startování teplého motoru R8

Moderátoři: Pavel V, R11, Tad

Odpovědět
Pája
Příspěvky: 2
Registrován: pon 19. čer 2023 13:54:49

startování teplého motoru R8

Příspěvek od Pája »

Zdravím všechny kolegy a majitele R8. Mám problém, že u nedávno zakoupen=ho renovovaného vozu, nechce za tepla chytnout. Na roztlačení se rozběhne, nebo počkat až povychladne a pak s plným plynem chytne. Měl jsem to u zkušeného mechanika, říkal že origo karburátor je seřízený dobře. Auto také za studena chytá hned, dobře jede, ale za tepla trucuje. Je to jakoby ulité. Poradí někdo? Díky!
Zucco
Příspěvky: 111
Registrován: sob 09. čer 2012 21:28:27
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: startování teplého motoru R8

Příspěvek od Zucco »

Ahoj,

napadá mě vyzkoušet automatický sytič, ten občas zlobí.
Richard Z
Pája
Příspěvky: 2
Registrován: pon 19. čer 2023 13:54:49

Re: startování teplého motoru R8

Příspěvek od Pája »

Díky za tip, sytičem to není. Spíše jako by se palivo z karburátoru teplem zplyňovalo...
Uživatelský avatar
R11
Administrátor
Příspěvky: 782
Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Bydliště: Praha

Re: startování teplého motoru R8

Příspěvek od R11 »

Ano, to je velký problém všech R8....za tepla špatně startují, dokonce třeba v zácpě chcípnou a nejdou nastartovat znovu...

Problém je v přehřátí palivového čerpadla...

Takže buď vymyslet dochlazení palivového čerpadla nějakým externím větráčkem (můj nápad po stejných problémech u kolegy na veteránské akci), nebo pak natvrdo jak u Š1203 polít palivové čerpadlo vodou - vyzkoušeno, funguje :mrgreen:
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
Odpovědět