A co všechno o něm chceš vědět?
Na to, jak je zvenku relativně malý, je uvnitř celkem velký. Je pohodlný, přitom dostatečně tuhý a to jak podvozkově, tak i pokud jde třeba o sedačky. Motor 1,2 je ve skutečnosti 1,15, má sice 55 kW, ale přece jen mu výkon trochu v některých situacích chybí. Je spíše na klidné ježdění. Je zpřevodovaný do města, tam je celkem i svižný, má tam také poměrně nízkou spotřebu. Na dálnici spotřeba roste až přes 7 litrů, po městě se dá jezdit mezi 6 - 6,5 a na silnicích i kolem 5,5 litru. Motor je sice označován jako 16 ventil, ve skutečnosti má ale jen jednu vačku, takže to úplně čistokrevný 16 ventil jak ho vnímáme není. Auto se dobře ovládá, má přesné řízení s elektrickým posilovačem, který je příjemně naladěný, takže není přeposilovaný a kontakt kol s vozovkou je krásně cítit. Brzdy jsou poměrně jedovaté, ale ne se zbytečně překotným nástupem. Výbava byla i v základu celkem slušná - ABS s brzdovým asistentem, centrál s dálkovým ovládáním, 4 airbagy, přední okna elektricky ovládaná...
_________________ Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986 Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990 Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010 Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988 Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
|