mimo těch ostřikovačů bych to neviděl tak tragicky... úložný prostor by se tam žádný nevešel a na baterku, brzdovku, chladící kapalinu se šahá stejně pouze při garančce. Ovšem ty ostřikovače by mohli být lépe řešeny přeci jen k tomu když člověk jezdí hodně, leze dvakrát do měsíce, ale přeci jen když pujdu od blatníku tak se relativně neušpiním (oproti tomu to měla Audi A2 vyřešeno daleko lépe a to odklápěním přední masky kde byly nalévací hrdla a špagát na olej). Zajimalo by mi také jak dlouho budou držet ty plastové záklopky. Další věc která by mi zajimala je jak je to s výměnou předních žárovek.
Ke štěstí na videu není vidět ale kapota je zamykací na klíček tudíž si ji nemůže otevřít kdokoliv ( narozdíl od škrabky u nádrže v Rapidu
), možná že k tomuto řešení došel renault právě sdílenou platformou budoucího smartu ale určitě se těším až se svezu
mohlo by to být zábavné malé autíčko a za vzhled má u mě za 1+
a nakonec byly tu i auta s horším otevíráním kapoty a taky se prodávaly a s následujícímy lety to vidím že to bude čim dál horší
P.S. ještě jsem našel takovou maličkou chybičku co mi moc nesedí, a to je zapínání výstražných světel, které podle mě neni příkladným umístěním...