Držím pěsti,ať se Ti ten život zase otočí jen k dobrému.A je úplně jedno,jestli to bude s HjondéééééEspero píše:Hned jak to jen trošku bude možné, něco od Renaultu znovu pořídím, abych se tak nelišil. Problémy z loňska tak nějak dořešeny až na jeden poslední a pak už jen světlé zítřky. Ode dneška jsem PRDUCH, takto pracující důchodce, ale někdo mi říkal, že v souvislosti s politickou korektností jsem PRASE, tak to je prý správně, neboli pracující senior.
VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
No ono to ještě nastopro není, ale dělám co můžu. Ještě jeden soud o děti a bude úplně jasno.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
Ahoj,
letos (snad) dojedu i já se svou posádkou, přijedu společně s Vláďou Jeriem do Velvar.
P.
letos (snad) dojedu i já se svou posádkou, přijedu společně s Vláďou Jeriem do Velvar.
P.
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
Dovoluji si tvrdit, že letošní Anděl vyšel absolutně skvěle. A to počínaje počasím, přes program a samozřejmě konče skvělými lidmi
Snídaně byla jako obvykle pohodovým setkáním, přejezd do Lužné vyšel skvěle (v souvislosti s ním bych chtěl moc poděkovat Lukášovi za ukázkové a bezpečné uzavření dvou křižovatek na trase pro plynulý průjezd kolony), v Lužné jsme mohli parkovat (a tak zároveň vystavit klubová auta) přímo v centru areálu. Dokonce se k nám připojil i jeden ze zaměstnanců muzea...
Muzeum zajímavé, výklad úžasný, bohužel díky některým spoluobčanům poněkud pokřivenějšího charakteru již není v současnosti možný přístup do exponátů...škoda, stydím se za ně
Pozdní obídek vyšel hezky a celkem rychle a pak už jen krátký přejezd do muzea s americkými auty, která byla opravdu imposantní. Opět s parkováním uvnitř.
Poté pohoda při kávičce a postupný odjezd.
Sečteno a podtrženo:
Celkem se sjelo 21 auto a dokonce 3 motocykly
Letošní Anděl by se dal díky jedné francouzské posádce vlastně označit za mezinárodní akci
Rok od roku jezdí víc a více posádek a pokud to tak půjde dále, začne Anděl silně konkurovat Srazům RCC
Každopádně velký dík patří všem, kteří se na letošním Andělovi pořadatelsky podíleli i vám všem, kteří jste se ho zúčastnili.
Má to jen jednu chybu - už zase pomalu končí sezona...
Snídaně byla jako obvykle pohodovým setkáním, přejezd do Lužné vyšel skvěle (v souvislosti s ním bych chtěl moc poděkovat Lukášovi za ukázkové a bezpečné uzavření dvou křižovatek na trase pro plynulý průjezd kolony), v Lužné jsme mohli parkovat (a tak zároveň vystavit klubová auta) přímo v centru areálu. Dokonce se k nám připojil i jeden ze zaměstnanců muzea...
Muzeum zajímavé, výklad úžasný, bohužel díky některým spoluobčanům poněkud pokřivenějšího charakteru již není v současnosti možný přístup do exponátů...škoda, stydím se za ně
Pozdní obídek vyšel hezky a celkem rychle a pak už jen krátký přejezd do muzea s americkými auty, která byla opravdu imposantní. Opět s parkováním uvnitř.
Poté pohoda při kávičce a postupný odjezd.
Sečteno a podtrženo:
Celkem se sjelo 21 auto a dokonce 3 motocykly
Rok od roku jezdí víc a více posádek a pokud to tak půjde dále, začne Anděl silně konkurovat Srazům RCC
Každopádně velký dík patří všem, kteří se na letošním Andělovi pořadatelsky podíleli i vám všem, kteří jste se ho zúčastnili.
Má to jen jednu chybu - už zase pomalu končí sezona...
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
Musím taktéž poděkovat za super výlet a celkovou organizaci!
Moje fotky najdete na http://petrmaj.rajce.idnes.cz/VELVARSKY ... onou_2016/, kde na konci je pár fotek, jak jsme se vraceli přes letiště v Ruzyni:)
Moje fotky najdete na http://petrmaj.rajce.idnes.cz/VELVARSKY ... onou_2016/, kde na konci je pár fotek, jak jsme se vraceli přes letiště v Ruzyni:)
-
Josef Karlec
- člen RCC
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv 07. čer 2012 19:18:13
- Bydliště: Skuhrov nad Bělou
- Kontaktovat uživatele:
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
Také musím poděkovat. Byl jsem poprvé a snad né naposled. Cesta proběhla celkem v klidu. Snad jsem aspoň trochu pomohl Jirkovi v navedení na silnici a pak chvilku spolu i když jsem mohl jet jinudy domů. Je jen škoda, že nám nebyla zpřístupněna zadní část muzea. Co se týká oběda, nebylo to špatné, ale né vyborné, ale zase rychlost byla chvalitebná. Za mě to byla pěkná sobota asi poslední v tomto roce s R11. Nyní ji musím najíst místo a uložit na jaro.
Zde jsou fotky: http://karlecj.rajce.idnes.cz/Andel_2016
Zde jsou fotky: http://karlecj.rajce.idnes.cz/Andel_2016
Mé první vozidlo R19 1.7 GTS 1989. Dnes R11 1.4 GTL 1986, R11 1.7 TXE 1987. Měl jsem pár R21-25-Safran.
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
On už to podrobně popsal Jirka, já budu tedy stručnější. I nám se s Helenou Anděl 2016 moc líbil, děkujeme Radkovi i Jirkovi za skvělou přípravu a rovněž děkujeme všem účastníkům za krásně prožitý den. Podle počtu účastníků vidím, že akce Velvarský anděl získává na oblibě, a to je dobře.
Ještě jednou díky.
Honza a Helena
Ještě jednou díky.
Honza a Helena
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
Já bych chtěl poděkovat své ženě i mámě, že pro nás připravily opět příjemné ranní pohoštění a zrovna tak bych chtěl poděkovat i všem účastnicím letošního Anděla, které přivezly pro nás ostatní také své dobroty
Dík patří i všem, že dorazili a pokud jim bylo s Andělem příjemně, potom byl hlavní účel výletu splněn. A proto se rád budu věnovat přípravě Velvarského anděla 2017.
A zde pro připomenutí našeho hezkého dne přikládám několik fotografií.
https://goo.gl/photos/RP183k9E9e79NK8K8
A zde pro připomenutí našeho hezkého dne přikládám několik fotografií.
https://goo.gl/photos/RP183k9E9e79NK8K8
Naposledy upravil(a) radek919 dne pát 07. říj 2016 23:12:30, celkem upraveno 1 x.
Radek
Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
- Michal
- člen RCC
- Příspěvky: 120
- Registrován: čtv 28. čer 2012 7:18:39
- Bydliště: Veselí nad Moravou/Ostrava
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
Také bych se chtěl připojit k poděkování Radkovi a jeho rodině za uspořádání letošního Anděla. Moc se nám to líbílo a už se moc těšíme na příští rok.
Renault 12 TL
Dacia 1300
Dacia 1310 TX Break
Renault Laguna III Grandtour GT 2,0 DCI
Dacia 1300
Dacia 1310 TX Break
Renault Laguna III Grandtour GT 2,0 DCI
Re: VELVARSKÝ ANDĚL aneb rozloučení se sezónou 2016
Do svého předchozího příspěvku jsem ještě vložil odkaz na několik fotografií z mého fotoaparátu. Děkuji za všechna poděkování, bylo nám s vámi dobře 
Radek
Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024