Tento vůz vypadá, aspoň dle fotek, neuvěřitelně zachovalý. Jako kdyby jej včera majitel přivezl z Tuzexu. Je to krásný svědek jedné epochy, kdy automobilky srážely cenu levnější výbavy čím mohly - viz záslepka místo zapalovače, absence dvířek u schránky u spolujezdce, absence plastů na středním sloupku a na horní části dveří v interiéru apod. Dlužno však říci, že kabeláž tam byla připravena i pro bohatší výbavu (tu ochudit se výrobci asi nákladově nevyplatilo). A tak si majitel mohl dokoupit zapalovač, nebo budíky s otáčkoměrem či aspoň s hladinou oleje z GTL (jediné, co v elektrice "TL" nebylo připraveno, bylo elektrické stahování oken a tlakoměr oleje, který měla verze GTS). Postupné doplňování výbavy formou dokupování dílů se samozřejmě dělo spíše na trzích, kde byla dostupná jen jedna verze - v případě Československa to byla právě "chudší" TL. Ve svobodném světě si samozřejmě zájemce rovnou vybral takovou verzi výbavy, jakou požadoval. Mimochodem, pravé zpětné zrcátko tehdy také nebylo běžnou součástí výbavy TL, pokud to předpisy v zemi prodeje nevyžadovaly. Pravé zrcátko se v Tuzexu dokupovalo, ale možná se mohlo objednat i rovnou při objednávce vozu.
Dosti výkladu. Zkrátka tato devítka je krásná, svědčí o pečlivém majiteli i době, ve které si někteří lidé tyto vozy kupovali na dlouhá léta, někdy i na zbytek života. Mít tak další garáž...