RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 01. lis 2024 2:05:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 13. zář 2013 15:35:01 
Offline

Registrován: sob 09. čer 2012 21:28:27
Příspěvky: 111
Bydliště: Praha 9
mirekj píše:
To zní zajímavě ta pasta, to bych vyzkoušel. Ty spony vyměním jak budu doma, tak se na to podívám. Každopádně ta pasta je to tahle?

http://www.automedik.cz/prislusenstvi-4 ... i-28g.html


Jo, to je ono, jsou tam dvě barevné hmoty, kousek odloupneš, namočíš lehce vodou a prohněteš, až se spojí dohromady v jednobarevnou konzistenci. Docela to smrdí jakoby po čpavku. Je to provizorní řešení, ale vždy potom víš, kde je problém.
Ale pomáhá to jenom ve spoji hadice trubka, tím že jakoby se zvětší průměr trubky a mezi hadicí a trubkou není vůle. Pokud máš dírku v hadici, je lepší ji vyměnit, nebo se na to prodávají asi za stovku takové lepící pásky, které odolávají i páře. Vydrží toho dost, dvakrát omotáš a je to v pohodě.
Ale vše je jen provizorní oprava.

_________________
Richard Z


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. zář 2013 18:26:18 
Offline

Registrován: pát 21. zář 2012 20:14:22
Příspěvky: 52
Tak takhle chrchlá při zahřátém motoru:

https://www.youtube.com/watch?v=bIKHe33 ... e=youtu.be

Máte to tak podobně? :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. zář 2013 21:35:44 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
No já nevím, asi bych to musel slyšet osobně, ale mě to připadá celkem v pořádku - chod je celkem pravidelný, možná ten trochu plechový zvuk způsobuje buď netěsný výfuk, nebo nějaká volněší přepážka v zadním tlumiči.

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. zář 2013 22:26:17 
Offline

Registrován: pát 21. zář 2012 20:14:22
Příspěvky: 52
A tak to by mohlo být fajn teda, jestli je to ok.. výfuk by to chtělo vyměnit asi ten úplně vepředu z motoru, jinak středová a koncová část je rok stará..

Ještě bych se zeptal, že se mi stává - ale taky spíš když je motor studený, že když sešlápnu plyn (trochu víc, že ho chci vytočit), tak se mi motor prvně přidusí a až pak mi vyletí otáčky... pokud to udělám třeba 3x za sebou, tak bych přidusil motor tak, že by chcípl...

Napadlo mě, jestli by to nechtělo vyčistit karburátor, ale někdo mi říkal, že bych pak musel vyměnit i těsnění, ale to jsem nikde sehnat nedokázal :/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 15. zář 2013 0:06:53 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Jak říkám, musel bych to slyšet...

U studenýho motoru je to celkem normální, že když víc nebo prudce sešlápneš plyn, přidusí se - akcelerační pumpička Ti tam stříkne větší množství paliva a trochu se to uchlastá. Zatímco když ho budeš chtít vytočit a budeš přidávat pomalu, motor to zpracuje a neudusí se to ;)

Vyčistit karburátor......těsnění pod přírubu si i vyřízneš, to není problém, s těsněním víčka to bude horší, to se vyřezává blbě....pokud jsou těsněný hřídelky škrtících klapek/klapky, pravděpodobně se po vyčištění zvětší vůle, neboť to těsnění už bude vyběhaný, možná i ty hřídelky.....pak to bude sát falešnej vzduch......až se potkáme, popovídám Ti o tom, co to všechno může způsobit. Můj názor je, pokud auto startuje, jezdí, chová se tak, jak má a nežere, karbec mechanicky funguje a nezasekává se, do karburátoru bych nesahal.

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 15. zář 2013 13:22:41 
Offline

Registrován: pát 21. zář 2012 20:14:22
Příspěvky: 52
Ok, dobře :)

Nebudu do toho zatim šťourat :D Ale jsem rád, že u toho studeného motoru je to normálí s tim přidušením.. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz