Byl jsem na STK po repasi motoru a převodovky, už byla asi 2 měsíce propadlá. S jedinou výjimkou to bylo bez závad. R11 při měření emisí u motoru 1,7 litru se 160 tis. km nájezdem: Volnoběh: obsah:CO limit 0,30 (%) - naměřeno 0%; Obsah CO2 limit nestanoven - naměřeno 0% Zvýšené otáčky: Obsah CO limit 0,93 - 1,03 (%) - naměřeno 0; Obsah CO2 limit nestanoven - naměřeno 0 % (měřeno dle předpisů platných v roce výroby, ale mohlo by to být i podle aktuálních se stejným výsledkem)
Pošlete mi sem nějakého ekoteroristu, a já mu dám ten emisní protokol sežrat, nacpu mu ho do krku, ať si užije těch strašlivých emisí aspoň v tlustém střevě, když už ve vzduchu nemůže.
A přesto jsem na STK s vozem neprošel, za ten rok, co mám vůz po rekonstrukci karoserie benzin téměř rozežral novou hadicovou spojku mezi hrdlem nádrže a nádrží, průměr 48 mm. Dostal jsem jen měsíční platnost. Nejspíše opravna použila jiný typ hadice (třeba na naftu, nevím, dušovali se, že jim jí prodali jako benzinovou). Nejel jsem do Votic, náklady na cestu by byly vyšší, než cena opravy u nás, i když reklamaci by uznali. Nejprve to místní servis u nás ve vsi chtěl dělat s hadicí objednanou po netu, podle kódu na na nálepce u obou hadic jsme ale poznali, že je to stejná hadice, jako tam dali ve Voticích, prý výroba v Číně. Takže jsme jí tam raději nedali a následující den sehnali novu palivovou hadici na Š 100, kterou trochu zkrátili a nasadili. Prý česká výroba a určitě bude na benzín. (Je to jen kus gumové trubky dlouhý asi 20 cm, naprosto univerzální materiál.) Tak to tam dali a je předpoklad, že to vydrží. Už to mám opravené a dnes nebo zítra pojedu na STK znovu. Když to auto v pondělí někteří technici STK viděli, fotili si ho, protože se prý něco takového běžně nevidí u vozu 36 let starého.
_________________ od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza
|