Tak tohle bych si fakt dal
Úplně chápu, když Rasťo na konci říká, že je po 1000 kilometrech naprosto odpočinutej
Mám jeden (z mnoha
) sen - jet jednou do Lučence na dovolenou ne Cliem po dálnici, ale "jedenáctkou" po normální silnici, nejlépe podle mapy z druhé poloviny 80. let...třeba na to jednou dojde...
Mimochodem - jak mluví o té volnoběžce na čtyřce u Trabanta, kteroužto dnes zase objevují automobilky jako naprosto novou a skvělou věc. Podobnou situaci jsem zažil.
V době, kdy byla Fabia I nové auto si ho koupil (v TéDéÍčku samozřejmě
- "jedenáctka" byla pro něho starej vrak, ve kterým se snad nedá ani sedět, natož jezdit) jeden kamarád. A objevil skvělou věc. Přední světla, u kterých když svítí potkávací a přepne se na dálková, tato se jen přidají k těm svítícím potkávacím. Dlouze mi to ukazoval, jako převratnou věc, která je naprosto skvělá, protože vlastně potkávací zůstanou svítit před auto a po přidání dálkových, která svítí do dálky je silnice osvětlena před autem i v dálce...jak to ti konstruktéři hezky vymysleli....
Tak jsem mu řekl, že mu taky něco ukážu - a rozsvítil jsem potkávací na "jedenáctce" a přidal dálková....ten úžas nad tím, že "prastarej vrak z Francie" měl už x let před skvělou Fabií to samé bych vám přál vidět
....po zavření úst samozřejmě znalecky dodal, že jsem si to tam dodělal sám
Jinak další věcí, kterou na své Fabii nekutečně obdivoval byla funkce, kdy při zapnutých obrysových světlech při parkování a zhasnutém motoru a přepnutí páčky blinkru na tu či onu stranu, zůstane svítit jen jedna strana auta.
Pokud vím, toto měl už onen v úvodu zmiňovaný Trabant