3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Moderátoři: Pavel V, R11, Tad

Uživatelský avatar
R11
Administrátor
Příspěvky: 782
Registrován: pon 28. kvě 2012 22:28:30
Bydliště: Praha

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od R11 »

V internetovém magazínu VETERÁN vyšel o našem srazu článek :)
Přílohy
VETERAN_2015_06.pdf
(11.04 MiB) Staženo 588 x
Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r.v. 1986
Renault Espace I 2000 TSE, phase II, 1995 ccm, 74 kW, 5 dv., r.v. 1990
Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, r.v. 2010
Karosa LC 735, typ 735.40, ex. Armáda ČR, r.v.1988
Jawa 50 Pionýr, typ 20, ex. ČSLA, r.v. 1979
petrmaj
člen RCC
Příspěvky: 480
Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Bydliště: Praha 8

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od petrmaj »

..a na facebookovém profilu Mototechny máme kratičký článek o našem sraze, takže kdo jste na FB, koukněte

PS: no, moc se firma nepochlapila, budu muset více pro náš klub prudit:)
Uživatelský avatar
radek919
člen RCC
Příspěvky: 396
Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od radek919 »

Přidávám odkaz ještě jedné fotografické vzpomínky na letošní sraz.

https://plus.google.com/photos/10849231 ... 6521186625
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
Uživatelský avatar
Pavel V
Administrátor
Příspěvky: 1271
Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od Pavel V »

Pěné fotky Radku, díky ;)
petrmaj
člen RCC
Příspěvky: 480
Registrován: úte 29. kvě 2012 15:07:33
Bydliště: Praha 8

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od petrmaj »

Ahoj,

ještě opožděně interní reklama pro zaměstnance AAA Auto na nás sraz..

P.
Přílohy
RCC_sraz_2015_clanek_AAA.jpg
RCC_sraz_2015_clanek_AAA.jpg (152.43 KiB) Zobrazeno 9614 x
Uživatelský avatar
Pavel V
Administrátor
Příspěvky: 1271
Registrován: čtv 24. kvě 2012 21:03:15
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od Pavel V »

Pěkné, díky za propagaci Petře :)
Uživatelský avatar
radek919
člen RCC
Příspěvky: 396
Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od radek919 »

Nápad ve stylu retro to byl zajímavý, jen skutečnost tak optimistická nebyla, jak by se mohlo dle textu AAA zdát. Zdaleka ne všechny typy renaultů, co byly opatřeny cedulkou Mototechny na náměstí, byly jejím prostřednictvím za socialismu prodávány (pro ty mladší z nás, co dobu nepamatují ;) ).
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
Uživatelský avatar
honzam
člen RCC
Příspěvky: 53
Registrován: úte 26. čer 2012 21:57:09

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od honzam »

Já osobně jsem viděl cedulky s nápisem Mototechna na vozech R4CV a R8. R4CV se prodával prostřednictvím Mototechny a vozy R8 se prodávaly prostřednictvím Mototechny a PZO Tuzex. Celkem bylo v ČSSR prodáno asi 8 tisíc vozů R8. Počet prodaných R4CV zpaměti nevím, ale bylo jich také dost a jistě by se to dalo dohledat. Nevím, zda se zmíněná cedulka objevila i na modelu, který se v Mototechně neprodával, pak by asi měl Radek pravdu. Samozřejmě, že sehnat auto za minulého režimu byl problém, zvláště pak zahraniční. Jde jen o to, aby se psala pravda a nic se ani nepřikrášlovalo, ale ani bezdůvodně nekritizovalo.
Honza Mišurec
Uživatelský avatar
radek919
člen RCC
Příspěvky: 396
Registrován: úte 05. čer 2012 0:18:20

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od radek919 »

Neměl jsem na mysli jen typy R4CV a R8, ale obecně ostatní typy renaultů, či vozů ostatních "západních" výrobců. Pokud vím, tak Mototechna po R8 prodávala už jen R6, R5 a R16, vždy v provedení TL, čili ve výbavě co nejlevnější. Cena však byla i tak pro běžně pracujícího člověka s prům. příjmem cca 2000 Kč nedostupná. Pokud si době vzpomínám, R16 TL stál téměř 160 000 Kčs. A rozhodně to nebylo tak, že by tyto vozy měli skladem. Vidět tedy tabulku Mototechna např. na R11 či R9 bylo něco jako science fiction :) Tedy jedna věc byla možnost legálně koupit "západní auto" bez přístupu k devizovému účtu (čili mimo Tuzex) a druhá věc na něj vůbec vydělat (tím ale nechci říci, že dnes každý vydělá na každé auto. Obecně se však auta dnes stala více dostupným, a tím i více spotřebním, zbožím). Ještě si nejsem úplně jist, zda chvilku nenabízeli R15 a R18, ale ty byly spíše také v Tuzexu, a to v provedení GTL. Kritizovat Mototechnu jsem nechtěl (zkrátka byla smůla, že naše vlast musela projít dobou, která monopolu typu Mototechny vůbec dala vzniknout, přičemž monopol na prodej aut tím hlavním neštěstím nebyl :( ), ale jsem rád že podnik typu Mototechny už nemusí existovat a že si každý může auto vybrat od velkého množství autorizovaných prodejců zcela svobodně a že Mototechna už je jen to "retro" :)
Radek

Renault 9 TL, phase I, 1397 ccm, 43 kW, r. v. 1983
Renault 19 RT, phase 2, 1721 ccm, 54 kW, r. v. 1992
Renault 16 TX, 1647 ccm, 68,4 kW, r. v. 1976
Renault Thalia Expression, 1390 ccm, 55 kW, r. v. 2003
Renault Mégane Grandcoupé, 1330 ccm, 103 kW, r. v. 2024
Uživatelský avatar
honzam
člen RCC
Příspěvky: 53
Registrován: úte 26. čer 2012 21:57:09

Re: 3. SRAZ RENAULT CAR CLUBU, 29.5.-31.5.2015

Příspěvek od honzam »

V zásadě s Tebou Radku souhlasím. Sám jsem v životě v Mototechně kupoval (nebo byl alespoň přítomen) 4 auta (Trabant 601 a 3 x Dacia). Nebudu to zde rozebírat, tématicky to do tohoto vlákna nespadá, ale vydalo by to na pořádnou povídku. Možná o tom někdy napíšu. Co se týče ceny vozu, tak pořízení auta nebyla nikdy levná záležitost, a to jak za komunistů, tak ani za 1. republiky (myslím, že to bylo i horší). V podstatě ani dnes cena, s ohledem na kvalitu vyráběných aut, neodpovídá reálné hodnotě - nebo spíše tomu neodpovídají naše platy.
Zdraví Honza
Odpovědět