (i když to může být subjektivní) co se dá ze Safrana dostat, když opomenu Biturbo. Phase II má spoustu věcí lepších, než ph I. Například elektroinstalaci, prvky pasivní bezpečnosti a další hromadu drobností. Ale zase byla ochuzena o spoustu prvků výbavy. Takže on tam nacpal veškerou výbavu, která se do Ph. II. už nedávala, jako hlavně pneumatický podvozek (v tom je fakt asi jediný na světě) a pak drobnosti, jako elektricky ovládaný sloupek řízení, zadní sedačky v elektrice a pár dalších drobností. Samozřejmě výbava Initiale/Baccara - úplně vše v kůži. Co se vzhledu týče, tak má názor podobný, jako většina nás safránistů, kombinace Ph. II předku s nárazníkem biturba a zadek komplet po vzoru biturba. A to vše z dílů nových, nebo dokonale zrenovovaných. Pak už jen pár neviditelných úprav typu pevnější silentbloky pro přesnější jízdní vlastnosti atd.
No je to sice můj mladší brácha, ale za to, co už dokázal, ho fakt obdivuju. Škoda toho prvního Safrana, ale bylo to jeho první auto a bohužel mi nějak nevěřil, že první auto většinou "pro poučení" skončí špatně a že to, co všechno jeho stavbě obětoval, rozhodně nezaručuje jeho nesmrtelnost :P No hlavně že to bylo jen "o plechách" a poučení ;)
Jinak Tvou filozofii stoprocentně sériového stavu stoprocentně sdílím u opravdu raritních a vzácných aut ;)

_________________
Safrane Biturbo Baccara Quadra - looong-term reconstruction
Safrane V6-24V Baccara Manual - daily car


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz