Esperův R11, 1,7i

Moderátoři: Pavel V, R11, Tad

Odpovědět
Espero
Příspěvky: 506
Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Bydliště: Tetín (Beroun)

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od Espero »

Když bude chvilka, vyfotím to, hlavní změna jsou ta litá kola. Teď sháním m. j. středy těch kol s původním logem Renaultu, ale jako obvykle se mi nedaří.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Espero
Příspěvky: 506
Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Bydliště: Tetín (Beroun)

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od Espero »

Byl jsem na STK po repasi motoru a převodovky, už byla asi 2 měsíce propadlá. S jedinou výjimkou to bylo bez závad.
R11 při měření emisí u motoru 1,7 litru se 160 tis. km nájezdem:
Volnoběh: obsah:CO limit 0,30 (%) - naměřeno 0%; Obsah CO2 limit nestanoven - naměřeno 0%
Zvýšené otáčky: Obsah CO limit 0,93 - 1,03 (%) - naměřeno 0; Obsah CO2 limit nestanoven - naměřeno 0 %
(měřeno dle předpisů platných v roce výroby, ale mohlo by to být i podle aktuálních se stejným výsledkem)

Pošlete mi sem nějakého ekoteroristu, a já mu dám ten emisní protokol sežrat, nacpu mu ho do krku, ať si užije těch strašlivých emisí aspoň v tlustém střevě, když už ve vzduchu nemůže.

A přesto jsem na STK s vozem neprošel, za ten rok, co mám vůz po rekonstrukci karoserie benzin téměř rozežral novou hadicovou spojku mezi hrdlem nádrže a nádrží, průměr 48 mm. Dostal jsem jen měsíční platnost. Nejspíše opravna použila jiný typ hadice (třeba na naftu, nevím, dušovali se, že jim jí prodali jako benzinovou). Nejel jsem do Votic, náklady na cestu by byly vyšší, než cena opravy u nás, i když reklamaci by uznali. Nejprve to místní servis u nás ve vsi chtěl dělat s hadicí objednanou po netu, podle kódu na na nálepce u obou hadic jsme ale poznali, že je to stejná hadice, jako tam dali ve Voticích, prý výroba v Číně. Takže jsme jí tam raději nedali a následující den sehnali novu palivovou hadici na Š 100, kterou trochu zkrátili a nasadili. Prý česká výroba a určitě bude na benzín. (Je to jen kus gumové trubky dlouhý asi 20 cm, naprosto univerzální materiál.) Tak to tam dali a je předpoklad, že to vydrží.
Už to mám opravené a dnes nebo zítra pojedu na STK znovu. Když to auto v pondělí někteří technici STK viděli, fotili si ho, protože se prý něco takového běžně nevidí u vozu 36 let starého.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Espero
Příspěvky: 506
Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Bydliště: Tetín (Beroun)

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od Espero »

Tak mám po STK podruhé, tentokrát zcela bez závady. Můžu ještě jednou a pak už budu (za 4 roky) muset pro nový techničák, starý bude zcela upotvrzovaný od STK.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Espero
Příspěvky: 506
Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Bydliště: Tetín (Beroun)

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od Espero »

Zatímco včera začal sraz, já pro změnu kompletně a úplně poprvé vyleštil a vyčistil R 11 zevnitř. Zatím se to opravovalo a na čištění moc prostoru nebylo. Začal jsem ale tím, že jsem vyměnil akumulátor za nový. Sedadla a látkové čalounění výplní dveří za celých 36 let nikdo nikdy netepoval. Podlahy taky ne. Podle toho to vypadalo. 9 hodin práce. Ale prokoukl, potahy jako by se trochu napnuly. Změnil se i ten původní jakoby zatuchlý puch, zmizel. Najeto má 161 023 km.
DSC00271-3.JPG
DSC00271-3.JPG (32.18 KiB) Zobrazeno 9402 x
DSC00267-3.JPG
DSC00267-3.JPG (33.85 KiB) Zobrazeno 9402 x
DSC00268-3.JPG
DSC00268-3.JPG (29.2 KiB) Zobrazeno 9402 x
DSC00269-3.JPG
DSC00269-3.JPG (26.32 KiB) Zobrazeno 9402 x
DSC00273-3.JPG
DSC00273-3.JPG (14.9 KiB) Zobrazeno 9402 x
DSC00274-3.JPG
DSC00274-3.JPG (36.59 KiB) Zobrazeno 9402 x
DSC00277-3.JPG
DSC00277-3.JPG (39.89 KiB) Zobrazeno 9402 x
DSC00278-3.JPG
DSC00278-3.JPG (35.78 KiB) Zobrazeno 9402 x
DSC00279-3.JPG
DSC00279-3.JPG (32.86 KiB) Zobrazeno 9402 x
DSC00275-3.JPG
DSC00275-3.JPG (38.06 KiB) Zobrazeno 9402 x
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Uživatelský avatar
Pavel V
Administrátor
Příspěvky: 1271
Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od Pavel V »

Prokoukla, vypadá opravdu pěkně. Je fajn vidět jakékoli auto, když je naleštěné, vypulírovaný interiér a další části auta. ;)
Uživatelský avatar
R11
Administrátor
Příspěvky: 782
Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Bydliště: Praha

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od R11 »

Krásná práce :)
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Espero
Příspěvky: 506
Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Bydliště: Tetín (Beroun)

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od Espero »

Nevíte někdo, kolik se nafukují kola na R11? Já k tomu nemám žádný manuál a tak to nafukuju asi jako bycikl, koukám, aby to nevypadalo měkké.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Uživatelský avatar
R11
Administrátor
Příspěvky: 782
Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Bydliště: Praha

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od R11 »

V originál knížce co mám je pro Tvojí verzi a motor napsáno 1,8 vpředu a 2,0 vzadu.
Otázkou je, jestli to nebude deformovat boky pneumatik, protože ty se dnes dělají měkčí, než v době vzniku auta. Chce to zkusit.
Já dávám všude 2,1 a funguje. Předepsáno mám 1,9 a 2,2...
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Espero
Příspěvky: 506
Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Bydliště: Tetín (Beroun)

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od Espero »

Dík, tak to já mám asi více, myslím 3,0. Přeměřím to a srazím na 2,0 a 2,2.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Uživatelský avatar
R11
Administrátor
Příspěvky: 782
Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Bydliště: Praha

Re: Esperův R11, 1,7i

Příspěvek od R11 »

No to bych tak viděl taky ;) 3,0 je strašně moc...to dávám na zimu, aby se neudělaly při stání plošky na pneu ;)
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Odpovědět