RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je sob 23. lis 2024 22:25:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: ned 29. čer 2014 21:15:34 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 384
Inu, ono by se těch drobností, které dlouholetým majitelům francouzských aut přijdou jako samozřejmé, zatímco majitelé vzkříšené značky pod VW jsou z nich dnes "nadšení" našlo více. R11 přitom nebyl zdaleka první typ s takto zapojenými světly. Z fabriky byly takto zapojené přídavné světlomety už v roce 1968 např. na R16TS. A pokud by kritikovi vadil fakt, že světla byla jen "přídavná", tak zakomponovaná dálková světla, stejně zapojená, měl R16TX. Vzpomínám si, jak se tátovi chlubil jeho kamarád nadšený z nového VW Vento. Za naprosto úžasnou věc třeba považoval bodovou lampičku pro spolujezdce. No, tu měl R16TS také už v roce 1968, a chromovanou ;) . Na druhou stranu, neměl ve výbavě deštník a škrabku, to se musí nechat :mrgreen:

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2014 13:04:02 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha 8
...a co taková další drobnost, kdy R8 měla standardem koutouče na všech kolech a Fabia, no, víte co..:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2014 14:07:47 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
K té volnoběžce, ono jí to nemělo jen na čtyřku, ale na další rychlosti taky, logicky, jinak by se to z kopce zadřelo pro nedostatek mazání. Warťas to měl taky a jako kluk jsem oblboval kolemjdouci, když jsem si dal levou nohu na palubní desku a normálně při tom řadil, neboť půvabem volnoběžky bylo to, že se nemusela používat spojka. A protože jsem se na dvoutaktech vyučil, dodneška jezdím (i s tou dodávkou) z kopce na neutrál, protože brzdění motorem mi fyzicky i zvukově vadí, zvukově pak velmi neladí.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2014 18:22:37 
Offline

Registrován: sob 09. čer 2012 10:25:14
Příspěvky: 105
Wartburg měl vypínatelnou volnoběžku na všechny rychlosti podobně jako třeba Saab,Trabant nevypínatelnou a jen na IV.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: pon 30. čer 2014 18:44:45 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Pokud si dobře pamatuji, tak Wartburg měl volnoběžku jen na 2,3 a 4 rychlostním stupni, Trabant jen na čtvrtém a nevypínatelnou, Saab nevím jak měl volnoběh.

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: úte 01. črc 2014 0:41:24 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Kam až mé zkušenosti s těmito vozy sahají, Trabant měl volnoběžku jen na 4. stupni, Wartburg na 2., 3. a 4. stupni...
Zadřít se to nemohlo, motor stále vyráběl podtlak, kterým přes spádový karburátor stále nasával palivo, které mazalo motor. Je to vlastně stejné, jako u kteréhokoli auta s karburátorem, jen konkrétně Trabantu chybělo palivové čerpadlo. Uzavřít přívod paliva do motoru při brzdění motorem umí jen vstřikovací jednotky, a to ještě ne všechny ;)

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: úte 01. črc 2014 6:37:06 
Offline

Registrován: sob 09. čer 2012 10:25:14
Příspěvky: 105
R11 píše:
Kam až mé zkušenosti s těmito vozy sahají, Trabant měl volnoběžku jen na 4. stupni, Wartburg na 2., 3. a 4. stupni...
Zadřít se to nemohlo, motor stále vyráběl podtlak, kterým přes spádový karburátor stále nasával palivo, které mazalo motor. Je to vlastně stejné, jako u kteréhokoli auta s karburátorem, jen konkrétně Trabantu chybělo palivové čerpadlo. Uzavřít přívod paliva do motoru při brzdění motorem umí jen vstřikovací jednotky, a to ještě ne všechny ;)

I Svět motorů by zbledl závistí.


Naposledy upravil Safrane dne úte 15. črc 2014 23:52:24, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2014 21:18:40 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Odkaz, který jsem vkládám, není žádné video, ale pouze audio. V dnešním vysílání Českého rozhlasu Dvojka v odpoledním pořadu " Šťastnou cestu " , který se věnuje motorismu a cestování, moderovaném Honzou Rosákem byl host, člen našeho Renault Car Clubu pan Jiří Holinka starší. 8-)

:arrow: http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3163649

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: sob 12. črc 2014 5:26:29 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 28. čer 2012 7:18:39
Příspěvky: 112
Bydliště: Veselí nad Moravou/Ostrava
Zajimavé povídání na noční směnu...aspoň mi to trošku uteklo :-)

_________________
Renault 12 TL
Dacia 1300
Dacia 1310 TX Break
Renault Laguna III Grandtour GT 2,0 DCI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Video
PříspěvekNapsal: ned 13. črc 2014 1:33:05 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Hezké a poutavé povídání ;) Jen je škoda, že evidentně nemohl Jirka zmínit náš klub i s názvem...byla by to skvělá reklama...tak asi proto ;)
Nakonec - kdo si nás bude chtít najít, najde. Stačí zadat "Jiří Holinka Renault" :mrgreen:

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz