RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 22. lis 2024 8:04:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 17. dub 2017 11:54:01 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Nepochopil jste mě dobře, a byl bych poslední, kdo by Vás chtěl urazit. Velmi dobře znám pracnost pořadatelství. Jenže pokud je to akce avizovaná jako klubová, pak jsem vyslovil názor na to, že by nemělo docházet k tomu, že by pro členy nebylo místo, tedy pro ty, kteří se přihlásí.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 17. dub 2017 23:31:02 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
S dovolením bych taky vstoupil do diskuse ;)

Esperův pohled dokážu svým způsobem pochopit.

Nicméně.

Pohárek vždy fungoval tak, jak funguje dnes. V tom má Milan pravdu. Je to akce v současnosti tvořená pro klub (alespoň se domnívám, že to tak všichni chápeme). Nicméně je to akce Milanova, kdysi ji vymyslel a je ochoten ji pro klub dále dělat, čehož si vážíme a za což mu patří obrovský dík. Osobně věřím, že Pohárky budou fungovat i nadále jako v podstatě start klubové sezony. Dosud všem organizace vyhovovala a všichni si vždy Pohárek krásně užili. Podmínky jsou vždy předem jasné a srozumitelné.

Pokud jde o ryze klubové akce, organizace ubytování též vždy fungovala tak, jak popsal Pavel. Ono to opravdu není až taková legrace - velmi často jsme konfrontováni s podmínkami ubytovatele (např. "zaplaťte zálohu bez ohledu na to, kolik vás přijede nebo je nám líto".....nebo "objednejte si to co nejdřív, když se mi přihlásí cestovka nebo zájezd, nebude kapacita" apod.). I proto jsme rádi, když se podaří najít ubytovatele, který nám například rezervuje kapacitu do určitého data (jako např. letos - do konce Února byla rezervována celá kapacita hotelu). A ještě k tomu v místě vhodném pro pořádání srazu a rallye. Ono se samozřejmě dá v případě nedohody přesunout sraz jinam, ale zároveň to znamená pracovat i s aspekty dalšími (vhodnost a kvalita silnic pro historická vozidla, vzdálenost pro pořadatele např. mezi startem etap a cílem, místa pro PK, prostor pro vyhlášení výsledků, vhodné a bezpečné parkování HV atd.). Z těchto důvodů je systém takový, jaký je. Zatím s ním nikdo opravdu problém neměl...
Mimochodem pokud by klub zaplatil nevratnou zálohu, která by se v případě nízké účasti nevyužila, mohli bychom se jako vedení dopustit i porušení ustanovení NOZ o "hospodaření s péčí řádného hospodáře"...a to bychom opravdu nechtěli, jde o peníze nás všech. A zaručit, že se záloha v plné výši využije opravdu nedokážeme.
Pokud na to pohlédneme z druhé strany (navrhované) - říct členům, ať klubu zaplatí ubytování - na základě vybraných peněz zaplatit zálohy - v případě neúčasti zálohy nevrátit - a tvářit se že je vše v pořádku, "vždyť jste to věděli"....to mi též nepřijde moc fér... A myslím, že by se do toho nikdo nehrnul...
Mimochodem většina účastníků srazu vyžaduje ubytování hotelového typu, kde se jedná asi trochu jinak než s kempem s chatkami...

Rozhodně si tedy dovoluji odmítnout chybu v organizaci.

Na závěr si dovolím jeden osobní postřeh. Všichni, kteří cokoli v klubu nebo pro klub dělají, dělají to kolikrát s vypětím všech sil ve svém volném čase a kolikrát i za přispění osobními financemi. I díky tomu se nám společně podařilo za 5 let existence klubu docílit toho, že klub je tam, kde je. Jsem tomu velmi rád.
Samozřejmě je legitimní v případě jakéhokoli nesouhlasného názoru tento projevit a diskutovat o něm. Nikdo není samozřejmě dokonalý. Nicméně i kritika a diskuse by měly mít nějakou formu.
Podkládat nesouhlas či případně svůj názor poukazováním na výši a směr vzdělání, profesní praxí či zvyklostmi v jiných klubech mi s dovolením řečeno slovy klasika "připadá být způsobem poněkud nešťastným".

Stejně tak jako počasí, které nás v následujících dnech čeká ;) Ale na Pohárku bude líp :mrgreen:

Doufám, že se vše urovná a obrátí ku spokojenosti (pokud možno) všech a zažijeme společně spoustu krásných akcí.

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 18. dub 2017 15:00:27 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Nemyslím, že by bylo něco třeba urovnávat, neboť se nic nepokřivilo. Jsem poučený, že aktivitu má člověk projevovat tam, kde je žádána. Takže nic ve zlém. Já jsem se nevyjadřoval způsobem, který by mohl někoho skutečně osobně urazit, na takové věci si dávám pozor. Nyní již nebudu navrhovat žádné jiné "postupy" a budu akce přijímat tak, jak budou připravovány.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. dub 2017 0:24:19 
Offline
člen RCC

Registrován: ned 07. zář 2014 12:09:08
Příspěvky: 6
Jede tedy nekdo?Nebo jen diskuse o ubytování-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. dub 2017 1:02:52 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Pokud vím (kromě nás s Blankou a Milana s Janičkou) jede Pavel, Petr, Radek, někdo z Rakouska, švagr ze Slovenska, doufám že další posádka ze Slovenska s R5 GTT...
Možná Lukáš, kluci z Veselí se snad taky ukážou, mohli by i dvojčata z Brna ;)

Neboj, lidí bude určitě dost.

