Články nejen o Renaultech
Re: Clio Grandtour
Tentokrát z méně příjemného soudku, začal zřejmě hon na Renault se snahou dokázat i u něj za každou cenu falšování emisí.
http://autobible.euro.cz/podvadi-emisem ... emise-300/
http://autobible.euro.cz/podvadi-emisem ... emise-300/
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Re: Články nejen o Renaultech
O kousek výš jsem psal o T 603. Nyní jsem narazil na jednu T603/2 ve skvělém stavu v aukci v USA, v Arizoně. Aukce končí za 5 dní a přiznám se, že mě hrozně svrbí prsty tam dát bid. Musel bych si půjčit a pak taky dost dobře nevím, jak to dostat k nám, ale na to jsou spec. špeditérské firmy. Možná doprava bude dražší, než celé auto. Píšou tam, že má najeto 20 tis. km, ale tomu nevěřím, tenkrát se dělaly tachometry jen do 100 tisíc a pak se začínalo znovu od nuly, takže 120 tisíc, 220 tisíc? Ale posuďte sami: http://bringatrailer.com/listing/1969-tatra-603/
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Re: Články nejen o Renaultech
Moc pekná a ještě US verze 
Renault 21 TSE - 1.8 8V r.v. 90
Renault 21 TurboD - 2.1 r.v. 91
Renault Trafic (bydlík) 2.2 8v r.v 92
Renault Laguna 1.6 16V - r.v. 00
Renault 21 TurboD - 2.1 r.v. 91
Renault Trafic (bydlík) 2.2 8v r.v 92
Renault Laguna 1.6 16V - r.v. 00
Re: Články nejen o Renaultech
Tyhle slinty si zajisté zaplatil server nejlevnější pneu cz.
Re: Články nejen o Renaultech
Kecy, jemu vadí, že bychom sjížděli s větším opotřebením zimní gumu, která už se stejně jinak použít nedá. Zákon to nezakazuje, tak proč ty zimáky nedojet. Zatím je to jedna z mála věcí, kde si výrobci neprosadili zákaz takového používání do zákona, aby měli vyšší tržby. Vícespotřeba může dělat tak 0,1 litru/100 km, neboli 3 Kč na sto, při letním projezdu 15 tisíc km a spotřebě 5 litrů je to 15000:100*0,1 neboli 15 litrů benzinu navíc, takže 15*30 Kč = 450 Kč. To je pořád o nějakých 60% méně, než stojí celá jedna nová letní guma. Takže dojíždění gum je ekonomické a efektivní a to i ekologicky, protože to nezvyšuje nároky na výrobu v chemickém průmyslu, do kterého výroba pneumatik spadá. A jestli je někdo blbec a neumí se vyrovnat s mírně změněnými jízdními vlastnosti - tím, že to má nízkou hloubku dezénu se měkkost gumy částečně eliminuje, protože dezénová kuželka se přestává ohýbat ve směru vektoru působící síly, pak je to jeho problém.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Re: Články nejen o Renaultech
Tak ta 603 se vydražila za milion, což jsem předpokládal. Československé stroje jsou v USA exotické a i ceny např. Škody 120 tomu odpovídají. Když člověk přičte náklady na dopravu, nesmysl... Tatrovácké motory jsou schopny dle kamaráda, co je pomáhá renovovat a zajímá se o ně, najet okolo milionu km bez GO, pokud byl používán dostatečně kvalitní olej a údržba.Espero píše:O kousek výš jsem psal o T 603. Nyní jsem narazil na jednu T603/2 ve skvělém stavu v aukci v USA, v Arizoně. Aukce končí za 5 dní a přiznám se, že mě hrozně svrbí prsty tam dát bid. Musel bych si půjčit a pak taky dost dobře nevím, jak to dostat k nám, ale na to jsou spec. špeditérské firmy. Možná doprava bude dražší, než celé auto. Píšou tam, že má najeto 20 tis. km, ale tomu nevěřím, tenkrát se dělaly tachometry jen do 100 tisíc a pak se začínalo znovu od nuly, takže 120 tisíc, 220 tisíc? Ale posuďte sami: http://bringatrailer.com/listing/1969-tatra-603/
