RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 22. lis 2024 11:45:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 01. bře 2021 18:08:05 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 384
:!: POZOR - změna termínu konání akce :!:

Z organizačních důvodů na závodním okruhu v La Châtre se termín konání akce posouvá o týden z 18. až 19. září 2021 na 25. a 26. září 2021

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 17. bře 2021 15:58:25 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha 8
radek919 píše:
:!: POZOR - změna termínu konání akce :!:

Z organizačních důvodů na závodním okruhu v La Châtre se termín konání akce posouvá o týden z 18. až 19. září 2021 na 25. a 26. září 2021


Nu, což, s covid pasem se tam dostanete:)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. srp 2021 1:07:21 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 384
Příloha:
Inscription 40ans_R9.doc [3.75 MiB]
231 krát
Čas utíká a naděje na konání slavnostního shromáždění pro "devítku" slavící čtyřicátiny zatím nehasne ;)
Pořadatel potvrdil konání akce v uvedeném termínu a zveřejnil přihlášku, kterou najdete v příloze.

Zatím bohužel nevím o nikom jiném, kdo by se tohoto výletu chtěl zúčastnit. Byť organizátoři vítají každého renaulta. Tedy nejen "er devítku". Ta je samozřejmě jako oslavenec preferována, aby se mohla zúčastnit výstavy vozidel s výhledem na závodní okruh a mohla třeba i vyprávět svůj příběh :)

Pokud byste se někdo přeci jen rozhodl na akci vypravit, potom vězte že ubytovací kapacity v kempu CAMPING de MONTGIVRAY, který byl pro ubytování doporučen, jsou již vyčerpány. Je ale stále možné sehnat ubytování poblíž a za přijatelnou cenu, jako se to již podařilo mně.

Víkendový rozvrh:

- Příjezd a registrace účastníků od pátečního večera v kempu
- V sobotu ráno příjezd posledních účastníků, společná rozprava pro registrované (9h- 12h)
- Výstava vozidel na ploše s výhledem na trať (každé auto musí mít ochrannou plachtu pro položení pod motor - podmínka areálu okruhu). Pro zájemce je naplánována hodinová procházka po areálu závodního okruhu.
- Uzavření okruhu od 12 do 14 hodin, piknik bude zajištěn pro sobotní poledne
- Odpolední otevření okruhu (14:00- 18:00)
- Uzavření okruhu v 18 hodin - návrat do kempu, tombola s mnoha výhrami (lístky budou v prodeji po celý den), večeři zajišťuje každý samostatně, možnost doručení pizzy do kempu
- Neděle ráno: Valná hromada klubu za přítomnosti členů klubu (každému bude zaslána pozvánka - to zase není pro nás)
- Odjezd účastníků v odpoledních hodinách


Registrační poplatek pro účast je 10 EUR, pro možnost jízdy po okruhu pak 130 EUR (pro členy 100 EUR, ale to se jistě nebude nikoho z nás týkat). Tamní R9 klub zaplatil za rezervaci okruhu 2000 EUR, proto je od zájemců vybírán tento poplatek. Případný zájem o jízdu po okruhu je nutno pořadateli formou přihlášky nahlásit do 12. září.

Pro ty co se nebudou během dne po okruhu projíždět je plánovaná spanilá jízda po okolí La Chatre do rodiště spisovatelky Georges Sandové.

Samozřejmě se zde podělím i o další získané informace. Vůbec nezmiňuji smutnou nutnost mít pro cestu zajištěný covid pas, přičemž se zdá, že pouhé spoléhání se na testování bez očkování se vůbec nejeví pro cestu jako praktické :(

Aktuální podmínky pro cestu do Francie i tranzit přes Německo zde před odjezdem uvedu.

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 14. srp 2021 7:56:59 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Uvažoval jsem, ale bylo mi z Vaší strany řečeno, že jde jen o R9 a jiné vozy nejsou žádoucí. Bohužel zasáhla Vyšší moc a nebudu moci ani s mou R11 jet v září, před týdnem jsem prodělal 2 operace a v říjnu mě čeká 3. Necítím se na tu cestu. Počkám tedy, až bude výroční sraz R 11, jestli bude.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30. zář 2021 23:38:58 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 384
Tak a je to za mnou - bohužel. Francie se vším všudy byla krásná, setkávali jsme se jen s milými lidmi, cestování po Francii bylo s R9 příjemné. Celkem ujela 3495 km. Připravím později fotogalerii, pokud by se někdo chtěl podívat... Bohužel po návratu jsem měl stejný pocit, jako po návratu s R16 v roce 2019. Totiž, že jízda nejen se starším autem, u nás není to samé co ve Francii - aspoň v částech, které jsem měl možnost s R16 a R9 projet. A není to zdaleka nepoměrem v kvalitě silnic, ale také v ohleduplnosti, všímavosti vůči ostatním.

