Byl jsem zkontrolovat o dovolené průběh opravy ve Voticícch. Lze říci, že zatím je vyvařena jen zadní část skeletu zevnitř, byly tam provedeny značně rozsáhlé "výspravky" vařením. Nejrozsáhlejší zásah byl na levém zadním podběhu, kde byla odříznuta prakticky celá horní část a nahrazena nově vymodelovaným plechem. Důvod spočívá v neodborné opravě z minulosti, kdy při vaření byla "zlikvidována" miska pod uchycením zadního tlumiče. Nyní byla klempířsky dle pravého podběhu vytvořena nová miska. Bylo to prý nutné aby bylo možné bezproblémově provádět montáže na tlumiči a pérování. Bohužel není zatím k dispozici přední čelo a tak oprava stojí. Servis se rozhoduje kompletně vyklepat původní čelo, případně kousky vyvařit, ale pořád by radši, kdyby bylo čelo nové, mimo jiné i z důvodů nákladů na opravu, které by byly vyšší. Dokud nebude opravené čelo, nelze opravovat přední část karoserie, protože bude poněkud nutno změnit geometrii předních podběhů v důsledku nárazu bývalým majitelem, ale prý jen o několik mm, o které jsou sraženy k sobě.
Jinak myslím, že možná rozhodnutí o pořízení R11 nebylo až tak od věci, za celou cestu do Portugalska a zpět jsme nepotkali jedinou R11, pouze ve Španělsku, ve Valladolidu jednu jedinou R9, a to ještě v ne moc dobrém stavu. Ta auta ze silnic v podstatě zmizela.
Příloha:
R11_0pr_14.8.17_web_1.jpg [ 42.78 KiB | Zobrazeno 21844 krát ]
Příloha:
R11_Opr_14.8.17_web_2.jpg [ 29.84 KiB | Zobrazeno 21844 krát ]
Příloha:
R_11_14.8.17_web_3.jpg [ 27.2 KiB | Zobrazeno 21844 krát ]
Příloha:
R11_Opr_14.8.17_web_4.jpg [ 25.96 KiB | Zobrazeno 21844 krát ]