martin krechler píše:
Ahoj, měl jsem podobnej problém a řešil jsem to novými pružinami, které jsem si nechal vyrobit. Dostal jsem tip v Plzni v pérovně tuším škoda-zbrojovka. Už si nepamatuji. Ale určitě najdeš podobnou firmu i v Praze.Byl jsem tam osobně a chtěli ty staré pružiny aby podle nich udělali nové.Nábídli mi ještě jestli je chci přitvrdit a jakou barvu si přeji.
Do 14-dní jsem je měl doma a pak putovali na osmičku. A výsledek: udělali je dobře akorát jsem je neměl nechávat přitvrdit. Auto bylo sice dokonale zvednuté ale tvrdé na zadek.Ještě existuje druhá možnost a to jsou podložky pod péra, ale s tím nemám zkušenost.
A jak jsi řešil světlou výšku vozu? Jaká byla volná délka pružiny, aby jsi se dostal na světlou výšku danou výrobcem? Moje představa pro případnou výrobu je, že změřím u každého kola světlou výšku v zatíženém stavu a k tomu pak připočtu, kolik mi zbývá, abych se dostal na výšku danou výrobcem. Tuhost pružiny pak není problém změřit, určitě bych jí nechal, tak jako výrobce, šetří se tím další komponenty. Jak jsou pružiny různě unavené, tak auto je pak různě sedlé na každé straně.