RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je sob 23. lis 2024 20:07:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 46  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: pon 10. úno 2014 2:27:28 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Krásné čtení o členovi našeho Renault Car Clubu a jeho veteránech :)

http://m.denik.cz/taborsky_denik/c/vodu ... metru.html

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: čtv 13. úno 2014 22:32:47 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Již zítra bude představené nové Twingo třetí generace :)

http://www.auto.cz/toto-je-novy-renault ... itra-79527

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: stř 21. kvě 2014 7:14:21 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
http://ekonomika.idnes.cz/stat-chce-oml ... ntent=top6

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: stř 21. kvě 2014 16:01:24 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Skvělé řešení - omlazení vozového parku pomocí silniční daně, to je na nobelovku za ekonomii. :lol: Ti blbci si neuvědomují, že platit další daň je pořád levnější než měnit auto rychlejí než trenýrky.
Vůbec nejde o stáří vozového parku, to může být každému u p...le, od toho tady jsou STK, aby auta odpovídala technickým požadavkům ať už jsou jakkoli stará, ale o kšefty výrobců. Já silniční daň pamatuji ještě ze 70. let min. st. - jako majitel Trabanta z r. 1971 jsem jí platil, dokud nezavedli dálniční známku někdy v r. 1975(?), pak tu daň pro (socialisticky) nepodnikající subjekty zrušili. Platila se složenkou a dělala tenkrát asi 150,- Kč.
Takže daňoví poplatníci pomohou prostřednictvím přerozdělování veřejných peněz formou drobných dotací, které určitě neobdrží všichni, ale jen někteří, kteří si budou kupovat auto správné předem definované značky a "dotačně vhodné" velikosti. Určitě zase vznikne pěkných pár set státem placených míst na schvalování těch dotací. V důsledku dotovaných prodejů to pak povede ke zvýšení zisků automobilek, neboť podíl na marži každého jednoho vozu v rámci ceny budou činit i penízky z dotace a tak se drobná dotace z veřejných prostředků přelije do velkokapitálu, kde se pěkně nasumuje, jestliže běžná marže je někde kolem 25 %, pak bude-li na dotacích vyplaceno ročně třeba 10 mld. Kč, pak 2.5 miliardy ze státního rozpočtu zůstane v tom zisku výrobců a prodejců, zhruba 2 mld. se pak vrátí zpátky do státního rozpočtu formou DPH z těch 10 mld..... a dalších cca 300 mil. formou daně ze zisku. Takže nějakých 7,7 mld až proběhne cyklus P-Z-P´zaplatí daňoví poplatníci. Tomuto jdenání státu se říká klientelismus a ten byl v Itálii 20. let jedním ze základních znaků a projevů klasického fašismu. Ten jako polečenská forma řízení velkých společenských celků zprvu vůbec nebyl založen na fyzickém násilí. (Stát ingeruje do podnikatelských činností podnikatelských subjektů dotacemi a regulacemi.)

Ovšem nejdříve se musí vykonstruovat důvod a všechno se to musí patřičně statisticky a politicky odůvodnit.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: úte 27. kvě 2014 10:20:25 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Připravují se další NÁVRHY vedoucí k bezpečnosti silničního provozu. Osobně si myslím, že to moc k bezpečnosti nepomůže. Nejlepší by bylo, aby se technické kontroly uskutečňovaly přímo na komunikacích namátkovým výběrem vozidel.


Přílohy:
Auta starší šesti let budou muset podle EU na STK každý rok.pdf [40.74 KiB]
532 krát
Policie bude po nehodách odebírat techničák.pdf [74.3 KiB]
524 krát

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: úte 27. kvě 2014 10:41:23 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Nejlepší by bylo, aby se auta směla používat týden po prodeji, samozřejmě jen ta nová a jako ojetiny se sešrotovala nejpozdějí 8. den od prodeje. Všechno by se to prodotovalo, monoplní kapitál by jen vzkvétal.

