RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je sob 23. lis 2024 22:01:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chladič klimatizace
PříspěvekNapsal: stř 18. čer 2014 15:04:23 
Offline
člen RCC

Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha 8
Chlapi,

dotaz netýkající se veteránů:)

Máte tip, jak spolehlivě prověřit před montáží a napuštěním chladiva do chladiče klimatizace, zdali je chladič klimatizace funkční a neděravý tj. neuniká z něj chladivo? Nejedná se o nový chladič.

Díky, P.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič klimatizace
PříspěvekNapsal: stř 18. čer 2014 23:22:45 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Možná je to blbost, ale napadá mě jedna věc - chladící medium v klimatizaci je pokud vím plyn. Takže bych to asi zkoušel tak, že bych chladič ponořil do kapaliny (což by mu samozřejmě nemělo vadit) a zkusit lehce přetlakovat a sledovat, jestli někde neuniká vzduch. Kdyžtak mě někdo opravte ;)

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič klimatizace
PříspěvekNapsal: stř 18. čer 2014 23:50:52 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kolín
Podle mě by mělo stačit připojit na chladič kompresor se vzduchem a tlakoměrem, natlakovat na požadovanou hodnotu a po nějakém čase se podívat na hodnotu tlaku.

_________________
Pavel V

https://picasaweb.google.com/103556816432908400020

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chladič klimatizace
PříspěvekNapsal: stř 18. čer 2014 23:52:51 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
No ale pokud nemáš možnost toho tlakoměru...jsou ty bublinky jednodušší. A na přetlakování by stačila i pumpička na jízdní kolo ;) Ale jsem rád, že jsi mi, Pavle, v podstatě potvrdil moji teorii ;)

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz