Vlastní fotky ze srazu 1 eu MUST R16 (2019)
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... 5Bd1Q1V0JB
Evropský sraz vozů R16 - 1. 6. 2019
- RenaultR16
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte 04. čer 2013 10:31:32
Re: Evropský sraz vozů R16 - 1. 6. 2019
Nádhera.Vidět tolik krásy najednou,to musel být zážitek.
- Pavel V
- Administrátor
- Příspěvky: 1271
- Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evropský sraz vozů R16 - 1. 6. 2019
Krásné fotky, super, musel to být nádherný zážitek
a Děkuji kluci za reprezentaci klubu 
Re: Evropský sraz vozů R16 - 1. 6. 2019
Ano, to na co jsem se těšil a připravoval od ledna, to uběhlo velmi rychle. A mohu potvrdit, že výlet do domoviny našich vozů proběhl nad všechna má očekávání. Rád připravím pro jinou příležitost menší reportáž, stejně jako fotogalerii. Zatím tedy shrnu dojem z této akce do několika bodů:
- jestliže Renault v roce 1973 řekl v jedné reklamě "Je to hotová věc, R16 TX je stvořen pro dálnice", tak to platí doslova i dnes
Šestnáctka nás celou cestu rozmazlovala svým pohodlím, až jsem litoval, že jedna cesta byla jen 750 km
. Najeli jsme celkem 1923 km, průměrná spotřeba na dálnici byla 6,3 l/100 km při rychlosti 110 - 120 km (kontroloval jsem to tam i zpět). Samozřejmě při cestách přes pohoří Vosgez a silničkách Alsaska, stejně jako Štrasburkem, byla spotřeba vyšší - cca 7,5 l/100 km.
- silnice v Německu i Francii jsou, aspoň ty po kterých jsme jezdili, z jiného světa, než ty naše
- po celou dobu jsem nezaznamenal na silnici žádnou agresivitu
- od Německých hranic se k nám na odpočívadle či benzínce hlásili Francouzi (samozřejmě, kvůli šestnáctce
). Při příjezdu do Francie to bylo ještě častější - vždy velmi milé a spontánní
- lidé, ať již v hotelu, v restauraci, na srazu, byli vstřícní a přátelští (snad k tomu částečně napomohla i má skromná francouzština)
- organizace srazu byla výborná, celý hlavní den srazu se vydařil. Poznal jsem několik zajímavých lidí i jejich osudů (o tom více v pozdější reportáži). Celkem se zúčastnilo asi 120 vozů, z toho nejvzdálenějším účastníkem bylo auto z Izraele
- řídit šestnáctku je potěšení, řídit ji v jejím domově dvojnásobné
- snad toto může potvrdit i Ondra, se kterým, a s jeho rodiči, jsme si tento výlet nádherně užili a děkujeme za něj organizátorům i našim "šestnáctkám"
- bylo úžasné sledovat, kolik emocí tento vůz dodnes ve Francii vzbuzuje (většinou u střední a starší generace)
Jako ochutnávku přikládám zatím odkaz na oficiální fotky a videa z akce. Později připojím vlastní galerii.
https://photos.app.goo.gl/9SkqRGxN4Sb4XWXh7
- jestliže Renault v roce 1973 řekl v jedné reklamě "Je to hotová věc, R16 TX je stvořen pro dálnice", tak to platí doslova i dnes
- silnice v Německu i Francii jsou, aspoň ty po kterých jsme jezdili, z jiného světa, než ty naše
- po celou dobu jsem nezaznamenal na silnici žádnou agresivitu
- od Německých hranic se k nám na odpočívadle či benzínce hlásili Francouzi (samozřejmě, kvůli šestnáctce
- lidé, ať již v hotelu, v restauraci, na srazu, byli vstřícní a přátelští (snad k tomu částečně napomohla i má skromná francouzština)
- organizace srazu byla výborná, celý hlavní den srazu se vydařil. Poznal jsem několik zajímavých lidí i jejich osudů (o tom více v pozdější reportáži). Celkem se zúčastnilo asi 120 vozů, z toho nejvzdálenějším účastníkem bylo auto z Izraele
- řídit šestnáctku je potěšení, řídit ji v jejím domově dvojnásobné
- snad toto může potvrdit i Ondra, se kterým, a s jeho rodiči, jsme si tento výlet nádherně užili a děkujeme za něj organizátorům i našim "šestnáctkám"
- bylo úžasné sledovat, kolik emocí tento vůz dodnes ve Francii vzbuzuje (většinou u střední a starší generace)
Jako ochutnávku přikládám zatím odkaz na oficiální fotky a videa z akce. Později připojím vlastní galerii.
https://photos.app.goo.gl/9SkqRGxN4Sb4XWXh7
Radek
Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
Re: Evropský sraz vozů R16 - 1. 6. 2019
Teď jsem si všiml, že stejný odkaz již dříve zveřejnil Ondra. Ale snad ten můj přispěje aspoň k pohodlí čtenáře mého příspěvku
. Snad se mi také podaří sehnat i odkaz na francouzský televizní motoristický kanál, kde byla v neděli reportáž z této akce.
Radek
Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
Re: Evropský sraz vozů R16 - 1. 6. 2019
Jednoznačně PARÁDA!!!!