Jinak s těmi STK po roce to neplatí, EU to už smetla se stolu s nesouhlasem, aspoň něco takového jsem četl. Myslím, že ta druhá vychytávka je něco nad rámec EU předpisů. Opět skvělý nápad jak přihrát kšefty, prozměnu privátním STK. O nic jiného nejde.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: úte 27. kvě 2014 11:17:08 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
vím, že EU návrh ročních prohlídek na stk už jednou neodsouhlasila. Toto je již další návrh a pokud budou předkladatelé návrhu neústupní a budou mít další, nové a důvěryhodné podklady přesvědčující o správnosti a podobně, věřím, že se tento ale i jiné " smyslné i nesmyslné " návrhy podaří prosadit. Pokud vím, stejný návrh byl a je projednáván i v naší sněmovně. Pokud tyto podobné nařízení neschválí EU, může je schválit i náš parlament a senát. Jak jsem již mnohokrát řekl, čekají nás s auty pěkné starosti a někdy i radosti :!:

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: úte 27. kvě 2014 11:23:53 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 499
Bydliště: Tetín (Beroun)
Skoro se tady už nedá žít. Co je mi platná svoboda pohybu, když jinak jsem těmi regulacemi příkazy a zákazy přinucen chovat se asi jako v kriminále. Něco jako dobrovolný kriminál s ekonomickým přinucením tam být. Snad už jenom využít tu svobodu pohybu a zmizet do světa. Blíží se mi důchodový věk, tak proč ne...

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: úte 27. kvě 2014 21:39:15 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Tak ta první věc je pěkná blbost a naštěstí to zatím nestačilo projít. Tyto pokusy budou samozřejmě trvat i nadále, protože je to výhodné zejména pro výrobce automobilů, zvlášť v době, kdy prodeje klesají.
Bezpečnosti to nepřinese nic, budou to jen zbytečné peníze z kapes řidičů.
Ono vůbec ta doba 2 let je zvláštní i teď. Auto se přece ojíždí ježděním - větší smysl by dávalo, chodit na STK třeba po každých 50 000 km, nebo jednou za pět let. Třeba.
A ty Pavlem navrhované kontroly namátkově na silnicích - to už přece existuje. A v podstatě pokud má PČR podezření, může tam poslat klidně i auto staré půl roku - akorát když pak bude v pořádku, zaplatí to stát, což je logické. Na druhou stranu, pokud by se tam dostalo auto, které je zjevně ve špatném stavu a majitel to prokazatelně ví (tedy myslím zcela zjevné nedostatky), ať ho to pak stojí klidně 10 000,- Tím by se zaplatily ty kontroly, které by zaplatil stát. Takhle by to možná fungovalo preventivně, což by měl být smysl toho všeho. Problém je, že ono to spíš vypadá na to, že se hledají způsoby, jak prodávat víc nových aut, nebo tahat peníze z řidičů za STK častěji. A to moc koncepční není...

Každopádně si myslím, vzhledem k neustálé snaze EU propojovat předpisy, aby byly co nejpodobnější, že nehrozí situace, kdy by náš Parlament schválil něco takhle zásadního aniž by do toho EU nevlítla.

Jinak s tím druhým by se dalo i souhlasit - auto po těžké nehodě je kolikrát opraveno nekvalitně (zvlášť, když se do něho pustí šikovné české ručičky) a může tak být potenciálně nebezpečné. Proč by tedy nemohlo být povinně přistaveno na STK po takové těžké nehodě...
SDamozřejmě, opět by to muselo fungovat...ne jako v ČR.

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Články nejen o Renaultech
PříspěvekNapsal: čtv 12. čer 2014 14:09:05 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Ale ale, kdopak to byl v sobotu v Mělníku :mrgreen:

http://auto.idnes.cz/veteran-rallye-mel ... jetiny_fdv

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 46  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz