Předně - krásný článek, Honzo, je to paráda číst (znám ho již o něco déle, než je zde), jen tak dál
Jenom si říkám, že žiješ vlastně druhý život - po nárazu do té 706...divím se, že se Ti nic nestalo, neumím si představit čelní náraz do náklaďáku ani v dnešním autě...
K příspěvku Safrana - naprostá pravda a souhlas. Jen - čtyři kotouče nevyráběl seriově v té době nikdo - R8 byla prvním sériově vyráběným vozem se čtyřmi kotouči
Uzavřené chlazení ale první u R8 nebylo, měla ho už R4 o rok dřív
Plnění nádrže v motoru mi zase tak nebezpečné nepřijde (když pomineme fakt, že je nad rozehřátým motorem, ale zase kdo by polil motor benzinem) a z hlediska nárazu je to skoro lepší, než z boku, kde je to víc na ráně. A nádrž byla schovaná pod sedačkami až za motorem, takže chráněná velmi dobře. Baterka - chápu, že dneska je to přeci jen jiné, ale spousta výrobců přesunula baterku zase do levého předního rohu...takže to nebude tak hrozné
Ale jinak nelze s příspěvkem jinak, než souhlasit