Články nejen o Renaultech
- Pavel V
- Administrátor
- Příspěvky: 1271
- Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články nejen o Renaultech
Tak Já toho istruktora autoškoly budu nakonec dělat až v Nizozemí 
http://tn.nova.cz/clanek/novy-zakon-v-h ... sexem.html
http://tn.nova.cz/clanek/novy-zakon-v-h ... sexem.html
Re: Články nejen o Renaultech
Pokud bychom vzali v úvahu. že majitel autoškoly má tu školu kvůli tomu, aby vydělal peníze a uživil se, a to bude v NL asi úplně stejné jako u nás, pak se obávám, že to sice legální bude, ale to je tak asi všechno. Sex ho nejenom že neuživí, ale pokud by to dělal jenom takto, pak ho to velmi oslabí. Nejprve zhubne, potom nebude mít na benzín a nakonec ani na provoz té autoškoly jako celku. V důsledku toho všeho se mu sníží hladina testosteronu a vše se vrátí postupně do normálu.
Sám jsem zamlada v autoškole učil, (tak mezi 24 až cca 30 lety - Autoškola Vinohrady), takže něco málo o tom vím, a také vím, že tam chodila určitá věková kategorie žen, která už dosáhla jistého věku, kdy začaly být podruhé svobodné, (ani ne moc vysokého, byly to ženské tak mezi 28 až 35 lety a byly vesměs luxusní), i zkušeností a která si chce užít a spojit užitečné s příjemným. Naštěstí jich v každém kurzu nebylo více než tak 2 - 3, takže se to dalo přežít, případně se dalo rozdělit s kolegy, pokud by se v některém jiném kurzu žen nedostávalo, a tu a tam se skutečně nedostávalo, když se vyučoval třeba podnikový kurz lokomotivních strojvůdců o počtu 40. O peníze ale vůbec nešlo. A nemyslím, že v Holandsku to je jiné.
Sám jsem zamlada v autoškole učil, (tak mezi 24 až cca 30 lety - Autoškola Vinohrady), takže něco málo o tom vím, a také vím, že tam chodila určitá věková kategorie žen, která už dosáhla jistého věku, kdy začaly být podruhé svobodné, (ani ne moc vysokého, byly to ženské tak mezi 28 až 35 lety a byly vesměs luxusní), i zkušeností a která si chce užít a spojit užitečné s příjemným. Naštěstí jich v každém kurzu nebylo více než tak 2 - 3, takže se to dalo přežít, případně se dalo rozdělit s kolegy, pokud by se v některém jiném kurzu žen nedostávalo, a tu a tam se skutečně nedostávalo, když se vyučoval třeba podnikový kurz lokomotivních strojvůdců o počtu 40. O peníze ale vůbec nešlo. A nemyslím, že v Holandsku to je jiné.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Re: Články nejen o Renaultech
Hezké novinky nás čekají...Pavel V píše:http://m.autorevue.cz/co-ceka-ridice-v-r-2016-nove-dopravni-znacky-i-450-km-novych-dalnic/?textart=1
Jen mám pocit, že po úsecích s označením "Silnice pro motorová vozidla" se bude smět jezdit pouze 110 km/h (typicky rychlostní komunikace např. směr Příbram)
A jedna vtipná drobnost k novele zákona:
Již několik dnů před Vánocemi začalo ŘSD s osazováním nových značek označujících dálnice a silnice pro motorová vozidla. Tedy s osazováním značek mimo jiné označujících zpoplatněné úseky těchto komunikací. Aniž si ovšem ŘSD uvědomilo jednu podstatnou maličkost - nové značky začnou platit až 1.1.2016, staré zmizely. Tyto komunikace jsou tak označeny v současné chvíli neplatnými značkami. Co to znamená? Že můžeme po takto označených úsecích ještě chvilku jezdit bez dálniční známky, avšak pouze rychlostí 90 km/h... Legrace ne? Právně se chybějící platné značení označuje za tzv."chybějící materiální znak"...
Tak hezký vstup do roku 2016 se snad již platným použitým značením
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
- x.bobes.x
- člen RCC
- Příspěvky: 120
- Registrován: pon 11. čer 2012 13:14:35
- Bydliště: Horažďovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články nejen o Renaultech
Na "nových" silnicích pro motorová vozidla, dle nové legislativy, bude možno zvýšit rychlost o 20km/h - případ rychlostní komunikace směr Příbram.
Pro odběr novinek doporučuji tuto adresu: http://autoklub.cz/text/94-tiskovy-servis-acr.html
Jsou tam výtahy novinek a úplné znění se zvýrazněnýma změnama.
Taktéž doporučuji nastudovat 294/2015 Sb., je tam poměrně hodně změn u dopravního značení včetně další "novinky", tou bude značka B4 "zákaz vjezdu nákladních vozidel". Dosud byl dodatek nad 3500kg, při přepisování zákona bohužel tento dodatek unikl a tudíž nyní za tuto ceduli nemohou auta kategorie N1 do 3500kg.
Pro odběr novinek doporučuji tuto adresu: http://autoklub.cz/text/94-tiskovy-servis-acr.html
Jsou tam výtahy novinek a úplné znění se zvýrazněnýma změnama.
Taktéž doporučuji nastudovat 294/2015 Sb., je tam poměrně hodně změn u dopravního značení včetně další "novinky", tou bude značka B4 "zákaz vjezdu nákladních vozidel". Dosud byl dodatek nad 3500kg, při přepisování zákona bohužel tento dodatek unikl a tudíž nyní za tuto ceduli nemohou auta kategorie N1 do 3500kg.
Re: Články nejen o Renaultech
Zde http://profiridic.cz/1_aktuality/zmeny_294_2015.pdf jsou uvedeny změny v dopravním značení platné od 1.1.2016
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
- Pavel V
- Administrátor
- Příspěvky: 1271
- Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články nejen o Renaultech
Už aby i u nás byla pokuta za nepoužítí blinkru při změně směru jízdy,odbočování atd. 60000kč a nejen v Rakousku.
http://auto.ihned.cz/novinky/c1-6505222 ... z-60-tisic
http://auto.ihned.cz/novinky/c1-6505222 ... z-60-tisic
