RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 22. lis 2024 10:54:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: DALO jako Dacia Logan
PříspěvekNapsal: pon 27. bře 2017 11:08:51 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Chlapi, poraďte mi nejaký Renaultský-Dacia servis v Praze (koromě Zličína a Freiberga v Břevnově, ten také považuji po zkšenostech spíše za "zničovnu" než opravnu). Nemusí být prodejní. Měl by být ale operativní při náhlých závadách, protože to auto je na ježdění do práce hlavně.
Jde o to, že budu asi muset definitivně opustit servis Renault RRG Zličín, který přestal být operativní a pocitvý. Poprvé jsem tam byl těsně po nákupu Logana v říjnu 2016, protože se nevracel volant do rovné polohy. Odjel jsem neopraven se zdůvodněním, že je to tím, že vůz nemá posilovač řízení, což byla zjevně blbost, protože 2/3 života (mám li řidičák 49 let) jsem jezdil s vozy bez posilovače a řízení se vracelo. Podruhé jsem tam byl v listopadu 2016, že mi kape olej u zátky olejové vany. Odjel jsem neopravený s tím, že je poškozená dosedací plocha výpustného šroubu a s nabídkou na novou vanu v ceně přes 2 600 bez DPH (+ k tomu montáž), celkem kolem 4 tisíc, okrást jsem se nenechal. Potřetí jsem tam byl dnes, protože jsem při výměně zimních za letní kola včera zjistil, že se mi za zimu (cca 7,5 tis. ujetých km) pravá přední guma z pravé strany ojela o 1 mm více než ze strany levé. (Může to souviset i s tím tuhým řízením myslím). Pozvali mě za 14 dní a moje argumentace, že za tu dobu poškodím i letní PP gumu je nazajímala, jestliže s vozem jezdím 80 km denně. 2 x jsem tedy odjel neopraven a vždy si účtovali něco za prohlídku. V průběhu r. 2016 se tam vyměnilo vedení, přišla nová mladá krev a staří příjemní, znalí a osvědčení přijímací technici do 6 měsíců všickni postupně zmizeli a zjevně to tam začalo být moderní - tedy nepoctivé a neochotné.
To tuhé řízení se jakž takž "opravilo" samo, bylo to asi proto, že vůz před tím málo jezdil (za 5,5 roku 24 tis. km), a tak byly zatuhlé čepy a převodka, řízení se jakž takž vracet začalo samo od sebe. Ten druhý případ - olejovou vanu jsem opravil v Autocentru Votice, což je dnes jedna z mála opraven, která má ještě obráběcí dílnu a opravuje a ne jen vyměňuje, za 450 Kč opravili dosedací plochu zátky olejové vany a pro jistotu dali nové těsnění pod šroub a olej ani nekápne, do téhle dílny jezdívám s karosářskými problémy, jsou tam skvělí klempíři a lakýrníci (jinak je to Škoda prodejna a opravna). Rozdíl v ceně je tedy úspora 90 % peněz, co navrhoval Zličínský Renault. A s tou přední osou u Dacie jedu zítra do neprodejního hyundai servisu v Praze-Hloubětíně, co mi léta dělá H1, tam to do druhého dne bez problémů s drobnou závadou jde - běžně jsem s nimi spokojen, jezdím tam "jen" asi 12 let a tak mi dacii vezmou ze staré známosti. Ale spravovat mechanicky renaultský vůz u škodovky nebo hyundaje mi příjde tak nějak blbé, tak proto se ptám.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DALO jako Dacia Logan
PříspěvekNapsal: pát 31. bře 2017 23:56:36 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
No já jsem opakovaně velmi spokojen s Auto Kout Brandýs nad Labem pokud jde o značkový servis. Dělají Renaulty, Dacie a Hyundaie....ale to je pro Tebe asi trochu z ruky ;)

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DALO jako Dacia Logan
PříspěvekNapsal: sob 01. dub 2017 0:36:55 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
To je sakra z ruky. Problém je z Brandýsa do práce a naopak zpátky pro vůz. O té opravně jsem slyšel, že je dobrá. Jenže já na H 1 servis mám v Praze a dobrý a levný. Je to v Hloubětíně, značková opravna, ale mimo dealerskou síť.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz