bezvadnej reklamní tah na bázi magnetu na palivové hadice co sníží spotřebu které sem taky někde zahlédl
To co popisujou splňuje i normální klasická náplň (při použití destilované vody kterou málokdo používá) když se dodrží výměnné intervaly - na tuto chladící kapalinu byl chladící okruh vozidla konstruován výrobcem... Navíc mi přijde že tam vyzdvihujou problémy které ve skutečnosti problémy nejsou.
Závada č. 2 je cena... když vezmeme v úvahu že vozidlo má v chladícím okruhu v průměru 5L tak by to byla drahá sranda a toho pláče až praskne nějaká hadice... navíc té doživotní náplni vůbec nevěřím, pochybuji že varem a příštupem vzduchu si kapalina nechá své vlastnosti i po 3 letech...
A poslední věc zajimalo by mi co tam je když to neni na bázi vody (voda jakožto jeden z nejlepších tepelně vodivích prvků za nejnižší viskozity) - dle mne bude mít vyšší viskozitu což znamená horší tekutost a tím větší namáhání všech částí.
+ další poznatek nemrznoucích kapalin máme více druhů podle použitých segmentů v chladícím okruhu což je rozlišeno jak barvou tak je přímo napsáno že to není určeno např. pro hliníkové hlavy válců apod... zato tady se to rozděluje pouze na historické/ sporotvní/ moderní civilní atd....
Jinak jestli má někdo možnost dostat se ke složení docela by mne to zajimalo z čeho to je