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. dub 2017 3:47:33 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
A taky jede Pavel z Klatov,Pavel z Brna,snad Honza...a z Kolína jedem 2 auta , tak se nás snad několik setká 8-)

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. dub 2017 10:25:29 
Offline
člen RCC

Registrován: ned 10. úno 2013 1:07:36
Příspěvky: 80
Já jedu, akorát oklikou přes Zlín a Kopřivnici. Vezu kamarádovi nějaké díly na Tatru a sám vyzvedávám ráfky na Super 5. Zřejmě se k nám přidá i můj kamarád Michal a projede právě koupený Fiat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. dub 2017 15:02:30 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 28. čer 2012 7:18:39
Příspěvky: 112
Bydliště: Veselí nad Moravou/Ostrava
My přijedem zitra dopoledne na náměstí, už se těšíme...

_________________
Renault 12 TL
Dacia 1300
Dacia 1310 TX Break
Renault Laguna III Grandtour GT 2,0 DCI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 30. dub 2017 19:54:24 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
A máme 9. Moravský Renauťácký pohárek za sebou... Byl to krásný den, jsem plný příjemných dojmů a zážitků :) Moc rád jsem Vás všechny viděl a opravdu si užil celou sobotu do plna. Program celého setkání byl super. Podívali jsme se do pivovaru v Dalešicích, kde se natáčel film Postřižiny, prohlídli si část interiéru pivovaru a dopřáli jsme si výborný oběd v místní restauraci včetně místního Postřižínského piva. Potom jsme klidnou projížďkou přejeli k jaderné elektrárně Dukovany, kde jsme navštívili informační středisko s odborným výkladem o celé elektrárně, což bylo pro mě osobně velice poučné 8-) Navečer jsme se vrátili zpět do Náměště nad Oslavou do penzionu "Na statku", kde jsme opět poseděli v příjemné restauraci a dopřáli si opět výborné jídlo a pití. Velice rád bych chtěl poděkovat Milanovi a Janě a všem, kteří se podíleli na přípravě a organizaci. A neméně bych rád poděkoval všem, kteří jste na 9.MRP přijeli :) Opravdu jsem si díky Vám všem příjemně odpočinul a načerpal spoustu příjemné energie :) A již nyní se těším na další společné setkání a na 10. Moravský Renaulťácký pohárek :D


odkaz na fotogalerii :arrow: https://photos.google.com/share/AF1QipN ... lBV0Y2dUxB

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 01. kvě 2017 8:32:00 
Offline
člen RCC

Registrován: sob 09. čer 2012 15:38:59
Příspěvky: 191
Bydliště: Brno
Milí Neúčastníci 9.Moravského Renolťáckého Pohárku.
Toto moje slohové cvičení na " zápor ve větě " je určen všem, kteří Nepřijeli, abych jim popsal průběh akce, protože Ti co se zúčastnili, tak těm to snad opakovat Nemusím. Prostě se to opět Nepovedlo - od výběru místa, počasí, ubytování, stravování, programu a hlavně celkové Neorganizace.
Tak to teď rozeberu podrobněji.
Výběr místa a účastníci a jejich auta
- provinční ospalé městečko Náměšť nad Oslavou s nádhernou scénérií zámku a nádhernou okolní krajinou s říčkou Oslavou a silničkami kroutícími se stejně jako ona. Tuto krajinu mám moc rád, a tady jsem opravdu doma ( i bez obchodního řetězce).
Díky tomu mi pohárek připomíná hvězdicovou jízdu slavné Rallye Monte Carlo, jež dříve také startovala v různých městech a účastníci se sjížděli po silnicích I. II. i III. třídy.
- účastníci - Nevím, proč se pořád musím, já brňák se svým hantecem, učit cizí jazyky - český, ostravacky, slovensky či dokonce německy, popř. anglicky, ale asi proto, abych se aspoň trošku domluvil, co se bude dít.
Startovací místa hvězdicové jízdy totiž letos stála zato - Horažďovice, Klatovy, Velvary, Kolín, Ostrava, Veselí nad Moravou atd, pak tři hlavní města - Praha, Bratislava, Vídeň a nakonec Brno ( bohužel ač nejbližší místo startu, odsud vyrazili jen 3 posádky - brňáci styďte se)
Auta - zvláštní, ale všechny Renault a Dacia. Od Dauphine, R 4,12, 15, 17, 11, 19, 5 GTE, 25, přes megany, clio, scéniky, espace až
famózní Safrane Baccara a Avantime. Celkem 20 aut.
Počasí -
Opět se Nepovedlo, aby celý pohárek propršelo. V pátek to sice vypadalo nadějně, v jedný polovině republiky sněhová kalamita v druhý povodně. Jenže v sobotu ( a i v neděli) zase pralo slunce. Proto jsem byl nucen všem řidičům rozdat narychlo zakoupené sluneční brýle. Já jediný jsem si nic kupovat nemusel, mě stačil tradiční " přivolávač slunce ". Takže Vy nevěřící Tomášové, odteď budete obdržené sluneční brýle povinně vozit ssebou. Už nechci slyšet poznámku typu: Nejel jsem veteránem, protože jsem si myslel, že budou na silnicích solit! Na konci dubna solit!!! slyšeli jste to někdo někdy - prostě nepovedená pražská výmluva.
Ubytování -
Penzion na statku by opravdu na statku. Nevím proč vybavují pokoje fénem a ledničkou, když jsou přišroubovaný a nedají se odvést jako suvenýr. Ti, co si nestihli zamluvit ubytování včas, našli azyl cca 300 m pod kopcem v dobře vybavené ubytovně.
Stravování - zase mi to Nevyšlo - snídaně formou rautu, takže jsem se musel obsloužit sám, a já se těšil, že mě konečně jednou v roce bude někdo obsluhovat. Zas nic.
Oběd v Dalešicích - přes výhružky provozní, že to nestihnou obsloužit a musíme týden dopředu nahlásit jídla z jídelníčku - to dopadlo dobře a návštěvu muzea v pivovaru nikdo neabsolvoval s půlkou řízku v ruce. Já tam v muzeu totiž nebyl. Jaksi nebylo místo. Z dvaceti nahlášených rezervací jsem to postupně zvedl až na maximálních 30, ale i to nakonec nestačilo. Naštěstí jsme to již někteří viděli dříve, tak jsme na vás počkali.
Tímto jsem plynule přešel do programu
Dalešický pivovar s muzeem jsme zvládli a pak hurá na atomky. To byly panoramata. Společné foto o tom svědčí dostatečně, málem jsme se tam s těma komínama do tý fotky nevlezli.
Program v atomce jsem se snažil zkrátit na minimum, ale paní povídala tak NEzáživně, že jsme tam skejsli až do 16.00. Celkem mě překvapil zájem kluků z Rakouska - oni, takový odpůrci jaderné energie. Jednotlivé části jim paní průvodkyně pouštěla samostatně v němčině, tak nebylo nutno překládat. Jedna z mnoha informací se mi vryla do paměti na furt. Uran do palivových článků se láduje v Rusku, skoro ruční výroba, dělají to jako obvykle prý ženský. ( něco jako Havanský doutníky)
Na závěr dne se nám podařilo domluvit otevření areálu minigolfu a dětští účastnící se konečně vyřádili.
Nedělní procházka parkem a návštěva zámku byla jen závěrečnou tečkou, člověk by se prý měl občas podívat na krásné věci, povznáší to ducha.
Mimo hlavní program musím ještě zmínit nevázanou zábavu, která probíhala počas celého setkání. Přesto musím zmínit ještě 2 momenty - zaprvé - páteční večer mezi 22 a 24. hodinou. Hance se Zuzankou asi již nestačila přítomnost jednoho muže při trávení večerů, tak souhlasili s návštěvou bandy renolťáku (ještě jednou velký dík za to). Povídání u domácího moravského vína a klobás by trvalo asi až do rána, tak jsem to musel po půlnoci rozehnat.
a zadruhé - sobotní večer poté co nás vypoklonkovali z restaurace. Všichni byli plni očekávání, že páteční pokec bude mít druhý díl, ale já to fakt nedal. Poskakování kolem Vás je rok od roku pro mě náročnější a co jsem vydržel zamlada, už dnes nejde lámat přes koleno.
A když to nejde, tak to fakt nejde. Někdo by řek, že neexistuje, že něco nejde, ale prostě to tak je.
Takže jsem shrnul snad všechny důvody pro Ty, co NEpřijeli, aby sebe sama ujistili, že se nic Nestalo, že se Nezúčastnili.
Pokus si myslíte, že se na organizaci či programu po tomto pohárku něco změní, tak NEZMĚNÍ. Zas to bude spoustě majitelů aut značky Renault nevyhovovat a tak raději pojedou někam jinam, či zůstanou doma. A i o tom je pohárek, opravdu NENÍ povinný, fakt už mi konečně věřte. A těch pár lidiček, kteří přes veškerá NE zase přijedou, tak moc rádi s mojí ženou opět uvidíme.
Král ( 9. pohárek ) je mrtev. AŤ žije KRÁL. ( 10. jubilejní....)
P.S. Díky moc, nevím čím to je, ale zas mi bylo s Vámi moc fajn.

_________________
Safrane V6 3,0 RXE (Voiture présidentielle)
Avantime V6 3,0 Privilége (Violette)
Super5 GTE 1,7 Blue Rider
a dalších více něž 555 ks 43x menších na http://www.autosalon.cf.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz