RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 22. lis 2024 5:07:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2018 9:40:04 
Offline
člen RCC

Registrován: sob 09. čer 2012 15:38:59
Příspěvky: 191
Bydliště: Brno
Ahoj Espero,
měl by jsi si změnit NICK na Zachránce. Fakt. Klobouk dolu. Tyhle auta mají totiž obrovskou smůlu v tom, že jich byly mraky, vozili se přes Tuzex i do ČSSR a tím pádem je měl " každý", ale když dosloužily, tak nazdar. Do šrotu. Nezajímavé auto. Takhle dopadly i 19 tky, 5 tky a Super 5 tky, 21tky, Safrany, a čeká to Clia a Megany - pokud to zrovna nebude Clio RS 2,O litrů. Dnes už je nikde nepotkáš, ani
na srazech většiny Renault klubů u nás i venku. Hluboká poklona za záchranu auta. Mohl jsi ty peníze nacpat do 8 mičky nebo 16 tky a byl bys všude středem pozornosti.
Ale jak říká klasik - NENÍ MALÝCH ROLÍ....a není ani malých aut. Prostě když ji miluješ, tak musíš.
Rád si ji prohlédnu " naživo" třeba na podzim na andělovi. pokud ji dovezeš ukázat.
Ještě jednou dík.
Zdravím.
Milan

_________________
Safrane V6 3,0 RXE (Voiture présidentielle)
Avantime V6 3,0 Privilége (Violette)
Super5 GTE 1,7 Blue Rider
a dalších více něž 555 ks 43x menších na http://www.autosalon.cf.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2018 16:04:37 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Dík za pochvalu, v tomto klubu to není až tak běžné. Já nešel do starého vozu úmyslně, protože i tyhle R11 budou jednou "staré". Mám štěstí, že mechanicky je dobrý, aspoň zatím. Ještě musím udělat spodek, natřít nápravy, sjednotit nátěr spodku, i když ošetřené to je. Nakonec i kola. No původně jsem myslel, že to vytáhnu na akci soběslavského VCC, ale je to hned první víkend v září, kluk mi jde do školy a bůhvíco mě čeká tak jsem to nakonec zamítl sám sobě. Ale na klubovní akci ho uvidíš zcela určitě. Anebo jestli budeš mít cestu kolem Prahy - Berouna, stav se. Nic jednoduššího.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2018 10:41:34 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 26. čer 2012 21:57:09
Příspěvky: 53
Prohlížel jsem si fotografie a musím konstatovat, že vůz vypadá velmi pěkně. S poznámkou, že za tyto peníze mohlo být pořízeno jiné, zajímavější auto, tak docela nesouhlasím, protože každý máme nastavené osobní priority, někdo má svůj osobní vztah k určitému modelu. Prostě myslím, že je dobře, že se podařilo zachránit další auto. A myslím, že i když se R11 prodávala v Tuzexu, tak jich u nás zas tak až moc nejezdí (tady platí poznámka Milana o tom, že když vozy dosloužily, šly nemilosrdně do šrotu). A musím Espera obdivovat, že byl ochoten vložit do opravy tak vysokou částku a opravu nechat provést kvalitně (jak jen bylo možné). Mějme stále na paměti heslo v záhlaví časopisu Veterán: "Veterán je každé staré auto, které máme rádi"
Honza M.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2018 12:12:45 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Přiznám se, že ta ekonomická stránka věci mě taky někdy "budí ze spaní". Já to tedy prozradím. 169 tisíc za tu generálku karoserie - oprava po špatně zapraveném nárazu bývalého majitele, nová kapota, nové přední blatníky a levý prah, vyklepání dílů, vyvaření koroze včetně vymodelování nového pravého prahu, který již nebylo možné koupit, laku včetně laku zevnitř a v kufru i v motorovém prostoru - (motor s převodovkou šel ven) a speciálního laku plastů, který ponechává, resp. napodobuje velmi zdařile původní povrchovou strukturu těch dílů, bylo to nutné, protože povrchový vzhled plastů byl nejednotný. 1 800 stála oprava palivové trubky laserem v Brně a dalších 2 600 stálo vyvaření a hlavně místy dovaření a domodelování plastů do původního formátu, některé byly velmi chatrné. Drobné díly k výměně dělaly nějakých 2,5 tisíce no a do toho nepočítám opravu nátěrů nádrže svépomocí, barev a sprejů na rámečky, poklice kol atd. Kdybych započítal i to, dostanu se na dalších cca 800 za materiál. Jsem skoro na 177 tisících. Další 3 tisíce dělala kompletní výměna provozních náplní po skončení opravy už doma (oleje v motoru a převodovce, chladící náplň a brzdovka). Takže jsem na 180 tisících. (Pořídil bych za to třeba úpně novou Dacii logan MCV.)
S opravami ještě úplně nekončím, počítám, že to postupně ještě dalších 10 tis. spolkne za různorodá drobná vylepšení (lišty, plasty, čalounění na zadním sedadle, ale ne na hlavní ploše sedadel - boční části). Dělal jsem to jen s výhledem, že to není určené k prodeji, při běžném přístupu k vozu by to byl čirý nesmysl, chtěl bych, aby to jednou převzal můj nyní 12 letý syn a snažím se ho k tomu vychovávat. Bude to asi jako u embéček a stovek - dlouho to nikoho nezajímalo, ale už se poměry mění a koupit dobré embéčko lze třeba za čtvrt milionu. Asi to ještě bude chtít trochu času.

Asi bych za to skutečně pořídil - včetně pořizovací ceny R11, která ale nebyla až tak vysoká - uznávanějšího veterána, třeba R 16 neno R4, R6 atd. Asi v horším stavu, než ho mám teď já po generálce, ale ceněnějšího a třeba i v původním stavu. Jenže když já nepotřebuju být středem pozornosti.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: pon 24. zář 2018 16:35:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 07. čer 2012 23:36:35
Příspěvky: 134
Bydliště: Markrabství Moravské
Za 180 tisíc jsi mohl mít nádherné Turbo
Jestli čekáš že nějaké GTL bude mít cenu, zvlášť tady v Česku, jsi na omylu.

_________________
Tschechisches Streichholzschächtelchen


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: pon 24. zář 2018 19:39:15 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Já mám GTX a neuvažuji v řádu měsíců, ale třeba desítek let. Co furt máš s tím turbem, tak si kup vyřazenou Mig 21, tam je turbína jako hrom a po večerech si to pouštěj, ať vidíš trysk do dálky.....

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: čtv 17. říj 2019 19:21:59 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Mám dojem, že tu R 11 už dohromady nedám, výfuk je těžký problém a pár zbývajících drobností taky. Nejde o to, že by některé rady tady byly špatné, ale o to, že servisman chtěl mít jistotu, že když třeba vezme výfuk z R 9, které ještě z phase II tu a tam jsou a třeba zjistí, že se to přizpůsobit nedá, pak potřebuje, aby ta firma co to prodává vzala výfuk zpět. Jenže nikoho takového jsme nenašli, všichni chtěli jen prodávat, ale vzít v takovém případě zpět už ne. Není možné koupit něco a vyhodit třeba 6,5 tisíce a pak zjistit v reálu, že to použít nelze.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: sob 19. říj 2019 13:02:11 
Offline
člen RCC

Registrován: ned 10. úno 2013 1:07:36
Příspěvky: 80
Našel jsem v Hloubětíně, kde by ten výfuk měli. Sám jsem tam sehnal tlumič na Master I, který nikde v ČR ani ve FR nebyl dostupný. Nevím, proč se nedomluvíš tam, kontakt jsem někam dával. Navíc výfuk se dá při nejhorším nechat udělat na míru, nebo poskládat z universál dílů. Na míru dělá např. Lízler, ale tam byla delší čekací doba.

Není důvod, proč by výfuk nepasoval když vebereš pro svoji motorizaci a ročník.

Espero píše:
Mám dojem, že tu R 11 už dohromady nedám, výfuk je těžký problém a pár zbývajících drobností taky. Nejde o to, že by některé rady tady byly špatné, ale o to, že servisman chtěl mít jistotu, že když třeba vezme výfuk z R 9, které ještě z phase II tu a tam jsou a třeba zjistí, že se to přizpůsobit nedá, pak potřebuje, aby ta firma co to prodává vzala výfuk zpět. Jenže nikoho takového jsme nenašli, všichni chtěli jen prodávat, ale vzít v takovém případě zpět už ne. Není možné koupit něco a vyhodit třeba 6,5 tisíce a pak zjistit v reálu, že to použít nelze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: ned 20. říj 2019 10:18:08 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Kontakt jsi nedával. Ten můj servisman, (sice neprodejní hyundai servis, ele dělá všechny značky jinak), je taky z Hloubětína a nepochybuji, že tam okolí zná. Ostatně ty Tvé zprávy jsem mu předal taky. Udělat výfuk na míru lze. Informoval jsem se a cena je přes 20 tisíc. Dělají to někde v Holíči na Slovensku anebo u Kutné Hory. Slováci byli levnější.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Esperův R11, 1,7i
PříspěvekNapsal: stř 30. říj 2019 11:22:15 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Asi budu mít zítra vyřešen problém s výfukem. Byla mi doporučena jednou výfukářskou firmou v Praze 5 jiná firma v Praze 9 na starém Proseku, která by mohla problém vyřešit. Včera jsem jim volal a dneska tam předal auto do opravy. Tahle firma běžně spravuje i veterány a má mohutné sklady dílů na staré vozy, které zásobuje ještě před ukončením výroby těch dílů. Takže výsledek je ten, že jeden hrnec výfuku mají originál na R 11, i když asi z druhovýroby a ten druhý bude upravený z vozu Renault R9 phase II. Budou muset jen prý upravit trubky mezi těmi dvěma tlumiči na délku. Mělo by to být hotové zítra a cena bude na dnešní poměry téměř lidová. Včetně montáže by to mělo stát, pokud se nic nikde dalšího nevyvrbí včetně nových trubkových spojek, gum i práce 5 129,- Kč. Konečně budu moci s tím autem začít jezdit, kvůli tomu děravému výfuku to moc nešlo, hrozný zvuk a přiznám se, že jsem se trochu bál i možného požáru..
Proto jsem je požádal o zjištění, jestli mají na skladě nebo budou schopni sehnat ještě 4 hranatá přední světla, zadní spoiler, lišty střešní a prahové a průchodku u pravého zpětného zrcátka. S tím, že to nehoří, termín třeba až na jaře 2020 a jestli se jim to povede (moc ale nedoufám, po zkušenostech jsem už skeptik), budu mít konečně R 11 téměř jako z fabriky.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz