Jirka na 100% souhlasí s Radkem
Do 1,4 se nemontoval posilovač řízení ani za příplatek a to ani do pofaceliftových verzí. S vyjímkou Turba, které bylo s motorem 1,4. Jinak se posilovač montoval pouze do verzí s motorem 1,7 a do Dieselů.
Osobně si myslím, že k motoru 1,4 ani nepůjde dodělat - není tam nic, co by dodávalo tlak servokapalině.
S tou autentičností je to diskutabilní - ano, pokud se to nemontovalo, není to autentická věc, sám nejsem příznivcem nějakých úprav, ale ruku na srdce. Kdo nemá aspoň nějakou praktickou drobnost doupravenou...do R11 GTL se nikdy nemontoval (ani za příplatek) otáčkoměr ani čtecí lampička pro spolujezdce. Přístrojovku s otáčkoměrem jsem dal proto, že mám za prvé rád, když mi tam toho hodně svítí
za druhé kvůli problémům (už vyřešeným) se seřízením karburátoru a volnoběhu. Lampičku kvůli nočním orienťákům...jo a ještě lampičku (druhou) do kufru (vlevo) prostě proto, že je tam víc světla...
Takže Mirkův posilovač by mě až zase tak nevadil, jen tam prostě asi nepůjde. Vadí mi úpravy vnějšího vzhledu, interiéru (jiná barva laku, jiná sedadla, jiný tapec, kombinování různých Phasí, případně výbavy typů). Prostě neodůvodněné bastlení. Ale posilovač...
A jde to celkem lehce i bez něj (pokud se jaksi ponechají originální pneumatiky, myslím rozměrově).