A samozřejmě i všem přátelům a příznivcům značky Renault...i jiných značek, zvlášť (ale nejen), pokud jde o veterányPavel V píše:Samozřejmě že ano, naše setkání jsou přístupná a otevřená všem Renaultářkám a Renaultářům, nejen členům našeho klubu
Pravidelné setkání v Praze
Re: Pravidelné setkání v Praze
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Re: Pravidelné setkání v Praze
Tak se nám zase rok s rokem sešel a i ten letošní bude brzy patřit historii.
Ještě než se s ním definitivně rozloučíme, zbývá nám setkat se na již tradičním Vánočním večírku RCC .
Ten proběhne v Restauraci Škoda lásky na Zbraslavi, a to dne 16. prosince 2014 v 18 hodin v Zimní zahradě, která je pro nás kompletně rezervována.
Místo jsme zvolili výjimečně z důvodu větší kapacity, většího soukromí a lepšího parkování, než tam, kde se obvykle každý měsíc setkáváme (každopádně se tam budeme setkávat nadále i v roce příštím)
Akce je samozřejmě určená nejen pro členy klubu, ale i pro ostatní nadšence nejen značky Renault, kteří jsou srdečně vítáni
Stejně tak je vítáno cokoli, co může zpestřit naše poslední setkání v tomto roce (nejvíce vítaná je samozřejmě ochutnávka cukroví z dílen našich Renaultářek
)
Tímto je asi jasné, že pravidelný "první čtvrtek" v měsíci bude tentokrát nahrazen touto akcí
Těšíme se na vás
Ještě než se s ním definitivně rozloučíme, zbývá nám setkat se na již tradičním Vánočním večírku RCC .
Ten proběhne v Restauraci Škoda lásky na Zbraslavi, a to dne 16. prosince 2014 v 18 hodin v Zimní zahradě, která je pro nás kompletně rezervována.
Místo jsme zvolili výjimečně z důvodu větší kapacity, většího soukromí a lepšího parkování, než tam, kde se obvykle každý měsíc setkáváme (každopádně se tam budeme setkávat nadále i v roce příštím)
Akce je samozřejmě určená nejen pro členy klubu, ale i pro ostatní nadšence nejen značky Renault, kteří jsou srdečně vítáni
Stejně tak je vítáno cokoli, co může zpestřit naše poslední setkání v tomto roce (nejvíce vítaná je samozřejmě ochutnávka cukroví z dílen našich Renaultářek
Tímto je asi jasné, že pravidelný "první čtvrtek" v měsíci bude tentokrát nahrazen touto akcí
Těšíme se na vás
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Re: Pravidelné setkání v Praze
Protože dnes nemohu přijít na setkání, za chvíli odvážím děti ze školy domů, posílám alespoň námět, jestli by to nebylo optimální najít restauraci s takovýmto jídelním lístkem.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Re: Pravidelné setkání v Praze
Tak tu máme další rok, který bude snad úspěšný, plný pohody a šťastně najetých kilometrů.
Vzhledem k tomu, že první čtvrtek v měsíci je dnes, asi jste si všimli, že pravidelné setkání se jaksi z pochopitelných důvodů nekonalo.
To ovšem neznamená, že se v Lednu nesejdeme. Sejdeme, a to o týden později, tedy ve čtvrtek 8. ledna 2015 v 18 hodin na obvyklém místě, tedy v Restaurantu Peugeot
Na setkání bude možné vyplnit novou Přihlášku, kterou požaduje kvůli změně systému AČR. Kdo ji již vyplněnou máte a příjdete, prosím, přineste s sebou. Pro ostatní budu mít formulář
Vzhledem k tomu, že první čtvrtek v měsíci je dnes, asi jste si všimli, že pravidelné setkání se jaksi z pochopitelných důvodů nekonalo.
To ovšem neznamená, že se v Lednu nesejdeme. Sejdeme, a to o týden později, tedy ve čtvrtek 8. ledna 2015 v 18 hodin na obvyklém místě, tedy v Restaurantu Peugeot
Na setkání bude možné vyplnit novou Přihlášku, kterou požaduje kvůli změně systému AČR. Kdo ji již vyplněnou máte a příjdete, prosím, přineste s sebou. Pro ostatní budu mít formulář
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Re: Pravidelné setkání v Praze
V tuto dobu obvykle dávám na vědomí všem, kdy a kde se sejdeme příští "první čtvrtek v měsíci". Teď tomu tak zatím není. Proč?
Na základě připomínek některých zúčastnivších se našich pravidelných seancí a po zkušenosti z Vánočního večírku na Zbraslavi jsem zaslechl některé hlasy, volající pro návrat na Zbraslav.
Proč?
Ve vší úctě, prostředí Restaurantu Peugeot je příjemné, nicméně s kvalitou, cenou a výběrem jídel na Zbraslavi moc nemůže konkurovat...o pivu nemluvě, ale to pro většinu z nás není až tak relevantní.
A tak jsem zatím nic nezamlouval na příští měsíc a myslím, že by bylo dobré, aby se nejlépe každý z pravidelných účastníků vyjádřil k dilematu Peugeot x Zbraslav (utopiii o tom, že najdeme něco jiného, notabene opět nevyzkoušeného jsem už vzdal - naše nároky jsou ke všemu tak specifické, že se hledá dost blbě).
Dovolím si malé soukromé shrnutí (pokud nemám pravdu, nechť mě dotyčný(í) opraví). Hovořím o lidech, kteří se víceméně pravidelně zúčastňují.
Nejdále a nejvíce "z ruky" to má Pavel a Tadeáš spolu s Vaškem (Žižkov).
Nicméně.
- Martin to má z práce sice dál, ale domů zase o poznání blíž.
- Mišurcovi to mají podstatně blíž a mohou využít i služeb MHD, což je do Peugeotu daleko složitější. Notabene je může
nabrat kdokoli jedoucí z centra.
- Honza s Kačkou to mají jednoznačně blíž.
- Nám s Blankou je to celkem jedno (neberte to jako alibismus, ale je to tak - pokud jedu autem, je to jedno ať tam či tam
a můžu nabrat Mišurcovi; pokud jede někdo stejným směrem tam i zpět, rádi se svezeme
a jídlo a výběr je opravdu
na Zbrajdě lepší)
- Espero to má z domova blíž, z práce to má podobné jako Martin
- Vláďa Jerie to má lepší poněvadž jede z Říčan po Okruhu rovnou (všimněte si zajímavosti - v Peugeotu nebyl ani jednou,
zatímco na Zbraslavi ano
)
- Petr to má z práce sice dál, ale domů viz. Vláďa
- pokud se objeví Lukáš, má to jednoznačně jednodušší i kratší (a to domácí uzené za to stojí
)
- a ostatní se ve vší úctě ani po přiblížení k centru neobjevili...(snad jsem na nikoho nezapomněl, kdyžtak mě kamenujte
)
Z toho jednoznačně (aspoň pro mě) vyplývá, že většině by mohla vyhovovat (aspoň místně, o jídle nemluvím) asi spíš Zbraslav. Samozřejmě, že se může stát (a stalo se), že se nás moc nesejde a pak to mají někteří dál, ale mám pocit, že na Zbraslavi se nás scházelo obecně víc...
Tak. A teď se vyjadřujte, kamenujte, nadávejte a navrhujte
Ale v nějaké dohledné době, ať můžu zase něco zarezervovat na "první čtvrtek" v Únoru 
Na základě připomínek některých zúčastnivších se našich pravidelných seancí a po zkušenosti z Vánočního večírku na Zbraslavi jsem zaslechl některé hlasy, volající pro návrat na Zbraslav.
Proč?
Ve vší úctě, prostředí Restaurantu Peugeot je příjemné, nicméně s kvalitou, cenou a výběrem jídel na Zbraslavi moc nemůže konkurovat...o pivu nemluvě, ale to pro většinu z nás není až tak relevantní.
A tak jsem zatím nic nezamlouval na příští měsíc a myslím, že by bylo dobré, aby se nejlépe každý z pravidelných účastníků vyjádřil k dilematu Peugeot x Zbraslav (utopiii o tom, že najdeme něco jiného, notabene opět nevyzkoušeného jsem už vzdal - naše nároky jsou ke všemu tak specifické, že se hledá dost blbě).
Dovolím si malé soukromé shrnutí (pokud nemám pravdu, nechť mě dotyčný(í) opraví). Hovořím o lidech, kteří se víceméně pravidelně zúčastňují.
Nejdále a nejvíce "z ruky" to má Pavel a Tadeáš spolu s Vaškem (Žižkov).
Nicméně.
- Martin to má z práce sice dál, ale domů zase o poznání blíž.
- Mišurcovi to mají podstatně blíž a mohou využít i služeb MHD, což je do Peugeotu daleko složitější. Notabene je může
nabrat kdokoli jedoucí z centra.
- Honza s Kačkou to mají jednoznačně blíž.
- Nám s Blankou je to celkem jedno (neberte to jako alibismus, ale je to tak - pokud jedu autem, je to jedno ať tam či tam
a můžu nabrat Mišurcovi; pokud jede někdo stejným směrem tam i zpět, rádi se svezeme
na Zbrajdě lepší)
- Espero to má z domova blíž, z práce to má podobné jako Martin
- Vláďa Jerie to má lepší poněvadž jede z Říčan po Okruhu rovnou (všimněte si zajímavosti - v Peugeotu nebyl ani jednou,
zatímco na Zbraslavi ano
- Petr to má z práce sice dál, ale domů viz. Vláďa
- pokud se objeví Lukáš, má to jednoznačně jednodušší i kratší (a to domácí uzené za to stojí
- a ostatní se ve vší úctě ani po přiblížení k centru neobjevili...(snad jsem na nikoho nezapomněl, kdyžtak mě kamenujte
Z toho jednoznačně (aspoň pro mě) vyplývá, že většině by mohla vyhovovat (aspoň místně, o jídle nemluvím) asi spíš Zbraslav. Samozřejmě, že se může stát (a stalo se), že se nás moc nesejde a pak to mají někteří dál, ale mám pocit, že na Zbraslavi se nás scházelo obecně víc...
Tak. A teď se vyjadřujte, kamenujte, nadávejte a navrhujte
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Re: Pravidelné setkání v Praze
Tak kdybych mohl říci, pak:
V Peugeotu se mi líbí více tamní servírky než ti servíři na Zbraslavi a mám dojem, že mi výběr jídel z listu více vyhovuje. Pivo neřeším neb stejně piju pito. Otrojí je velmi subjektivní a veřejně nepodstatné. Kuchyň mají dobrou v obou hospodách. Prostředí se mi líbí více v Peugeotu, ale nízké stoly, takže pohodlí při jídle je tam menší než na Zbraslavi. Ceny taky neřeším, protože jídlo i pití kupuju na stravenky z práce, kde na obědy nechodím a tak mi permanentně přebývají a v obou hospůdkách je berou. Na druhé straně to z práce je do Peugeotu pro mne 10 km jízdy z centra do protisměru od domova, což pro jiné může být ale příznivé.
V obou místech lze relativně bezproblémově parkovat. Jestliže chodím méně než málo na setkání, není to ani tak mnou, ale tím, že musím nejdříve vybírat děti ve škole na Lužinách a vozit je napřed domů za Beroun. V takovém případě je návrat od Be do Phy do Peugeotu delší a tedy časově i nákladově náročnější, na Zbraslav pak lépe možný, v obou případech to ale pro mne znamená tak asi 60 (na Zbraslav) -70 km (Peugeot) navíc za volantem než v běžných dnech. Kdybych děti nedával domů a bral je s sebou do hospody - což běžně nedělávám - rovnou ze školy, (ideální výchovný postup), pak by byla výhodnější Zbraslav.
Závěr: Kde se lépe slaví? Je to na Zbraslavi.
V Peugeotu se mi líbí více tamní servírky než ti servíři na Zbraslavi a mám dojem, že mi výběr jídel z listu více vyhovuje. Pivo neřeším neb stejně piju pito. Otrojí je velmi subjektivní a veřejně nepodstatné. Kuchyň mají dobrou v obou hospodách. Prostředí se mi líbí více v Peugeotu, ale nízké stoly, takže pohodlí při jídle je tam menší než na Zbraslavi. Ceny taky neřeším, protože jídlo i pití kupuju na stravenky z práce, kde na obědy nechodím a tak mi permanentně přebývají a v obou hospůdkách je berou. Na druhé straně to z práce je do Peugeotu pro mne 10 km jízdy z centra do protisměru od domova, což pro jiné může být ale příznivé.
V obou místech lze relativně bezproblémově parkovat. Jestliže chodím méně než málo na setkání, není to ani tak mnou, ale tím, že musím nejdříve vybírat děti ve škole na Lužinách a vozit je napřed domů za Beroun. V takovém případě je návrat od Be do Phy do Peugeotu delší a tedy časově i nákladově náročnější, na Zbraslav pak lépe možný, v obou případech to ale pro mne znamená tak asi 60 (na Zbraslav) -70 km (Peugeot) navíc za volantem než v běžných dnech. Kdybych děti nedával domů a bral je s sebou do hospody - což běžně nedělávám - rovnou ze školy, (ideální výchovný postup), pak by byla výhodnější Zbraslav.
Závěr: Kde se lépe slaví? Je to na Zbraslavi.
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 22.2.25 Renault Fluence 1,6 16V hodně bílá káva
Re: Pravidelné setkání v Praze
Já se kloním jednoznačně ke Zbraslavi. Výběr jídel je na Zbraslavi lepší, v Peugeotu si, po pravdě řečeno, nemám z čeho vybrat. Zatím jsem si vždy dával pouze "Špíz 5008", ceny jsou v Peugeotu vyšší a jak jsem viděl ve čtvrtek, opět trochu vzrostly. Že to není nic zvláštního je vidět i na návštěvnosti jinými lidmi, kdy je tam většinou prázdno nebo jsou tam max 2 - 3 lidé. Za to na Zbraslavi je to jiné a překvapilo mě, že např. kolega z práce, který bydlí na opačné straně Prahy, kladně reagoval na zmínku, že jsme tam měli vánoční besídku. Prohlásil, že je to tam vyhlášené a sám tam rád občas zajde. Pokud si zarezervujeme tu zimní zahradu, tak tam nejsme obtěžováni ani lidmi ani kouřem.
Co se týče dopravy, tak má pravdu Jirka, že z Modřan tam mohu jet autem i MHD, kdežto do Peugeota musím jet pouze autem.
Pro mě je to tedy jednoznačné - Zbraslav.
Co se týče dopravy, tak má pravdu Jirka, že z Modřan tam mohu jet autem i MHD, kdežto do Peugeota musím jet pouze autem.
Pro mě je to tedy jednoznačné - Zbraslav.
Re: Pravidelné setkání v Praze
Přátelé, pište prosím vaše názory na Zbraslav vs. Peugeot. V průběhu příštího týdne musím někde udělat reservaci 
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
- Pavel V
- Administrátor
- Příspěvky: 1271
- Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pravidelné setkání v Praze
Mám návrh, našel jsem tuto restauraci
http://www.uctyrbernardynu.cz/
nekuřácký salonek, dobré parkování,dobré jídlo a pití, a mají po celé provozovně WIFI
tak co ji nějak zkusit
nekuřácký salonek, dobré parkování,dobré jídlo a pití, a mají po celé provozovně WIFI
tak co ji nějak zkusit
Re: Pravidelné setkání v Praze
Proč ne. Pokud nevyzkoušíme něco jiného, tak těžko můžeme soudit. Vždyť víceméně nám stačí jeden stůl se šesti židlemi. Víc se nás sejde dost vyjímečně. Potom nekuřácké prostředí a ideálně aby bylo kde zaparkovat.
Renault 4CV, r.v. 1960
