RENAULT CAR CLUB

Diskusní fórum Renault Car Clubu
Právě je pát 01. lis 2024 2:16:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 17. zář 2012 9:10:52 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 497
Bydliště: Tetín (Beroun)
Zachytil jsem tenhle článek, asi by bylo třeba začít, z pozice organizace řvát vůči státu či spíše jejím zastupitelům. Asi za tím bude loby výrobců, kteří by tak dostali majitele starých vozů nad 10 let na kolena, neboť by nesehnali origo díly. Hjundajákům jsem to už poslal a taky VW Transportér clubu. Tady je potřeba tlačit jako organizace a ne jednotlivec.

www.auto.cz/konec-tuningu-69694

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 18. zář 2012 1:24:08 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
Teda ne, že bych se zastával tuningu, ktery moc v lásce nemám, ale tohle je teda super blbost :shock: To by mohlo skončit taky tím, že budeme muset do veteránů dávat benzín podle dobové receptury. A vyrábět si ho na koleni doma :mrgreen:

Taky jsem zvědavej, jak by se to slučovalo s technickou vyhláškou - podle tohohle blábolu by totiž nemusely být na veteránech např. blinkry, ale musely by stačit ukazovací šipky... :lol: A za chvíli skončíme u acetylenových vyvíječů, coby hlavních světlech...

Doufám, že to nikdy nikde neprojde. Nicméně poněkud méně drsnější verze by vůbec neškodila - když potkám na silnici machra s xenonovou atrapou v normálních parabolách, hlavně v noci, tak bych nejradši vraždil železnou tyčí rovnou do palice :evil: A dala by se uvést celá řada dalších příkladů ;)

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 18. zář 2012 7:42:48 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 10:15:01
Příspěvky: 497
Bydliště: Tetín (Beroun)
Já myslím, že je to o něčem jiném. Jde o tlak výrobců automobilů. Důsledkem bude, že po cca 10 letech, až se na daný typ nebo verzi přestanou dělat díly, bude takové auto možné udržet jen po nějakou dobu s díly z vrakovišť apod. Ty však brzy dojdou. Tím se zkrátí životní cyklus automobilu, odhadem na 13 let. Vrakoviště pak budou plná relativně pěkných aut, pro které není k sehnání třeba blbůstka, motorek stěračů nebo nějaký spínač na palubní desku, nebo třeba jen zpětné zrcátko. Jde jen a jen o peníze. Ne o technický stav automobilů. A také o drancování přírody, jestliže cca 1/4 nebo 1/3 aut bude šrotována zbytečně. Ty řeči o tuningu jsou jenom zástěrkou.

_________________
od 04 85 Renault R 11 GTX (phase I) 1,7 i; 55kW; červený
od 30.3.18 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi (phase II) 2,0 96 kW červená Tiziano provedení L2H1-camper
od 17.12.22 Renault Fluence 1,6 16v béžová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 18. zář 2012 15:17:39 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Příspěvky: 782
Bydliště: Praha
No to máš asi pravdu, může za tím být něco takového...na druhou stranu, dnešní auta stejně veterány nikdy nebudou a třeba ve většině kvůli elektronice nepřežijí výrazně přes těch 10 let...

Tak doufám, že se hoši zase uklidní a nechají v klidu platit technickou vyhlášku, která stanovuje, co je technicky přípustné bez ohledu na originalitu dílu.

_________________
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz