Jak říkám, musel bych to slyšet...
U studenýho motoru je to celkem normální, že když víc nebo prudce sešlápneš plyn, přidusí se - akcelerační pumpička Ti tam stříkne větší množství paliva a trochu se to uchlastá. Zatímco když ho budeš chtít vytočit a budeš přidávat pomalu, motor to zpracuje a neudusí se to
Vyčistit karburátor......těsnění pod přírubu si i vyřízneš, to není problém, s těsněním víčka to bude horší, to se vyřezává blbě....pokud jsou těsněný hřídelky škrtících klapek/klapky, pravděpodobně se po vyčištění zvětší vůle, neboť to těsnění už bude vyběhaný, možná i ty hřídelky.....pak to bude sát falešnej vzduch......až se potkáme, popovídám Ti o tom, co to všechno může způsobit. Můj názor je, pokud auto startuje, jezdí, chová se tak, jak má a nežere, karbec mechanicky funguje a nezasekává se, do karburátoru bych nesahal.