Zde fotografie z Versailles - myslím, že devítce to tam moc slušelo :D


Přílohy:
R9_Versaolle_forum.jpg
R9_Versaolle_forum.jpg [ 230.05 KiB | Zobrazeno 4379 krát ]

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 01. říj 2021 8:22:11 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Těším se na fotogalerii, myslel jsem na vás a věřím, že zážitky jsou krásné a dojemné :)

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2021 1:15:28 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 384
Tak konečně jsem našel trochu času a klid vrátit se ve vzpomínkách k letošní návštěvě Francie, kam se spolu se mnou po 38 letech vrátil i můj, a tátův, Renault 9.
Přiznám se, že byť jsem se moc těšil, měl jsem trochu obavy, protože "nevstoupíš dvakrát do stejné řeky". Myslím tím skutečnost, že cesta do Francie se šestnáctkou v roce 2019 byla krásná se spoustou nádherných zážitků a setkání. Bál jsem se tedy, že letošní cesta, která měla být ještě delší na vzdálenost i čas, přinese nějaký problém či zklamání. Ale ne - nezklamalo vůbec nic - Francie, cesta, počasí, lidé a samozřejmě ani devítka vracející se po tolika letech domů :)

V době od 18. až 27. září jsem najel 3495 km. Harmonogram cesty byl následující:

sobota: odjezd do La Wantzenau (nedaleko Štrasburku) - zde jsme přespali v nádherném apartmá u velice příjemných manželů a večer jsme ještě stihli navštívit mou francouzskou kamarádku, která v tomto městečku bydlí
neděle: přejezd přes Paříž do Sours - zde jsme se zdrželi do pátku 24.9. Byli jsme pozváni jedním z organizátorů srazu. Bylo to úžasné setkání, šlo o velice milý manželský pár, který byl velice pohostinný a vřelý. Devítka "odpočívala" v dílně, která mi velmi evokovala záběry z francouzských filmů z 80. let. Jedna fotka je v galerii níže. Ovšem devítka odpočívala jen v pondělí a potom už jen přes noc. Podnikali jsme každý den krásné výlety.
pondělí: jsem strávil s Sergem, kterému jsem pomáhal připravit jeho Simcu 8 na večerní převoz na výstavu francouzských legend ve velkém nákupním komplexu. Tam jsme potom strávili celý večer - mezi krásnými veterány a bezvadnými lidmi - jejich majiteli. Všichni mě přijali, jak kdybych patřil do jejich místního veteránského klubu. Musím říci, že všechny exponáty byly buď prvotřídně zrestaurovány, nebo v několika případech také dokonale zachovány - několik fotografií je také v galerii.
úterý: Versailles - tento den mi přinesl snad nejemotivnější vzpomínku. To v momentě, když jsem s devítkou v levém pruhu po dálnici za slunečného počasí uháněl do Versailles, který jsme s tátou, tehdy autobusem, navštívili v roce 1991. Nyní jsem se tam vracel, už ne jako chudák díky omezenému devizovému přídělu, ale jako Evropan ze svobodné země v krásné Francii - a řídil jsme celou dobu v tátových rukavicích... O Versailles (zámku i městu) není třeba se rozepisovat. To se musí zažít. Devítka má krásnou fotku před zámkem v podvečer při odjezdu - jak řekl kamarád "tomu autu to tam vyloženě sluší". Je to ta fotka, co je ve vlákně výše.
středa: Orléans a zámek Chambord - Orléans je krásné historické město, ve kterém jsme strávili pohodové dopoledne, Chambord je majestátní zámek uprostřed velkého panství plného lesů...
čtvrtek: zámek Maintenon - pojmenovaný po jedné z milenek Ludvíka XIV. Tento zámek se nachází takřka v centru historického městečka. Zámek a přilehlou překrásnou zahradu jsme měli prakticky pouze pro sebe - opět krásné místo, počasí...
pátek: odjezd do La Chatre. První část cesty jsme absolvovali ve společnosti druhé devítky turbo, kterou cestoval Serge se svým bráchou. My jsme potom odbočili, abych se podíval do města Romorantin a do tamního muzea Matry. Opět místo, o kterém by se dal napsat celý samostatný článek - muzeum plné sportovního ducha legendární značky, ale i Espaců... Večer jsme potom dorazili do La Chatre, opět do perfektního ubytování. Po ubytování jsme se v místním kempu shledali s prvními účastníky. Vůbec mi nepřišlo, že jsem v cizí zemi mezi cizími lidmi. Jako doma se tam necítila jen devítka... ;)
sobota 25.9. - den oslavy 40. výročí R9 na tamním závodním okruhu. Díky covidové situaci, byť tou dobou ve Francii nijak vážná nebyla, byla účast nižší. Ale to vůbec nic nezkazilo na atmosféře. Nezbylo místo pro anonymitu - byl to den strávený ve společnosti báječných lidí, spanilou jízdou po francouzském venkově, zakončený večer povídáním, večeří, tombolou... Tak strašně to uteklo...
neděle: odjez zpět do La Wantzenau, kde jsem ve stejném apartmá přespali před zítřejším návratem do Čech
pondělí: příjezd zpět do země mizerných silnic a některých "divných řidičů" nejen VW a Octavií, na jejichž styl jízdy jsem si během těch deseti dni odvykl. Ano, kromě nesrovnatelně lepších silnic jsem za celou dobu nezaznamenal nějaký agresivní projev v provozu, hrubé porušování předpisů, měli jsme štěstí a neviděli ani žádnou nehodu. Za to při cestě od Plzně do Slaného jsme potkali havárie tři... A tečkou byl potom večer na náměstí ve Velvarech, kde byla jízda 50 km/h pro "blbečka" v Sharanu za starým renaultem nesnesitelná. On jel snad pár set metrů, devítka se vracela téměř po 3500 km... Ovšem ujetá vzdálenost samozřejmě, pokud jde o rychlostní limit, nemá pro mě vliv - 50 v obci jedu vždy - blbeček, neblbeček :)

Tedy tolik "stručně". Pokud jste dočetli až sem, jsem rád, že jsem se Vámi mohl podělit aspoň o zlomek zážitku. Ale musí se to prožít. Končím stejným konstatováním, jako po návratu se šestnáctkou "Francie je krásná, za volantem starého renaultu je krásná dvojnásobně" ;)

Zde je výběr některých fotografií:
- sraz v La Chatre - https://photos.app.goo.gl/PfDX7LKpLhFRJYyv9
- některé momenty z výletů - https://photos.app.goo.gl/DHwBPsuarEQNJR78A

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2021 9:33:34 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Příjemné pěkné čtení a krásné fotky, nádherný výlet a sraz. Děkuji také za vzornou reprezentaci klubu :)

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2021 12:18:49 
Offline
člen RCC
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20
Příspěvky: 384
Děkuji, snad aspoň někdo se mnou tu radost bude sdílet :)
Ještě doplním informace, že:

- prezidentovi klubu jsem předal upomínkové předměty od našeho klubu
- devítka měla při plném naložení spotřebu na dálnici v Neměcku 5,7 l/100 km, ve Francii potom při kombinovaném provozu silnice, dálnice, města 5,9 až 6,0 l/100 (to není špatné na 40 let staré auto, že? :D )
- po ujetí 3495 km jsem dolil 300 ml oleje
- byl jsem jediný zahraniční účastník a ostatní ocenili dálku, jakou jsem pro účast vážil, jeden z lidí mi dokonce navrhoval, zda bych pro tamní klub R9/11 nechtěl udělat sraz v ČR. Řekl jsem mu, že se obávám že pro tu vzdálenost by účast z Francie byla velmi nízká. Ale zvažuji, že pošlu pozvánku na hlavní sraz našeho klubu v příštím roce s tím, že bych Francouzům pomohl když tak s organizačními věcmi

_________________
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 29. říj 2021 12:49:31 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha 8
Radku, pěkné summary, jsem rád, že jsi si to užil:) Taky mám takový sen, se svou R8 se dostat do F, idálně se projekt v Paříži po Avenue des Champs-Élysées, ale to už zůstane jen snem:(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz